قیمت ویزای دبی برای ایرانیان

0

قصد گردشگری در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس را دارید؟ امارت یکی از بهترین گزینه‌های سفر است. این کشور مدرن، تنها در خاورمیانه و کشورهای خلیج فارس پیشرفته نیست، بلکه یکی از کشورهای پیشرفته در دنیا محسوب می‌شود. جاذبه‌های دیدنی، تفریحات متنوع، آسمان‌خراش‌ها، فروشگاه برندهای مختلف و هتل‌های لوکس از مهم‌ترین ویژگی‌های این کشور شگفت‌انگیز است. البته برای سفر به این کشور باید مجوز ورود به آن را داشته باشید و ویزای دبی، همان مجوزی است که به آن نیاز دارید.

قیمت ویزای توریستی دبی

برای سفر به این کشور، امکان تهیه انواع ویزای دبی وجود دارد. هر کدام هزینه متفاوتی دارند که در جدول زیر می‌توانید قیمت ویزای توریستی دبی در انواع مختلف را مشاهده کنید:

نوع ویزا قیمت ویزا
10 روزه توریستی 280 درهم
30 روزه یک بار ورود 290 درهم
30 روزه چند بار ورود 530 درهم
2 ماهه یک بار ورود 480 درهم
2 ماهه چند بار ورود 820 درهم

انواع ویزای دبی

اگر قصد دریافت ویزای دبی را دارید، حتماً این سوال برایتان پیش می‌آید که انواع ویزای دبی کدام هستند و کدام یک، به‌درد ما می‌خورد! کشور امارات تنها یک کشور تفریحی نیست، بلکه با اهداف اقامت، تجارت، ترانزیت و… هم به آن سفر می‌کنند. در ادامه انواع ویزای دبی را بررسی می‌کنیم تا بدانید کدام یک به درد سفر شما می‌خورد:

رونیکس

ویزای توریستی

پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ویزای دبی، ویزای توریستی آن است! این ویزا به صورت 14 روزه صادر می‌شود که البته با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید مدت زمان آن را تا حداکثر 3 ماه افزایش دهید.

ویزای اقامتی

این ویزا به درد افرادی می‌خورد که قصد اقامت در دبی را دارند! راه‌های مختلفی برای اقامت در دبی وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها افتتاح شرکت، استخدام در شرکت‌های دبی، خرید ملک و… است.

ویزای کار و تجارت

این ویزا به‌درد افرادی می‌خورد که با هدف تجارت و کار وارد دبی می‌شوند! البته ویزای کاری باید توسط شرکتی که شما را استخدام کرده انجام شود. ویزای کار و تجارت دبی تا 3 سال اعتبار دارد و فرد می‌تواند در طی این مدت در دبی اقامت داشته باشد.

ویزای ترانزیت

 

ویزای ترانزیت دبی مجوزی است که به شما اجازه می‌دهد در طول سفر خود به مقصد نهایی، برای مدت کوتاهی در فرودگاه دبی اقامت داشته باشید. این ویزا به دو صورت 48 ساعته و 96 ساعته صادر می‌شود.

شرایط و قوانین اخذ ویزای دبی

هر کشور برای ورود توریست‌ها و گردشگران قوانین خاص خود را دارد! دبی هم مانند هر کشور دیگری شرایط و قوانین اخذ ویزای دبی تعیین کرده است. در ادامه مهم‌ترین قوانین ویزای دبی برای ایرانیان را مرور می‌کنیم:

سن بالای 18 سال

اولین قانون برای دریافت ویزای دبی، سن بالای 18 سال است. طبق این قانون افراد زیر 18 سال به تنهایی نمی‌توانند اقدام به اخذ ویزای این کشور نمایند و حتما باید پروسه اخذ ویزا توسط والدین انجام شود. لازم به ذکر است جنیست متقاضی در اجرای این قانون تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

حداقل مدت زمان اقامت در دبی

یکی دیگر از قوانین کشور امارات حداقل مدت زمان اقامت در آن است. حداقل مدت زمان اقامت در دبی 6 روز است و اگر بخواهید کمتر از آن در دبی بمانید، با ویزای شما موافقت نخواهد شد.

ترک خاک امارات پیش از اتمام اعتبار ویزا

کشور امارات خیلی روی تاریخ اعتبار ویزا حساس است! به طوری که باید ضمانت‌نامه ارائه کنید تا مطمئن شود در زمان مشخص‌شده از کشور خارج می‌شوید. در غیر این صورت، به ازای هر روز اقامت اضافی در دبی باید جریمه پرداخت کنید. حتی در صورت طولانی شدن زمان اقامت، ممکن است به زندان بروید. پس حواستان خیلی به تاریخ اتمام اعتبار ویزای خود باشد.

مراحل دریافت ویزای دبی

دریافت ویزای دبی کار سختی نیست اما باید فرآیند آن را به درستی طی کنید:

قدم اول) تعیین هدف از سفر به دبی

اولین قدم برای دریافت ویزای دبی، تعیین هدفتان است! در واقع باید مشخص کنید که هدفتان از سفر به دبی چه چیزی است. هدف شما می‌تواند توریستی، تجاری، کاری و اقامت باشد. پس از تعیین هدف، به راحتی می‌توانید برای دریافت یکی از انواع ویزای دبی اقدام کنید.

قدم دوم) ارائه مدارک و ضمانت‌نامه

قدم بعدی ارائه مدارک و ضمانت‌نامه بازگشت از خاک امارات در زمان مشخص است. مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای دبی عبارتند از:

نام مدرک توضیحات
پاسپورت گذرنامه باید حداقل 7 ماه اعتبار
شناسنامه تصویر شناسنامه
عکس دیجیتال با پس زمینه سفید

مدارک عمومی بالا برای انواع ویزا نیاز است. طبیعتاً اگر نیاز به ویزای تجاری و اقامتی داشته باشید، باید مدارک موردنیاز آن را هم ارائه کنید.

قدم سوم) دریافت ویزای دبی

پس از طی کردن دو قدم قبلی، باید منتظر صدور ویزای خود باشید. این زمان برای ویزای توریستی 3-1 روز کاری است.

ویزای دبی برای ایرانیان

دریافت ویزای دبی برای ایرانیان مانند مسافران کشورهای دیگر است و محدودیت خاصی وجود ندارد! تنها چیزی که لازم است مسافران ایرانی ارائه کنند، مدارک لازم برای دریافت ویزای دبی به همراه پرداخت هزینه آن است.

با خدمات توریک، سریع و راحت ویزای دبی دریافت کنید!

اگر به فکر گرفتن ویزای توریستی دبی هستید و می‌خواهید راحت‌ترین روش را انتخاب کنید، شرکت خدمات گردشگری توریک در کنار شما است. توریک به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن و بدون دردسر ویزای توریستی دبی را دریافت کنید. مدارک شما در توریک قبل از اقدام برای اخذ ویزا بررسی می‌شود و اگر کم و کسری وجود داشته باشد، به شما اطلاع داده می‌شود تا مدارک خود را تکمیل کنید؛ به این ترتیب احتمال ریجکت ویزای شما به 0 نزدیک می‌شود. پس از آن، در کمترین زمان ممکن ویزای دبی را برای شما دریافت کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر قصد دریافت ویزای دبی را دارید اما سوالاتی برای شما پیش آمده است، هم اکنون با کارشناسان توریک تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.