چرا باید از بازی اورجینال استفاده کنیم؟

0

بسیاری از ما ، ساعاتی از روز خود را که احمالا کاری برای انجام دادن نداریم ، سیستم های خود را روشن می‌کنیم؛ بازی ای را استارت کرده و ساعت ها مشغول آن می‌شویم؛ با این که امروزه تقریبا تمام گیمر ها از پلتفرم های قانونی مانند استیم برای تهیه بازی ها استفاده می‌کنند همچنان افرادی هستند که بازی ها را به صرت کرکی و غیر قانونی دانلود می‌کنند؛ اما آیا از مزایای خرید بازی های اورجینال از استیم خبر دارند؟ بله؛ خرید بازی ها به صورت اورجینال ، مزایای بسیار جالب توجهی را برای گیمر ها به ارمغان می‌آورد که ما در این مطلب از بلاگ جیب استور با آن ها آشنا می‌شویم.

چرا باید بازی اوریجینال بخریم؟

روزانه میلیون ها گیمر با استیم بازی های جدید و متنوعی تهیه می‌کنند و از آن ها نهایت لذت را می‌برند؛ چرا می‌گویم نهایت لذت؟ گیمر هایی که بازی ها را از استیم به صورت اورجینال تهیه می‌کنند؛ جز خود بازی، از مزایای متنوعی برخوردار می‌شوند و همچنین از برخی خطرات دور می‌شوند؛ در ادامه با برخی از این مزایا آشنا می‌شویم.

خرید بازی اورجینال چه مزایایی دارد؟

همانطور که قبل تر هم گفته شد؛ خرید بازی های ارجینال مزایای بسیار زیادی دارد و شما تنها با ساخت اکانت در استیم و خرید گیفت کارت می‌توانید از بازی های متنوع این پلتفرم و مزایای آن بهره مند شوید.

رونیکس

آنلاین بازی کردن

اگر اشتباه نکنم یکی از بزرگترین معضلات گیمر هایی که بازی ها را به صورت کرکی دانلود و اجرا می‌کنند این است که از بسیاری از قابلیت های مولتی پلیر بازی و همچنین از قابلیت آنلاین بازی کردن محروم می‌شوند؛ اما در نقطه مقابل وقتی بازی ها را به صورت اورحجینال تهیه می‌کنید ، می‌توانید به راحتی با استفاده از سرور های استیم بازی ها را به صورت آنلاین پلی کنید و همچنین از بخش Friends در استیم می‌توانید بازی ها را با دوستان خود نیز تجربه کنید.

آپدیت بودن

بازی هایی که هر ساله منتشر می‌شوند به جز همان نسخه اولی بازی ، پس از چند ماه ایتم های جدید ، مراحل جدید ، پچ های جدید ، آپدیت های جدید و.. برای بازی خود منتشر می‌کنند که تمام گیمر هایی که این بازی ها را به صورت کرکی دانلود کرده اند از این آپدیت ها که عموما تجربه بازی را جذاب تر می‌کنند محروم هستند و باز هم در نقطه مقابل ، وقتی بازی ای را به صورت اورجینال از استیم خریداری کنید؛ تا وقتی که آن بازی در لایبرری استیم شما ذخیره باشد ، شما در جریان آپدیت های جدید بازی ، آیتم های جدید و.. قرار می‌گیرید و می‌توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

دوری از ویروس ها و مشکلات نرم‌افزاری

وقتی شما بازی ها را به صورت کرکی دانلود می‌کنید؛ رسما چراغ سبزی به عوال خارجی نشان می‌دهید تا ویروس ها ، بدافزار ها و.. را به سیستم شما وارد کنند؛ نمی‌گویم تمام این فایل ها حاوی بدافزار هستند؛ اما وقتی فایل ها را از یک منبع غیرقانونی دانلود کنید باید احتمال وجود بدافزار در آن ها را هم به جان بخرید و اگر تجربه بازی های کرکی را داشته باشید قطعا با ارور های بی پایان و گاه و بی گاه سیستم ها روبرو شده اید؛ از این که بگذریم بسیاری از این بازی ها فایل های ناقصی دارند که عملکرد بازی را پایین و یا حتی به صفر می‌رساند؛ اما وقتی بازی ها را به صورت اورجینال تهیه کنید؛ یک فایل کاملا سالم و اصلاحا تر و تمیز نصیب شماست که مطمئنا هیچ تاثیر منفی روی سیستم شما نخواهد گذاشت؛ چون بازی های استیم قبل از انتشار در این پلتفرم ، به صورت کامل چک می‌شوند.

دسترسی به جامعه گیمینگ

دیگر مزیت بزرگ استفاده از استیم و خرید بازی ها از این پلتفرم این است که شما به جامعه گیمینگ استیم وصل می‌شوید و می‌توانید در کلن ها ، گروه ها و افراد لینک شوید و دوستان جدیدی برای بازی کردن پیدا کنید؛ همچنین در بین جا دارد به سیستم تماس صوتی استیم هم اشاره کنیم که این امکان را به شما می‌دهد تا هنگام بازی کردن با دوستانتان ، بتانید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

فضای ذخیره ابری

همچنین یکی دیگر از جذاب ترین امکانات و مزیت هایی که بازی کردن از طریق استیم برای شما به ارمغان می‌آورد؛ امکان ذخیره ابری ( Cloud ) بازی ها است؛ یعنی شما می‌توانید قسمتی که در بازی هستید را روی کلود استیم ذخیره کنید و اینگونه حتی اگر بازی را حذف کنید و دوباره نصب کنید دوباره از همان قسمت سیو شده می‌توانید بازی را اجرا کنید؛ جز این با این قابلیت شما می‌توانید بازی های خود را روی دو سیستم مجزا اجرا کنید.

چطور از استیم بازی بخریم؟

حال که با مزایای استفاده از استیم و خرید بازی از آن آشنا شدید؛ احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که چطور باید از استیم خرید کنیم؟ استیم یک کتابخانه بزرگ از بازی های متنوع است و شما برای این بازی ها باید از روش های پرداخت جهانی مانند کردیت کارت استفاده کنید؛ اما متاسفانه روش های پرداخت بین‌المللی در کشور با محدودیت های فراوانی روبرو هستند و تهیه آن ها برای کاربران بسیار دشوار، بهترین و آسان ترین راه برای خرید بازی ها و محتوای استیم شارژ استیم ولت از طریق گیفت کارت استیم است.

گیفت کارت استیم از کجا بخریم؟

خرید این گیفت کارت از خود سایت استیم به سبب همان محدودیت های تکرای امکان پذیر نیست؛ اما شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت استیم از خدمات جیب استور استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.