نحوه ست کردن کیف و کفش چرم زنانه

0

سنت ست کردن کیف و کفش در مد، یکی از اصول پایه‌ای است که از آغاز تاریخ مد مورد توجه بوده است. این اهمیت به دلایل متعددی به وجود آمده است و از جمله این دلایل می‌توان به زیرساخت های فرهنگی، زیبایی‌شناسی و حتی انطباق با محیط اشاره کرد. یکی از اصلی‌ترین دلایل ست کردن کیف و کفش، هماهنگی و تطابق ظاهری است. زمانی که کیف و کفش هماهنگ با یکدیگر باشند، ظاهر شما به صورت کامل و جامع‌تری به نظر می‌رسد و به دیگران اطمینان می‌دهد که به جزئیات ظاهر خود توجه دارید.

همچنین، ست کردن کیف و کفش می‌تواند نشان دهندهٔ سلیقه و استایل شما باشد و به شما اعتماد به نفس بیشتری دهد. انتخاب رنگ‌ها، طرح‌ها و جنس مواد برای کیف و کفش، به دیگران درباره سلیقه و شخصیت شما اطلاعاتی می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد شما را بیشتر بشناسند. در ادامه به روش‌هایی که می‌توانید کفش و کیف چرم خود را ست کنید می‌پردازیم.

۱) کلاسیک: کیف و کفش همرنگ

با اینکه قوانین و ترند‌های مد به سرعت تغییر می‌کنند، اما هنوز نیز مانند گذشته، یکی از بهترین روش‌های ست کردن کیف و کفش، هم رنگ بودن آنهاست. برای مثال شما به سادگی می‌توانید هنگام خرید کفش چرم زنانه، آن را با کیف خود همرنگ انتخاب کنید تا هماهنگی بین اجزای پوشاک خود را حفظ کنید.

رونیکس

یک تکنیک مناسب در این روش، استفاده از تضاد رنگ بین لباس با کیف و کفش شما می‌تواند باشد. به این صورت که اگر لباس و شلوار شما رنگ تیره دارد، با انتخاب کیف و کفش با رنگ روشن، برای مثال رنگ سفید، آبی روشن و …، ترکیبی جذاب ایجاد کنید. همچنین عکس آن نیز صادق است. یعنی می‌توانید در صورت استفاده از لباس روشن‌، از ترکیب تیره برای ست کفش و کیف خود استفاده کنید.

۲) کیف و کفش با طرح و الگو

آیا می‌شود کیف و کفش‌هایی با طرح و الگو را ست کرد؟ کاملاً. به یاد داشته باشید که اکنون پوشیدن کیف‌هایی با طرح‌‌های متفاوت نسبت به کفش‌ها بسیار محبوب شده‌اند. برای نمونه می‌توانید هنگام خرید صندل چرم، صندلی را انتخاب کنید که دارای طرحی خاص باشد، اما باید به یاد داشته باشید که این ست باید در الگو انسجام و هماهنگی داشته باشند.

بنابراین اگر تصمیم به انجام این کار چالش برانگیز یعنی ست کردن دو مدل با الگوهای مختلف در کنار یکدیگر دارید، بهتر است آنها را به یک رنگ انتخاب کنید. به این ترتیب، این تفاوت ظریف در طرح زیبایی ست شما را دوچندان می‌کند. نکته‌ای استفاده از این سبک از کیف و کفش دارد، این است که بهتر است لباس‌های شما طرحی نداشته باشند یا حداقل طرحی ساده داشته باشند تا کفش و کیفی که انتخاب کرده‌اید نمایان باشند.

۳) به فصل‌ها دقت کنید

رنگ کیف‌ها و کفش‌های همسان ممکن است متفاوت باشد. الگوها می‌توانند متفاوت باشند. اما بافت و قوام کیف و کفش هماهنگ باید کاملاً یکسان باشد.

پوشیدن کیف زمستانی با صندل ممنوع است. پوشیدن بوت‌ چرم خزدار هنگام استفاده کیف کوچک غیر چرم ممنوع است. از طرف دیگر، پارچه های سنگین پاییزی و زمستانی کاملاً مناسب کفش ها و کیف های به همان اندازه سنگین فصل سرد هستند. همین اصل در مورد اکسسوری ها و کفش‌های ماه‌های گرم تر نیز صدق می کند. صندل ها به خوبی با کیف‌های روشن مانند ست می‌شوند.

۴) باید اولویت خود را تعیین کنید

برای یافتن تعادل مناسب، هنگام ترکیب کیف و کفش، ابتدا باید تصمیم بگیریم که کدام یک از دو اکسسوری را در کانون توجه قرار دهیم. کدامیک را می خواهیم برجسته کنیم؟ آیا می خواهیم کیف دوشی چرمی ما همه دوستانمان را تحت تاثیر قرار دهد؟ در این صورت می‌توانید از رنگ‌هایی مانند قرمز استفاده کنید. اگر پاشنه‌ها نقطه کانونی هستند، پس باید کیف ساده‌ای را انتخاب کنید که جلوه کفش را از بین نبرد.

۵) کیف و کفش در رنگ های مختلف

در ابتدا مقاله اشاره کردیم که یکی از روش‌های ست کردن کیف و کفش چرم استفاده از رنگ‌های یکسان است. اما این کار یک ضرورت نیست. حتی کسانی هستند که ادعا می کنند کیف و کفش هرگز نباید مثل هم باشند. با ترکیب کیف و کفش در رنگ های مختلف، تنوع بی‌پایان است. اجازه دهید تخیلتان به کمک شما بیاید و متمایزترین ظاهر را ایجاد کنید!

لحظاتی وجود دارد که ما یک لباس ساده را انتخاب می کنیم، اما نمی‌خواهیم به سادگی یک ظاهر تک رنگ بیفتیم. در این موارد، میتوانید از رنگ‌های مکمل یا رنگ‌هایی که با ترکیب یکدیگر جذاب می‌شوند در انتخاب کیف و کفش خود استفاده کنید. برای مثال ترکیب رنگ آبی و نارنجی می‌تواند ظاهری شاد پر انرژی برای شما ایجاد کند.

نتیجه‌گیری

استفاده از کیف و کفش چرم زنانه و هماهنگ کردن آن‌ها با یکدیگر، نقش بسیار مهمی در ایجاد یک استایل شیک و جذاب برای بانوان دارد. چرم، به عنوان یک مواد با کیفیت و شیک، به زنان امکان می‌دهد که به راحتی از زیبایی و انعطاف پذیری آن برای ایجاد ظاهری زیبا و متناسب با هر موقعیت استفاده کنند. همچنین، هماهنگی کیف و کفش چرم زنانه نشان از دقت و ذوق زنانه در انتخاب جزئیات استایل خود دارد و به آن‌ها اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا روش‌هایی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید کفش‌های چرم خود را به بهترین نحو با کیف خود ست کنید. پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.