چطور پرو آغاز شد؛ آموزش حرفه‌ای برای همه

4

روز معلم برای اولین بار مهمان پنجره دنیای آنلاین شما شدیم و امروز که روز دانشجو است می‌خواهیم رویداد بزرگ بعدی را به شما معرفی کنیم. همراهی شما عزیزان در این ۷ ماه باعث شد که بدانیم شما نیز تشنه دانش هستید و کیفیت را انتخاب می‌کنید و در این انتخاب نیز بسیار تیزبین و سخت‌گیر هستید. همچنین نیز متوجه شدیم که ذهنیت جامعه در مورد خودش اشتباه بوده و ایرانی در هر زمان و مکان به دنبال دانش و مطالعه است و این کوتاهی ما بوده است که نتوانسته‌ایم کیفیت مورد انتظار جامعه را فراهم کنیم. حال انتقاد‌های سازنده، تشویق‌ها و انرژی مثبت شما عزیزان ما را یاری نمود تا به این نیاز بیشتر و بهتر پاسخ دهیم و گام بزرگ بعدی چطور را محکم‌تر و عمیق‌تر برداریم. پس با ما همراه باشید.

تا در ره علم نیستی خسته، برو
یکدم منشین ز پا و پیوسته برو
هر چند که بحر علم بی‌پایان است
تا کشتی همت تو نشکسته برو

چطور پرو چیست؟

این بخش جدید از چطور ساختاری متفاوت در عین حال آشنا برای شما عزیزان دارد. در چطور پرو محتوای آموزشی به صورت زنجیروار و دسته‌بندی شده به صورت دوره‌ آموزشی ارائه می‌شود و این امکان را می‌دهد که همه بتوانند به راحتی از محتوای هدفمند استفاده کنند و در مهارت‌های مختلف رشد و پیشرفت نمایند. تمایز اصلی چطور پرو در این است که شما با مطالعه هر مطلب حرکت خود را به سمت هدف حس خواهید نمود و با استفاده از امکانات مختلف چطور پرو از جمله برنامه یادگیری می‌دانید برای رسیدن به هدف، هر روز چه چیزی باید مطالعه کنید. برای جزییات بیشتر می‌توانید به صفحه معرفی چطور پرو مراجعه کنید.

رونیکس

هدف اصلی چطور پرو چیست؟

هدف ما این است که همه بتوانند بدون دغدغه و بدون زحمت از محتوای با کیفیت و تفکیک شده استفاده کنند و بتوانند در مهارت‌هایی که همیشه دوست داشتند رشد کنند و قدم به قدم به جلو روند و از این پیشرفت لذت ببرند. شما با چطور پرو می‌دانید کجا هستید، چقدر پیشرفت داشته‌اید و کجا باید بروید تا به هدف خود برسید. این هدف می‌تواند حرفه‌ای شدن در قدرت و فن بیان باشد یا مذاکره. در هر مهارتی مسیر مشخصی وجود دارد و شما تنها باید روزی چند دقیقه را به این مسیر اختصاص دهید تا بدون اینکه حس کنید در مهارت مورد نظر خود حرفه‌ای شوید.

چرا چطور پرو

هزاران کتاب و محتوای آموزشی در موضوعات مورد علاقه ما وجود دارد. انتخاب بسیار سخت و زمان‌بر است و ما بسیاری از فرصت‌ها را به خاطر اینکه به محتوای ارزشمند دسترسی نداشتیم از دست داده‌ایم. چطور پرو این اطمینان را به شما خواهد داد که در هر مهارتی بهترین محتوای ممکن را دستچین و تولید نماید و بهترین منابع آموزشی را به شکلی بهینه و چکیده در یک برنامه مشخص در اختیار شما قرار دهد تا هیچگاه نگران از دست دادن فرصت‌ها نباشید و با خیالی آسوده در مسیر پیشرفت قرار گیرید. مسلما در این هدف بزرگ ما نیازمند یاری متخصصان این حوزه هستیم و از هر پیشنهادی برای بهبود این امر شدیدا استقبال می‌کنیم.

نسخه آزمایشی

ساختن ابزاری مانند چطور پرو که قرار است پاسخ‌گوی کاربران سختگیر و مشکل‌پسند چطور باشد کار آسانی نیست. به همین منظور ما در مراحل اول در ابعادی کوچکتر کار را آغاز نمودیم و همین‌جا از کسانی که تا کنون ما را همراهی کرده‌اند درخواست می‌کنیم که مثل گذشته با تیزبینی خود تمامی اشکالات ما را بگویند و هر پیشنهادی برای بهبود خدمات دارند برای ما ارسال کنند. امکانات بسیاری در چطور پرو وجود دارد که هنوز منتشر نشده‌اند اما به شما این تضمین را می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای ارائه خدمتی بهتر و متفاوت انجام دهیم و انتظارات بالای شما کاربران فهیم را برآورده کنیم.

آینده هیجان‌انگیز

چطور پرو تنها به تعدادی دوره آموزشی ختم نخواهد شد. ما برنامه‌های بزرگی برای شما عزیزان داریم که گام به گام آنها را اجرا خواهیم نمود و تلاش خواهیم کرد امکانات و قابلیت‌هایی را در چطور پرو به شما ارایه کنیم که بتواند رضایت شما عزیزان را جلب کند و قدم کوچکی در بخش آموزش کشور بردارد. این آینده برای همه است و ارتباط با سن یا جنسیت شما ندارد . ما می‌خواهیم همه از این خدمت لذت ببرند. اگر پیشنهاد،‌ انتقاد یا نظری در این رابطه دارید ما وظیفه داریم پاسخ‌گوی شما باشیم پس حتما آن را با ما در میان بگذارید.

ورود به چطور پرو

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 4 دیدگاه)
  1. منتقد می‌گوید

    به شرط اینکه رایگان باشه!
    گرچه این روزا، مجانی، کُتک اِت هم نمی زنن؛ چه برسه به آموزش.

    1. علیرضا ناظم‌زاده می‌گوید

      سلام منتقد گرامی
      اول اینکه با اون قسمت از نظرتون که به طور کلی در مورد این روزا دادید موافق نیستم.
      و دوم هم هدف ما در چطور پرو اینه که محتوای با کیفیت از بهترین منابع بسازیم و اونو به سادگی هر چه تمام‌تر در دسترس مخاطبان فارسی‌زبان قرار دهیم اما قطعا در نسخه آزمایشی استفاده از امکانات چطور پرو رایگان خواهد بود.
      از اینکه همراه ما هستید و ما رو از پیشنهادها و انتقادهاتون بی‌نصیب نمیذارید بی‌نهایت خرسندیم

      1. منتقد می‌گوید

        شما فعلا دو مطلب در روز رو رایگان قرار قابل استفاده قرار دادین. برای استفاده بیستر از دو مطلب در روز نیاز به ثبت نام هست و تو توضیحاتون نوشتین ثبت نام هم رایگانه.
        یعنی همه رایگان اما به شرط ثبت نام در سایت.
        سوال اینجاست. همیشه همه چیز همینطور رایگان می مونه؟
        به شخصه بعید میدونم کسی برای اینطور مطالب پول بدن. ملت کتاب یا مثلا آموزش ویدیویی برنامه نویسی جاوا رو هم غیرقانونی و رایگان دانلود میکنه، جای اینکه بخره.
        .
        در مورد نظرتون در مورد اون قسمت از نظرم هم، بخاطر اینه که شما خوش بین هستید و من واقع بین.

  2. مهدی فیروزی می‌گوید

    من که جدا از گشت‌وگذار تو چطورپرو هیجان‌زده شدم!
    امیدوارم روزبه‌روز هم بهتر بشه و بشه بهترین منبع آموزش تخصصی برای فارسی‌زبان‌ها 🙂