معرفی سامانه گردشگری «لحظه آخر»

0

امروزه صنعت گردشگری طرفداران بسیاری دارد و روزبه‌روز درحال پیشرفت است. با گسترش صنعت گردشگری و سهولت سفر، شرایط مسافرت و گردشگری برای بسیاری از توریست‌ها و مسافرانی که می‌خواهند به اقصی‌نقاط جهان سفر کنند هموار شده است. درنتیجه آنها می‌توانند بدون کمترین مشکل و سختی به هر نقطه از این جهان سفر کنند و از سفرشان لذت ببرند.

گردشگران و توریست‌هایی که علاقه‌ی زیادی دارند تا به همه‌ جای دنیا سفر کنند، می‌توانند با جست‌وجو در یک سایت گردشگری، مقصد مناسب خود را انتخاب کنند یا با محلی که قصد عزیمت به آنجا را دارند، بیشتر و بهتر آشنا شوند. بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی یا حتی لوکس‌ترین رستوران‌ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا سفری آسوده داشته باشند. تحقیق درباره‌ی هرکدام از اینها کمی دشوار به‌نظر می‌رسد و کار را برای مسافران سخت می‌کند، اما سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به مسافر می‌دهد تا تمام اطلاعات مهم درباره‌ی مقصد خود را در قالب راهنماهای گردشگری و سایر عناوین به‌دست آورد و در نتیجه، سفری آرام و لذت‌بخش را تجربه کند.

وبسایت تور لحظه آخری شامل مجموعه‌ی کاملی از تورها و اطلاعات گردشگری تمام مقاصد توریستی در ایران و جهان است. سایت لحظه آخر یکی از فعال‌ترین و معتبرترین بانک‌های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری است و مجموعه‌ای کامل از اطلاعات جاذبه‌های گردشگری ایران و جهان، هتل‌های شهرهای سراسر جهان، اطلاعات آژانس‌ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است.

رونیکس

گردشگران می‌توانند ارزان‌ترین و متفاوت‌ترین تورهای مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و بسته به سلیقه‌ی خودشان سفری آرام و لذت‌بخش داشته باشند. همچنین در این سایت‌ها فهرستی از تورهای لوکس و منحصربه‌فردی وجود دارند که اگر می‌خواهید سفر بی‌نظیر و خاطره‌انگیزی را برای خود و همراهان‌تان رقم بزنید، این تورها می‌تواند بهترین انتخا‌ب‌تان باشند. سایت لحظه آخر ارائه‌دهنده‌ی کامل‌ترین پکیج‌های مسافرتی از معتبرترین آژانس‌های تهران و سایر شهرستان‌هاست. در ادامه برخی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان را به شما معرفی می‌کنیم:

معتبرترین سامانه گردشگری

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که در فصل بهار و پاییز آب‌وهوای بسیار مطبوعی دارد. اگرچه آب‌وهوای گرم و شرجی در فصول گرم سال برای برخی از مسافران آزاردهنده است، اما بااین‌حال، در فصل تابستان که دمای هوا بین ۳۵ تا ۴۵ درجه و رطوبت آن بین ۶۵ تا ۸۵ درصد است، بسیاری از توریست‌­ها با تور آنتالیا به سواحل و پلاژهای زیبای آنتالیا می‌آیند.

بد نیست بدانید که این شهر بیش از ۱۰ ماه آفتابی در سال دارد. آمارها حاکی از آن است که اکثر مسافرانی که به این شهر توریستی رهسپار می‌شوند، مسافران روسی هستند، زیرا آنها از مقصدی با آب‌وهوای سرد به آنجا می‌آیند و سواحل سوزان و داغ آنتالیا جذابیت فراوانی برای‌شان دارد. مناطق سرسبز و زیبایی همچون کمر (kemer) در آنتالیا، روستاهای بسیار زیبایی دارند که تمامی امکانات لازم برای لذت بردن و حضور شما در طبیعت را فراهم کرده‌اند. از جاذبه‌های تفریحی در آنتالیا می‌توان به موج‌سواری، اسکی روی آب، قایقرانی، کوهنوردی و… اشاره کرد. در وبسایت لحظه آخر شما می­‌توانید با انتخاب تور آنتالیا در بخش تور ترکیه، به تمامی اطلاعات تور ازجمله خدمات آژانس، هتل‌ها و همچنین تورهای مشابه دسترسی پیدا کنید.

چین دارای گونه‌­های گیاهی و جانوری بسیار متنوعی است؛ از استپ­‌های جنگلی گرفته تا بیابان­‌های گبی و تله‌مکان در نزدیکی مرز سیبری روسیه. تور چین تجربه‌­ای بسیار دل‌­انگیز از حضور در حیات‌وحش، تماشای جنگل‌ها و انواع گونه‌­های استپی را برای بازدیدکنندگان به‌ارمغان می‌آورد. بدون شک سفر به چین برای هر گردشگر، با هر سلیقه‌ای بسیار جذاب و حیرت‌آور است. ما نیز چنین سفر متفاوت و پرماجرایی را به همه‌ی علاقه‌مندان سفر توصیه می‌کنیم.

چین در طی دهه‌­های گذشته پیشرفت زیادی در زمینه‌ی صنعت توریست داشته است. علاوه‌بر جاذبه‌­های گردشگری و آثار تاریخی، تسهیل شرایط سفر برای گردشگران نیز از دلایل دیگر پیشرفت این کشور در زمینه‌ی گردشگری است. از مهم‌ترین جاذبه‌هایی که چین را به مقصدی جذاب برای گردشگران تبدیل می‌کند، می‌­توان به دیوار چین، کوه تای، شهر ممنوعه، کاخ تابستانی قدیمی و… اشاره کرد.

معتبرترین سامانه گردشگری

پوکت به‌عنوان جزیره‌ای در تایلند با آب‌­های گرمسیری احاطه شده است. پوکت بهشتِ گردشگرانی است که این جزیره را برای ورزش­‌های آبی و غواصی انتخاب کرده‌اند. گردشگرانی که قصد غواصی دارند، بهتر است در ماه نوامبر تا آوریل که آب سرد و آرام است، به این جزیره سفر کنند. افراد علاقه‌مند به موج‌سواری هم بهتر است ماه می تا اکتبر که آب خروشان‌ است، پا به این مکان بهشتی بگذارند. قایق‌سواری در تنداب (whiteWater Rafting) نیز از جالب‌ترین سرگرمی­‌هایی است که گردشگران می‌توانند در تور پوکت آن را تجربه کنند. گردشگران هنگامی که با قایق بادی مسیری ۴ کیلومتری را از میان جنگل طی می‌­کنند، یکی از لذت‌بخش‌ترین ساعت‌های زندگی‌شان را سپری خواهند کرد. بهترین زمان برای این تفریح مهیج، در فصل بارانی، یعنی از ماه ژوئن تا نوامبر است. (درصورت پیدا نکردن تور موردنظر به قسمت تور تایلند مراجعه کنید.)

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.