هدایای تبلیغاتی خاص؛ ۹ ایده جذاب برای اینکه در ذهن مشتری بمانید

8

اگر مشتری کسب‌وکارهای مختلفی هستید، حتما همین الان تعدادی هدیه تبلیغاتی دوروبر خود دارید؛ از جاسوئیچی و خودکار گرفته تا تقویم و سررسید. اگر هم خودتان صاحب کسب‌وکار هستید، حتما تاکنون یا چنین هدیه‌هایی توزیع کرده‌اید یا حداقل به فکرش افتاده‌اید. اما بیایید این‌بار به‌جای توزیع هدیه‌های معمولی مانند چیزهایی که عنوان شد، با کمی خلاقیت، مشتری‌های خود را حسابی سر ذوق بیاورید و با هدایای تبلیغاتی خاص اصلا آن‌ها را به مشتریانی پروپاقرص محصول یا خدمات‌تان تبدیل کنید.

برای اینکه کمی ذهن شما را برای یافتن هدیه‌های تبلیغاتی جالب به چالش بکشیم، ۹ قلم هدیهٔ تبلیغاتی را که در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارند، اینجا فهرست کردیم. آیا شما هم می‌توانید چیز جالب دیگری به این فهرست اضافه کنید؟

رونیکس

۱. توپ ضداسترس

توپ ضداسترس، یک هدیه تبلیغاتی جالب

نظرتان دربارهٔ یک سرگرمی برای روی میز کار چیست؟ توپ‌های ضداسترس هدیهٔ تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای هستند. مشتری هنگام صحبت با شما حسابی با آن سرگرم می‌شود و حتی وقتی از آن سوی خط تلفن هم با شما صحبت می‌کند، می‌توانید تصور کنید که در حال فشردن این توپ ضداسترسش است! بعضی توپ‌های ضداسترس سطح مناسبی هم برای چاپ لوگو دارند.

۲. چسبک پاک‌کنندهٔ صفحه نمایش موبایل

چسبک پاک‌کننده صفحه نمایش موبایل، یک هدیه تبلیغاتی خاص

چسبک پاک‌کنندهٔ صفحه نمایش موبایلی که لوگوی کسب‌وکارتان روی آن حک شده باشد هم یک هدیه تبلیغاتی خاص به‌حساب می‌آید. این چسبک‌های کوچک تزئینی هم هستند، به پشت موبایل می‌چسبند و همه عاشق‌شان می‌شوند. فقط کافی است آن‌ها را از پشت موبایل بکَنید، صفحه نمایش را تمیز کنید و دوباره سرجایش بچسبانید. تجربه ثابت کرده اگر مشتری هر روز لوگوی کسب‌وکار شما را ببیند، بالاخره تماس می‌گیرد.

۳. بستهٔ بذر

بسته بذر، یک هدیه تبلیغاتی جالب

بسته‌های بذر برای «رشد» کسب‌وکار یا ترویج یک رویداد فوق‌العاده هستند. گزینه‌های مختلفی برای بسته‌های بذر دارید، از بسته‌های آماده‌ای که می‌توانید برچسبی روی آن‌ها بچسبانید و شخصی‌سازی کنید، تا بسته‌هایی که کاملا برای کسب‌وکار شما طراحی شده‌اند. این بسته‌ها ارزان درمی‌آیند و همه هم عاشق‌شان هستند.

۴. یویو

یویو، یک هدیه تبلیغاتی جالب

باور کنید یا نه، به‌گفته کارشناسان این حوزه، یکی از خلاقانه‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی یویو است! یویوهایی با لوگوی شما، مسلما مردم را به سمت کسب‌وکارتان می‌کشند. این هدیه‌های تبلیغاتی، وسیلهٔ خوبی هم برای شروع گفت‌وگو بین شما و مشتری بالقوه محسوب می‌شوند. می‌توانید از یویوبازی شروع کنید و کم‌کم بحث را به فروش محصول بکشانید.

۵. نظم‌دهندهٔ برگه‌های چسبی

مرتب‌کننده برگه‌های چسبی، یک هدیه تبلیغاتی جالب

با این نظم‌دهنده‌ها که در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف، از کوچک تا بزرگ وجود دارند، دیگر با کوه برگه‌های چسبی روی میز خداحافظی می‌کنید. هرکسی این هدیهٔ تبلیغاتی شما به دستش برسد و ایده‌هایش را روی آن بنویسد، مسلما سپاس‌گزارتان خواهد بود!

۶. کارت ویزیت شکلاتی

کارت ویزیت شکلاتی، یک هدیه تبلیغاتی جالب

کسانی که عاشق شکلات هستند، از دریافت جعبهٔ کارت ویزیتی که درونش قطعه شکلاتی قرار گرفته، حسابی هیجان‌زده خواهند شد. مسلما حتی بعد از خوردن شکلات، جعبه‌اش ارزش نگه‌داشتن دارد. هر وقت خواستید قدردانی خود را نسبت به مشتری نشان بدهید، یکی از این جعبه‌ها را که کارت ویزیت‌تان هم درون آن قرارگرفته به او بدهید. می‌توانید لوگوی خود را روی جعبه، و چه‌بسا شکلات هم حک کنید.

۷. بطری آب شیشه‌ای

بطری آب شیشه‌ای، یک هدیه تبلیغاتی جالب

بطری آب قابل‌بازیافت نشان می‌دهد که برای محیط‌زیست ارزش قائل هستید و شیشه‌ای بودن آن هم یعنی به طرف مقابل اهمیت می‌دهید. شیشه، فلزات مضر و مواد شیمیایی به آب داخل بطری اضافه نمی‌کند و عاری از بی‌پی‌ای (BPA-free) است. آبی که از بطری شیشه‌ای نوشیده می‌شود، مزه هم ندارد! می‌توانید لوگوی کسب‌وکارتان را روی این بطری‌های شیشه‌ای چاپ کنید و تازه پوشش‌هایی برای این بطری‌ها وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را هم شخصی کرده و هر زمان خواستید، ظاهر بطری خود را تغییر بدهید.

۸. فلش مموری تبلیغاتی

فلش‌درایو، یک هدیه تبلیغاتی جالب

فلش‌ تبلیغاتی میان همهٔ اقشار مردم، از کارمندان و دانشجویان گرفته تا عاشقان فیلم و موسیقی، طرفداران زیادی دارند. به‌دور از اغراق، هر کسی می‌تواند استفادهٔ خاص خودش را از این درایوهای انگشتی داشته باشد. می‌توانید لوگوی خود را هم روی سطح فلش‌ مموری چاپ کنید. این فلش‌مموری‌ها با حک لوگو، وسیلهٔ فوق‌العاده‌ای برای توزیع فایل‌های تبلیغاتی محسوب می‌شوند.

۹. کیف کمری

کیف کمری، یک هدیه تبلیغاتی جالب

به‌تازگی خیلی‌ها در سرتاسر دنیا از این کیف‌های کمری به‌عنوان هدیهٔ تبلیغاتی استفاده می‌کنند. می‌توان لوگو را روی آن‌ها چاپ یا پرس حرارتی کرد. تیم‌های ورزشی، برگزارکنندگان رویدادها و کسب‌وکارها، مشتریان بالقوهٔ این کیف‌ها محسوب می‌شوند. این کیف‌های کمری بسیار جالب و در عین حال کاربردی هستند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 8 دیدگاه)
  1. فرهاد امیری می‌گوید

    ابزارهای جالبی هستند. فکر نمی کردم اینها رو به عنوان هدیه هم میشه داد. ایده جالبیه. ممنونم

    1. محمد رضا می‌گوید

      البته در حال حاضر طیف وسیعی از ابزار و اشیاء وجود دارند که به عنوان هدیه تبلیغاتی از اونها میشه استفاده کرد. دیگه اون محدودیت های گذشته برای انتخاب هدایای تبلیغاتی، وجود ندارد

  2. مجید می‌گوید

    الان به نظر من هدیایی تبلیغاتی خاص خیلی خوبه دیگه خدکار و اینا خیلی چیپ شده

    1. محمد رضا می‌گوید

      سلام دوست گرامی. البته خودکار تبلیغاتی هم کارکرد خودش رو داره و تقریبا هنوز پای ثابت اکثر سفارشات مشتریان ما برای هدایای تبلیغاتی هستش. مهم خلاقیت و نوآوریه که امروزه خیلی طرفدار داره. خود ما خودکارهای تبلیغاتی عجیب و غریب زیاد داریم، از خودکاری که هیچوقت جوهرش تموم نمیشه تا خودکاری که به هر سمت که تو دستتون بچرخونید یک رنگ مینویسه!

  3. فراز می‌گوید

    سلام برای من که دغدغه هدیه تبلیغاتی رو داشتم فوق العاده کاربری بود، به نظر شما برای کسب و کارهای b2b برای چند مشتری خیلی خاص چه هدیه اس میتوان داد که هم ارزشمند و هم مقرون به صرفه باشد
    اکثرا برای تیراژ خیلی بالا سفارش را میگیرند اما مشتریان خیلی خاص که درامد هنگفتی را به سمت شرکت بیاورند اندک هستند و تهیه تیراژ بالا از هدایای خاص تبلیغاتی و ارزشمند برای تمام مشتریان شاسد معقول نباشد.
    شما چه راهکاری را پیشنهاد میدهید؟

    1. محمد رضا می‌گوید

      سلام دوست گرامی. البته هدایای تبلیغاتی خاص لزوما به معنای هدایای تبلیغاتی گران قیمت نیستند. خاص بودن یک صفت برای یک هدیه است که بسته به شرایط و مخاطب مورد نظر می تواند خاص تلقی شود یا نشود!