هیپوتریپ سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما، تور و هتل

0

اگر از شما بپرسند سخت‌ترین بخش سفر رفتن چیست، چه جوابی دارید؟ یکی از سخت‌ترین بخش‌های سفر برنامه‌ریزی برای آن، محاسبه‌ی هزینه‌ها، مشخص‌کردن شکل سفر و انتخاب محل اقامت است.

هیپوتریپ، سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل، هوای شما را در سفر دارد و خرید بلیط، رزرو هتل و پیدا کردن تور‌های مسافرتی را ساده‌تر کرده است.

رونیکس

سفر با هواپیما دیگر گران نیست

خرید بلیط ارزان هواپیما برای سفر‌هایی که مسافت طولانی دارند بهترین گزینه است. در سامانه هیپوتریپ تمام بلیط‌ها و پروازهای داخلی و خارجی دسته‌بندی می‌شوند و امکان انتخاب بهترین و ارزان‌ترین بلیط برای مسافر وجود دارد.

برای خرید بلیط از طریق سامانه خرید بلیط چارتر هیپوتریپ وارد وب‌سایت شوید، روز‌ و مقصد سفر را انتخاب کنید و منتظر بهترین پیشنهادها باشید. در سامانه هیپوتریپ علاوه بر این‌که قیمت بلیط‌های مختلف دسته‌بندی می‌شود، امکان دسته‌بندی آنها بر اساس خواسته‌ها و نیازهای دیگر مانند زمان پرواز، خطوط هوایی خاص و نوع پرواز قابل انجام است.

پس از انتخاب بلیط، تنها اطلاعات شناسایی متقاضی برای صدور بلیط مورد نیاز است. سپس سامانه با انتقال شما به درگاه الکترونیکی بانک، هزینه بلیط را دریافت می‌کند و مشخصات بلیط به ایمیل و شماره همراه‌تان ارسال خواهد شد.

سفر با تورهای هیپوتریپ تجربه‌ای وسوسه‌انگیز

تورهای مسافرتی مزیت‌های بسیاری دارند؛ پیدا کردن دوستان جدید و تجربه‌ی سفر گروهی از مهم‌ترین ویژگی‌های سفر با تور است. برای کسانی که به دنبال هیجان‌های کوچک و ماندگار هستند انتخاب تورهای مسافرتی بهترین گزینه است.

سفر با تور آرامش خاصی دارد زیرا مسئولان تور با مقصد سفر، هتل‌ها، مراکز تفریحی و دیدنی‌های آن آشنایی کامل دارند و دیگر لازم نیست شما به هیچ‌چیز دیگری جز خوش‌گذشتن فکر کنید.

تورها در قالب‌ سفرهای گروهی برگزار می‌شوند و گردشگران می‌توانند دوستان جدیدی برای سفرهای بعدی پیدا کنند. علاوه بر تورهای داخلی که در صفحه تورهای هیپوتریپ معرفی و برگزار می‌شوند، می‌توانید به سراغ تورهای کشورهای خارجی هم بروید.

اما اگر نتوانستید تور گردشگری مناسبی انتخاب کنید، جای نگرانی نیست. هیپوتریپ می‌تواند به شما مشاوره بدهد و برای انتخاب مقصد سفر (با توجه به بودجه و برنامه‌ی زمانی) راهنمایی‌تان کند.

هتل‌های شهرهای دور با هیپوتریپ نزدیک می‌شود

برای خیلی‌ها پیش آمده است که قبل از سفر، محل اقامت خود را بر اساس عکس‌ها و نوشته‌های مختلف در وب‌سایت‌ها انتخاب کنند اما زمانی که به مقصد رسیده‌اند آن‌چه مقابل چشمان‌شان قرار گرفته از زمین تا آسمان با تصورات‌شان فرق داشته است؛ پس بهتر است سایت‌های معتبر را انتخاب کنیم تا از این اتفاق‌ها برایمان نیفتد.

هیپوتریپ با مشخص کردن بهترین هتل‌های هر شهر و بررسی دقیق امکانات آن‌ها، مناسب‌ترین گزینه را برای اقامت در هر شهر معرفی می‌کند. رزرو هتل‌ های ارزان در وب‌سایت، علاوه بر دسته‌بندی قیمت، بر اساس امکانات مختلف هم طبقه‌بندی شده‌است و می‌توانید با دقت همه چیز را بررسی کنید.

سفرهای مجازی با هیپومگ

بسیاری از نقاط دنیا هنوز به خوبی شناخته نشده و خیلی از جاهای دیدنی هم هنوز به عنوان مقصد سفر گردشگران انتخاب نشده‌اند. تمام این مکان‌های عجیب و دیدنی در هیپومگ معرفی می‌شوند.

می‌توانید در حالی که روی مبل راحتی خانه‌تان نشسته‌اید به عجیب‌ترین نقاط دنیا سفر کنید، طعم غذاهای مختلف دنیا را بچشید و با آداب‌و‌رسوم کشورهای گوناگون آشنا شوید.

هیپوتریپ با معرفی مقاصد مختلف دنیا برای گردشگری، سعی دارد مفهوم خوش‌گذشتن را پررنگ کند. یک سفر جدید و تجربه‌ای ماندگار و متفاوت می‌تواند از مطلبی در هیپومگ آغاز شود.

سفر با هیپوتریپ در سادگی یا ارزان بودن آن خلاصه نمی‌شود؛ هر سفر قرار است جاده‌ای بی‌انتها به سوی مقصدی جدید و هیجان‌انگیز باشد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.