مزایای استفاده از سیستم تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته

0

امروزه، وجود سیستم دوربین مدار بسته بیشتر از هر زمانی دیگری در زندگی مردم پررنگ شده است. کمتر خانه، مغازه یا فضای مهمی را می‌توان یافت که دوربینی در آنجا وجود نداشته باشد. برخی از قابلیت‌های دوربین‌ها برای کاربران جالب و جذاب است. ما امروز و در این مطالب در خصوص ویژگی هوشمند دوربین مدار بسته، یعنی تشخیص حرکت، توضیحاتی برای شما ارائه می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

شاید مهم‌ترین وظیفه یک دوربین مدار بسته تصویربرداری است. کاربران برای دیدن و کنترل فضای موردنظر خود اقدام به نصب دوربین مدار بسته می‌کنند. دوربین‌های مدار بسته به‌طور پیش‌فرض، به‌صورت ۲۴ ساعته، تصاویر را ضبط می‌کنند. تمام تصاویر بدون هیچ فیلتری روی هارد سیستم مدار بسته ضبط می‌شود که بعد از ضبط، امکان بازبینی تصاویر وجود دارد، اما به‌دلیل وجود معایب زیاد این نوع ضبطِ تصویر، هنگام مشاوره فروش دوربین مدار بسته همیشه مشاوران شرکت الکامپ به خریداران اعلام می‌کنند که بهترین گزینه برای آنها، استفاده از سیستم موشن دیتکشن یا تشخیص حرکت است.

رونیکس

در ادامه، به مزایا و معایب این سیستم خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از سیستم Motion Detection

سیستم تشخیص حرکت بر اساس الگوریتم‌های هوش مصنوعی، فقط هنگامی تصاویر را ضبط می‌کند که حرکتی در برابر دوربین مدار بسته ایجاد شود و تا وقتی که تغییری در پیکسل‌های تصویر رخ ندهد، تصویری ضبط نمی‌شود و فقط تصویر برای اُپراتور نمایش داده می‌شود.

مزیت ارزشمند این سیستم کاهش تصاویر ضبط‌شده و در نتیجه، کاهش استفاده از حجم هارد دوربین مدار بسته است. با این سیستم، در مکان‌هایی با رفت‌وآمد کم مانند انبارها، حجم بسیار زیادی از تصاویر بی‌اهمیت حذف می‌شوند و حتی در مکان‌هایی شلوغ‌تر، مثل شرکت‌ها نیز، با توجه به ساعت کاری، حجم مصرفی هارد ۷۰ درصد کاهش می‌یابد.

دیگر مزیت این سیستم، امکان بازبینی بهینه تصاویر ضبط‌شده است. با توجه به اینکه، تعداد تصاویر کاهش یافته و فقط در مواقع مهمی با تحرکی در محیط پیرامونی دوربین مدار بسته تصاویری ضبط می‌شوند، می‌توان با صرف زمان کمتری تمامی تصاویر را بازبینی کرد.

معایب استفاده از سیستم Motion Detection

تنها مشکلی که در این سیستم می‌توان به آن اشاره کرد، ضبط تصویر در زمان‌هایی است که تحرک اطراف دوربین به دلایل غیرامنیتی زیاد می‌شود؛ مانند تحرک هنگام باران، باد، طوفان و یا حرکت حیوانات. البته این مشکل چندان پراهمیت نیست و می‌توان در مقابل مزیت‌های فراوان این سیستم از آن چشم‌پوشی کرد.

خرید دوربین مدار بسته

هدف شما از نصب دوربین مدار بسته در مکان موردنظرتان چیست؟ حتمالا شما به چنین سؤالی، این جواب‌ها را بدهید؛ اول اینکه، شما می‌خواهید بر رخدادهای مکان موردنظر نظارت داشته باشید، بدانید چه کسانی در مکان موردنظر تردد دارند و از تمام اتفاقات آن مکان اطلاع داشته باشید. بسته به آنچه هدف شما است، شرکت الکامپ بهترین مشاوره را به شما می‌دهد تا همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید.

شرکت الکامپ با کمک مشاوران کاربلد و خبره یک تیم مشاوره را آماده و مهیا کرده است تا اعضای این تیم، هر یک بتوانند برای مشتریان این شرکت با دلسوزی و دقت وقت بگذارند و بنا‌بر خواسته و شرایط آن‌ها بهترین پیشنهاد را ارائه دهند. پس خریداران دوربین‌های مداربسته می‌توانند با خیالی آسوده و با کمک گروه مشاورین الکامپ دست به انتخاب بزنند و امنیت مکان زندگی و یا کار خود را به مراتب بالاتر ببرند.

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ (الکترو امن پاد) فقط کافی است که با شماره‌های زیر تماس بگیرید و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوید.

الکامپ نامی آشنا و درخشان در صنعت سیستم‌های امنیتی با سابقه‌ای ۱۵ ساله و بیش از ۳۰۰۰ پروژه موفق است.

شماره‌های تماس : 88517900 و 88519200

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.