مزیت استفاده از خدمات نظافتی شرکت‌های خدماتی چیست؟

0

این روزها با افزایش شهرنشینی، وسعت شهرها، افزایش ساخت‌وساز و گستردگی شهرک‌ها در حواشی شهر دیگر زندگی به‌سادگی زمان پدربزرگ‌ها و مادربزر‌گ‌های ما نیست. هر روز مشغله‌ها بزرگ‌تر و بیشتر می‌شوند و فکر ما را به خودشان مشغول می‌کنند. یکی از این مشغله‌ها و دغدغه‌های ذهنی که شاید در نگاه اول سطحی و معمولی باشند، مسئله نظافت و تمیزی خانه و محیطی است که ساعت‌های زیادی را در آنجا می‌گذارنیم. اگر در گذشته افراد با جارو و آب به جانِ کثیفی‌ها می‌افتادند و بوی خاک خیس‌خورده هر کوچه و محله‌ای، حال‌مان را جا می‌آورد، حالا دیگر از بوی خاک و محله‌ای که ساکنانش جارو به دست، کوچه را تمیز کنند، خبری نیست.

زندگی شهری و آدم‌هایی که درگیر این سبکِ زندگی هستند، این روزها دیگر مجالی برای نظافت منزل و محیط‌هایشان ندارند. البته حق هم دارند. زندگی به‌سادگی گذشته نیست که هر فرد بتواند تمام امور را خودش انجام بدهد.

رونیکس

امروزه نیز متناسب با نیازهای زندگی شهری و افراد، مؤسساتی به‌وجود آمده‌اند که در زمینه خاصی خدمات می‌دهند و شرایط را برای افراد راحت‌تر و بهتر کرده‌اند. یکی از مؤسساتی که نیاز به حضور آن در بین مؤسسات خدماتی دیگر احساس می‌شد، مؤسسات مرتبط با نظافت و خدمات بهداشتی است.

در واقع با گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت، نظافت منزل و ساختمان چندطبقه دغدغه‌ای برای افراد است که چگونگی انجام آن فکر افراد را به خودش مشغول کرده است. در حال حاضر، خانه‌ها شبیه خانه‌های قدیمی نیستند. نظافت برج‌های سربه‌فلک‌کشیده و چندطبقه به‌راحتی تمیزکردن و نظافت یک خانه کلنگی کوچک نیست و به تخصص و حتی مهارتی خاص احتیاج دارد.

برای مثال یک صاحب‌خانه خودش به‌تنهایی می‌تواند از پسِ نظافت دو طبقه‌ی مسکونی‌اش بر بیاید، اما وقتی قرار است مجتمع مسکونی یا شرکتی نظافت شود، یک فرد معمولی نمی‌تواند از عهده این مسئولیت بربیاید. نظافت چنین ساختمان‌هایی به تجهیزات حرفه‌ای نیاز دارد که مؤسسات خدماتی و نظافتی آن را برای نیروهای خدماتی‌شان فراهم کرده‌اند.

شرکت نظافتی پاک رویال چه شرکتی است؟

شرکت نظافتی پاک رویال در زمینه‌ی نظافتی و خدماتی فعالیت دارد و تقریبا برای هر مشکلی که شما داشته باشید، راه‌حل و نیروی کار حرفه‌ای ارائه می‌کند.

علاوه‌بر این‌که در این شرکت نظافتی شما می‌توانید برای هر نیاز خدماتی یا نظافتی که داشته باشید، متخصص استخدام کنید، می‌توانید این کار را بر اساس تعرفه‌های مشخص و دقیقی هم انجام دهید.

با این سیستم کاری دیگر لازم نیست شما در مورد دستمزد نیروی خدماتی گفت‌وگو کنید یا حتی با او به توافق نرسید. از طرفی با خیال آسوده می‌توانید نظافت منزل و محل موردنظرتان را به افرادی بسپارید که در کار خود متخصص و حرفه‌ای هستند و اطلاعات آن‌ها به‌طور دقیق در سیستم شرکت پاک رویال ثبت شده است.

اما همه‌ی چیزی که این شرکت نظافتی می‌تواند به شما ارائه دهد همین نیست.

مواد شوینده رایگان

شاید قبل‌تر به از خدمات غیرشرکتی برای نظافت منزل مراجعه استفاده کرده باشید. اغلب این این افراد هنگام نظافت منزلِ شما علاوه بر دستمزدی که خودشان دریافت می‌کنند، از شما هزینه‌ی موردنیاز برای خرید مواد شوینده و انواع و اقسام وسایل لازم برای نظافت را نیز درخواست می‌کنند. در نتیجه، در برآورد نهایی، هزینه‌ی واقعی دستمزد این افراد چیزی نیست که بر سر آن توافق کرده‌اید، زیرا آن‌ها علاوه بر دستمزدشان پولِ مواد شوینده را نیز از شما گرفته‌اند.

اما متخصصان پاک رویال علاوه بر این‌که انواع مواد شوینده را همراه خود دارند تا برای موارد مختلف از مواد شوینده‌ی مختلف استفاده کنند، هیچ هزینه‌ای نیز بابت آن‌ها از شما دریافت نخواهند کرد.

ضمانت بعد از کار

اگر چنانچه از عملکرد نیروی خدماتی اعزامی برای نظافت منزل‌ راضی نبودید و احساس کردید آن شخص در حال انجام وظایفش سهل‌انگاری یا کم‌کاری می‌کند می‌توانید بلافاصله با شرکت نظافتی تماس بگیرید و از عملکرد نظافتچی اعزامی شکایت کنید. در این صورت شکایت شما بررسی می‌شود و نیروی جایگزین دیگری برای‌تان فرستاده می‌شود تا نظافت باری دیگر از ابتدا آغاز شود. البته در قبال خدمات هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد و این مورد کاملاً رایگان است.

خدمات آنلاین پاک رویال

حالا فقط کافی‌ست تلفن همراه‌تان را دست بگیرید، به اینترنت متصل شوید و ببینید که با فشار دکمه‌ یا گزینه‌ای در چشم برهم‌زدنی نیازهای شما برطرف می‌شوند و هزار راه‌حل برای آن وجود دارد. از گرفتن تاکسی و تهیه سبزی‌خوردن گرفته تا خرید یخچال سایدبای‌ساید و درخواست متخصص نظافت منزل. همه‌چیز با جزئیات دقیق از پیش تعیین شده است و تنها کاری که شما باید انجام دهید، انتخاب خدمات موردنیازتان است.

سایت پاک رویال نیز از چنین قاعده‌ای مستثنا نیست. می‌توانید برای هر نیازی که داشته باشید با تعرفه‌های دقیق نیرو استخدام کنید. تفاوتی نمی‌کند که برای نگهداری سالمندان‌تان نیرو می‌خواهید یا برای نگهداری کودکان، برای نظافت منزل یا نظافت اداره و شرکت‌ها؛ حتی می‌توانید برای نماشویی یا اسباب‌کشی نیز درخواست نیرو کنید.

می‌توانید برای مشاهده‌ی انواع تعرفه‌ی نظافت منزل به صفحۀ قیمت‌های پاک رویال بروید.

همه‌ی این خدمات توسط نیروهای متخصص انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست به اشخاصی اعتماد کنید که اطلاعات و مهارت چندانی برای انجام انواع کارهای نظافتی و خدماتی ندارند و ممکن است ضررشان بیش از سودشان باشد.

برای تماس گرفتن با شرکت نظافتی پاک رویال نیز می‌توانید از صفحه تماس با ما اقدام کنید و طبق منطقه خود با شماره مورد نظر تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.