چطور از گل آرایی کسب درآمد کنیم ؟

0

هنر گل آرایی یکی از پرمخاطب‌ترین و پر‌رونق‌ترین هنرها در جای‌جای جهان است. کافی است تا سری به مهد گل‌آرایی، یعنی کشور هلند، زده باشید تا درک صحیحی از این هنر به‌دست آورید. در کشور هلند، گل آرایی یکی از پردرآمدترین کسب‌وکارهای جهان است؛ به‌طوری‌که درآمد ماهانه آن بیش از ۵۰۰۰ هزار دلار تخمین زده می‌شود. البته لازم به ذکر است که گل در اروپا بسیار گران است و به‌راحتی نمی‌توان در این عرصه فعالیت کرد.

در ایران نیز، هنر گل آرایی جزو هنرهایی است که چند کاربرد دارد. شما می‌توانید از گل آرایی در تمامی کسب‌وکارها مثل هنرهای مربوط به حوزه قنادی، کیک‌پزی، تهیه فینگرفود و… استفاده کرد. البته فقط به اینجا ختم نمی‌شود. از هنر گل آرایی می‌توان در تزئین سفره عقد، غرفه‌های تبلیغاتی، مراسم عروسی و تولد، تدارک بسته‌های هدایا و… بهره برد. پس می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که این هنر یکی از مهم‌ترین هنرهای تزئین و طراحی است که یادگیری اصولی آن می‌تواند کیفیت کار ما را چند برابر کند. حال سؤال اینجاست که چگونه می‌توانیم این هنر را به‌درستی یاد بگیریم؟ آیا مؤسسه‌ای برای آموزش گل آرایی وجود دارد؟ چگونه می‌توانیم ظرف مدت کمی وارد بازار کار گل آرایی شویم؟ ما پاسخ سؤالات شما را می‌دانیم. در ادامه همراه ما باشید.

رونیکس

گل آرایی

مدرسه گل آرایی بوی گل با سابقه چندین ساله و با داشتن اساتید کاربلد توانسته است این هنر را به‌شکل آکادمیک و تخصصی به افراد علاقه‌مند آموزش دهد. مدرسه گل آرایی بوی گل مفتخر است که در کنار آموزش گل آرایی، آموزش‌هایی با موضوعاتِ خدمات بازاریابی، مارکتینگ شبکه‌های اجتماعی، هویت بصری، طراحی وب سایت و لوگو و سایر خدمات نیز به‌صورت حرفه‌ای داشته باشد.

قطعا یادگیری هنر گل آرایی در کنار حس خوب همراه شدن با بوی گل‌های زیبا و نزدیک‌شدن به طبیعت در کنار کادر حرفه‌ای و فضای پرنشاط، شما را بیش از پیش نسبت به این هنر علاقه‌مند خواهد کرد. درواقع، هنگامی که هنر گل آرایی با آموزش صحیح تکنیک‌های این مهارت همراه شود، منجر به خلق آثاری بدیع می‌شود.

در کلاس‌های آموزش گل آرایی، در مدرسه گل آرایی بوی گل، شما با سبک‌های جدیدی از گل آرایی آشنا می‌شوید که می‌توانید بر اساس آن‌ها آنچه را که در ذهن دارید، خلاقانه و با سلیقه خودتان در قالب‌های مختلف و به‌عنوان یک اثر هنری خلق کنید که در مکان‌های مختلف مشاهده شود و دیگران نیز علاوه بر خودتان از دیدن ان لذت ببرند.

گل آرایی

در این مؤسسه، دوره‌های آموزش گل آرایی با استادان مجرب و با توجه به آخرین تکنیک‌های روز اروپا برگزار می‌شود؛ به‌طوری‌که هنرجویان در هر کارگاه زیر نظر بهترین اساتید ایران در ورکشاپ‌های چند روزه، هنر گل آرایی را تمرین و با سبک‌های اروپایی آشنا می‌شوند. در نهایت، از نمونه‌کارهای آن‌ها عکس گرفته می‌شود. آن‌ها نیز می‌توانند نمونه‌کارهای خود را در قالب گالری برای مشتریان‌شان به نمایش بگذارند.

مدیریت این مؤسسه را مهندس آرمان سفیدی برعهده دارد. او درحالی موفق به تأسیس این آموزشگاه شد که فقط ۲۰ سال داشت اما از ۱۵ سالگی، در محیط چنین کسب‌وکاری حضور داشته و تجربه کسب کرده بود. همچنین در مجموعه‌های بزرگی همچون روزنامه آرمان امروز و مؤسسه روابط عمومی آرمان نیز فعالیت داشته و جزو جوانان کارآفرین و نمونه کشورمان نیز به‌حساب می‌آید.

ذکر این نکته و شنیدن آن خالی از لطف نیست که این آموزشگاه با سرمایه ۲۰۰ هزار تومانی تأسیس شد و پشتکار مؤسس آن منجر شد که این مؤسسه کوچک به مدرسه مجهز و بزرگ گل‌آرایی تبدیل شود. او به‌تنهایی فعالیت‌هایی همچون بازاریابی، برندسازی، طراحی وب، بهبود سئو و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را انجام داد و در ادامه، با توسعه نیروی انسانی و سرمایه‌گذاری بیشتر توانست این مدرسه را گسترش دهد. درحال حاضر، مدرسه بوی گل با سابقه چندین ساله و هنرجویان ماهر، مجری گل آرایی بزرگ‌ترین رویدادهای کشورمان است.

گل آرایی

موسسه گل آرایی بوی گل با تجربه و سابقه‌ای چند ساله مسئول برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های رسمی در مهم‌ترین مراکز و رویدادهای ملی (گل آرایی سمینارها و همایش‌ها در مرکز همایش‌های صداوسیما، دانشگاه تربیت مدرس، کتابخانه ملی و…) بوده است. همچنین با سالن همایش‌های صداوسیما، سالن‌های اجلاس وزرا، جشنواره تبلیغات ایران، مجموعه دانشگاه تهران و… نیز همکاری داشته است و اولین آموزشگاه گل آرایی در ایران و برگزارکننده دوره‌های تخصصی آموزش گل آرایی است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.