عید امسال زبان انگلیسی را مثل بلبل صحبت کنید

0

برای کسانی که زبان انگلیسی یاد می‌گیرند یا تصمیم دارند این زبان را وارد زندگیشان کنند، هیچ چیز دلنشین ‌‌‌‌‌تر از این نیست که به راحتی و بدون هیچ زحمتی این زبان را یاد بگیرند و به سرعت پیشرفت کنند. اما آیا چنین چیزی عقلانی و امکان پذیر است؟ باید بگوییم با اینکه یادگیری هر مهارتی نیاز به پشتکار، تلاش و تمرین دارد، اما با رعایت مواردی می توان روند یادگیری و تسلط به هر مهارتی را بهبود داد.

آموزشگاه زبان انگلیسی ایرانمهر سه بازی ویدئویی را به شما معرفی می‌کند که با یادگرفتن دنیاهای جدید، می‌توانید انگلیسی هم یاد بگیرید. بهتر از همه اینکه می‌توانید در حین بازی کردن خواندن، شنیدن و مکالمه زبان انگلیسی را هم تمرین کنید. پس فرمان را به دست بگیرید و یادگیری را شروع کنید!

چرا برای تمرین‌ زبان انگلیسی از بازی‌های ویدئویی‌ استفاده‌ کنیم؟

  • تعاملی هستند
  • زندگی واقعی را شبیه سازی می‌کنند
  • اعتیاد آور هستند
  • می‌توانید در موقعیت‌های مشابه، پاسخ‌های متفاوت داشته باشید
  • می‌توانید با سرعت خودتان بازی کنید.

با بازی ویدئویی، زبان انگلیسی را تقویت کنید

“Influent”

سطح:‌‌‌‌ مبتدی

رونیکس

ژانر: یادگیری زبان با بازی انگاری

اگر فکر می‌کنید یادگیری زبان انگلیسی نمی‌تواند ماجراجویانه باشد، این بازی نظرتان را عوض می‌کند. در این بازی، آپارتمان مدرنی را خواهید دید که همه چیز در آن قابل کلیک است. از وسیله‌ای برای اسکن اشیا استفاده خواهید کرد و‌ آن اسم شی را به انگلیسی به شما می‌گوید. این بازی از لهجه بومی بهره می برد و حافظه شما را با کوییزهایی با بازه‌های زمانی مشخص محک می‌زند.

“21 Days”

سطح: مبتدی تا متوسطه

ژانر: بازی نقش آفرینی (Role Play)

بحران پناهندگان به یک مسئله اساسی در دنیای سیاست تبدیل شده است. این بازی سعی دارد به کاربر نشان بدهد یک پناهده معمولی هر روز باید چه مسائلی را پشت سر بگذارد. در این بازی شما به عنوان یک پناهنده سوری در محیط بازی می‌کنید که سعی دارد در سرزمین دیگری زنده بماند و زندگی کند.

این بازی کوتاه است، به این معنی که برای تمرین زبان انگلیسی ایده آل است. همچنین این بازی کاملا بر پایه متن است، به این معنی که فقط می‌تواند برای مهارت های خواندن و نوشتن مفید باشد. زبان این بازی تقریبا غیررسمی است و بعضی عبارات عربی هم در دیالوگ ها وجود دارد، چون شما در واقع یک سوریه ای هستید. ساختارهای جمله تقریبا ساده و دیالوگ ها شبیه به دیالوگ ها در دنیای واقعی هستند و فهم آن را برای مبتدیان زبان انگلیسی آسان می‌کند.

“Fable”

سطح: متوسط

ژانر: نقش آفرینی، حماسی

این بازی برای تمام کسانی طراحی شده است که عاشق داستان های خوب و حماسی هستند. مثل بیشتر بازی های نقش آفرینی (RPGs)، عناصر مهم انتخاب و اخلاق دخالت زیادی در روند بازی دارند.

در نقش پسری بازی می‌کنید که روستای محل زندگی‌اش با حمله راهزنان، کاملا سوخته است. بعد از اینکه او به یک تیم جنگجو ملحق می‌شود، آموزش می‌بیند تا به قهرمانی تبدیل شود و خائنان منطقه را شکست بدهد!

در طول بازی می‌توانید هم اعمال خوب انجام بدهید و هم به مردم اطرافتان کمک کنید. بر اساس انتخاب های شما، شهرت و شخصیتتان از کودکی ساخته می شود.

این بازی یک نمونه کلاسیک به حساب می‌آید. بازی روی واقعی بودن تمرکز دارد و هر شخصیتی که در خیابان می‌بینید جمله های کوتاه به شما می‌گویند یا سلام و احوالپرسی می‌کنند. این فضا باعث می‌شود فکر کنید در یک روستای واقعی هستید. صداپیشگی یکی از نقاط برجسته این بازی است و برای آموزش زبان انگلیسی با لهجه بریتانیایی عالی است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.