محصولات معتبر آموزش زبان را از کجا تهیه کنیم؟

0

هرکدام از ما در دوره‌های مختلف زندگی بر اساس نیاز یا علاقه حداقل یکبار تصمیم گرفته‌ایم زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان دوم بیاموزیم. اولین گام برای این منظور جمع‌آوری اطلاعات دربارهٔ منابع مناسبِ مطالعه و یادگیری است. در میان منابعی که دوستان یا اساتید این حوزه معرفی می‌کنند، حتما نام محصولات آموزشی انتشارات جنگل به چشم می‌خورد. منابعی که سال‌هاست همراه زبان‌آموزان بوده‌اند و نیازهای آنها را در گروه‌های سنی مختلف برآورده کرده‌اند. در ادامه بیشتر با این انتشارات باسابقه و خوش‌نام و محصولات جذاب و خاطره‌انگیزش آشنا می‌شویم.

چرا انتشارات جنگل؟

چرا انتشارات جنگل

انتشارات جنگل بیش‌از سه دهه است که به کمک زبان‌آموزان آمده و با انتشار کتاب‌های آموزشی معتبر و رمان‌های پرفروش دنیا -مثل پرفروش‌های نیویورک تایمز، برندگان جوایز پولیتزر، نوبل، و من‌بوکر- راه یادگیری زبان انگلیسی را هموارتر کرده و مجموعه‌ای جذاب را در اختیار مخاطبان قرار داده است. لذت خواندن اولین رمان به زبان اصلی، از خاطرات دلچسبی است که این انتشارات سهم بسزایی در آن دارد. مطالعه‌ٔ کتاب‌های خارجی به زبان اصلی بسیار لذت‌بخش است و ارتباط با نویسنده را مستقیما برقرار می‌کند و به تدریج بر تسلط ما به زبان انگلیسی هم می‌افزاید.

رونیکس

لذت یادگیری، رضایت مخاطب و به جا گذاشتن خاطرات خوب از لحظه‌های ناب مطالعه، ازجمله دلایل ماندگاری این برند محبوب در بین مخاطبان است.

انتشارات جنگل یک تیم حرفه‌ای در اختیار دارد که امور مربوط به قبل و بعد از چاپ یک کتاب و محصول آموزشی را به‌خوبی زیرنظر دارند و هدف‌شان عرضهٔ محصولات باکیفیت، جدید و با قیمت مناسب است.

انتشارات جنگل با چه محصولاتی به یادگیری زبان کمک می‌کند؟

انتشارات جنگل

انتشارات جنگل به‌خوبی توانسته است نیازهای مشتریانش را شناسایی کند و در راستای برآورده کردن آنها گام بردارد. بسته به نیاز و علاقه، منابع و دسته‌بندی‌های مختلفی در آموزش زبان وجود دارد، بدیهی است که منابع آموزش زبان برای کودکان با بزرگسالان متفاوت است. انتشارات جنگل با در نظرداشتن این نکته منابع آموزشی زبان انگلیسی را برای گروه‌های سنی مختلف منتشر می‌کند. از طرفی با توجه به مهارت‌های مختلفی که برای تسلط به زبان انگلیسی موردنیازند انتشارات جنگل تلاش کرده است تا محصولاتش را در دسته‌بندی‌های مختلف مانند تقویت مهارت‌های گفتاری، شنیداری، نوشتاری، آواشناسی، دستور زبان و غیره به زبان‌آموزان عرضه کند.

همچنین این انتشارات برای افرادی که برای دوره‌های کوتاه‌مدتی مثل گردشگری به سفر می‌روند کتاب‌هایی با عنوان «انگلیسی برای سفر» تولید می‌کند.

جالب است بدانید که تولیدات این مجموعه به‌صورت کتاب و فلش کارت است و برای علاقه‌مندان کارگاه‌های آموزشی هم برگزار می‌شود.

اگر بعد از خواندن این توضیحات قصد خرید کتاب زبان دارید حتما می‌پرسید چگونه می‌توانید کتاب‌های انتشارات جنگل را تهیه کنید؛ پس این مطلب را دنبال کنید.

چگونه از انتشارات جنگل خرید کنیم؟

باتوجه به محبویت این انتشارات، استقبال زبان‌آموزان و علاقه‌مندان به مطالعه‌ٔ رمان‌های زبان اصلی و کتاب‌های آموزش زبان؛ انتشارات جنگل برای سهولت دسترسی مشتریان، امکان خرید آنلاین و غیرحضوری را از طریق سایت رسمی خود فراهم کرده است تا بتوانید از تمام نقاط کشور برای خرید رمان انگلیسی یا خرید کتاب آموزش زبان اقدام کنید. فقط کافی است سری به وبسایت این انتشارات بزنید و تنها با چند کلیک اقدام به خرید کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.