نظافت منزل خود را در پایان امسال به موج نو بسپارید!

0

نظافت منزل و توجه به پاکیزگی و بهداشت محل زندگی، از جمله نیازهای اساسی زندگی همه مردم جامعه می‌باشد. شما می‌توانید خودتان اقدام به تمیز کردن خانه و محل زندگیتان نمایید و یا این امر را به متخصصین حوزه خدمات نظافت واگذار نمایید. شرکت خدماتی موج نو در زمره شرکت‌های خدماتی نظافتی بوده و قادر به اعزام کارگر نظافت منزل خانم و آقا به منازل شما عزیزان به منظور نظافت منزل می‌باشد.

مشخصات نیروهای نظافتی شرکت خدماتی موج نو نظافت منزل

متعهد به جلب رضایت مشتری

زمانی که شما از شرکت نظافتی درخواست اعزام کارگر نظافت منزل به منظور نظافت منزل خود می‌نمایید، انتظار دارید که نیروی اعزامی در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن تمامی قسمت‌های خانه شما را تمیز کرده و تمامی دقت و سرعت خود را به منظور جلب رضایت شما به کار بندد. نیروهای شرکت خدماتی موج نو همگی جلب رضایت مشتریان را در راس امور خود قرار داده و تا زمانی که لبخند رضایت را در چهره مشتری مشاهده ننمایند، دست از کار نمی‌کشند.

پایبند به اصول اخلاقی در منزل مشتری

نیروهایی نظافتی شرکت خدماتی موج نو در حین انجام نظافت منزل خانواده مشتری را به منزله ناموس خود دانسته و خود را ملزم به رعایت اصول اخلاقی در مواجهه با آنها می‌دانند. گزینش اولیه این افراد با تمرکز بر اخلاقیات انجام شده و به منظور شروع به کار نیز موظف به پرداخت سفته به شرکت می‌باشند. بنابراین، اگر به هنگام ارائه خدمات نظافت منزل به مشتریان خطایی از نیروی اعزامی سربزند، شرکت شدیدا با وی برخورد خواهد نمود.

رونیکس

متخصص و ماهر در انجام خدمات نظافتی

اگر خواهان نظافت منزل خود به شکلی حرفه ای و همه جانبه می‌باشید، متخصصین ما در مجموعه موج نو قادر به کمک‌رسانی به شما می‌باشند. مسئولین این مجموعه پس از جذب کارگر خدماتی، آموزش‌های لازم را به آنها می‌دهند تا نیروهای خدماتی نظافتی بتوانند به هنگام ارائه خدمات نظافت به مشتریان شرکت، بهترین عملکرد را از خود نشان دهند.

نظافت منزل و سرویس‌های متعدد مورد نیاز مردم در این حوزه

لوازم نظافت منزل

شستشوی حمام و دستشویی

نظافت منزل شامل شستشوی قسمت های مختلف منزل از جمله حمام و سرویس بهداشتی، آشپزخانه و … می‌گردد. شستشوی دیوارها، شستشوی روشویی، شستشوی کاسه توالت ایرانی و کاسه توالت فرنگی، شستشوی درز کاشی‌ها و از بین بردن قارچ موجود در این قسمت، جرم گیری و تمیز نمودن شیرآلات و … از جمله مراحل نظافت دستشویی و حمام منازل می‌باشد. همچنین، به منظور معطر شدن دستشویی نیز می‌توانید از خوشبوکننده‌های هوا و بوگیرهای مخصوص دستشویی استفاده نمایید.

نظافت مبل، فرش و موکت

نظافت منزل شامل تمیز کردن اسباب و اثاثیه منزل از جمله مبلمان، مبل و موکت نیز می‌گردد. شرکت خدماتی موج نو قادر به اعزام نیرو به منازل شما عزیزان به منظور نظافت و لکه گیری مبلمان، موکت و قرش های منزل شما می‌باشد. اگر نیاز به نظافت سطحی این موارد در منزل خود داشته باشید، این عمل با استفاده از شامپوفرش انجام می‌شود. اما اگر خواهان نظافت عمیق‌تر باشید، شرکت این کار را با استفاده از دستگاه‌های بخار شوی و مبل شوی انجام داده و کلیه مراحل نظافتی به صورت مکانیزه انجام خواهد شد.

شستشو و لکه گیری ظروف، لباس‌ها و ملحفه‌ها

شستشوی لباس‌ها، ظروف و ملحفه‌ها نیز از مراحل مهم نظافت منزل بوده و پرسنل خدماتی این مجموعه با علم بر روش‌های لکه‌گیری از سطوح و پارچه‌های مختلف، می‌توانند بهترین خدمات را در این حوزه به شما عزیزان ارائه نمایند.

نظافت پنجره‌ها و پرده‌ها

نظافت پنجره‌ها و پرده‌ها نیز از دیگر سرویس‌های مطرح در حوزه نظافت منزل می‌باشد. لازم به ذکر است که این سرویس‌ها تنها توسط نیروی نظافتی آقا قابل ارائه بوده و خانم ها قادر به بالا رفتن از نردبان به منظور تمیز کردن پنجره ها و کار در ارتفاع نمی‌باشند. بنابراین، اگر نیاز به این خدمات دارید، به هنگام ثبت سفارش حتما می‌بایست مشاورین و پشتیبان‌های شرکت را مطلع نمایید تا نیروی مناسبی را به منزل شما اعزام نمایند.

نظافت سقف و کف

شاید تاکنون بارها توجه کرده باشید که به مرور زمان، سقف منزلتان به ویژه اطراف لوستر، دچار هاله سیاهی می‌گردد که از زیبایی منزلتان می‌کاهد. نظافت سقف و نظافت کف ساختمان نیز در فرایند نظافت منزل مهم بوده و در زیبایی و نمای ساختمان تاثیر بسزایی دارد. نظافت سقف نیز خارج از وظایف و توان نیروی نظافتی خانم بوده و تنها نیروهای آقا قادر به ارائه این سرویس می‌باشند.

نظافت آشپزخانه

نظافت آشپزخانه از قسمت‌های پرکار نظافت منزل بوده و شامل تمیز کردن دیوارها و سقف آشپزخانه از لکه‌های غذا و چربی، نظافت اجاق گاز، نظافت یخچال، نظافت ماشین لباسشویی، نظافت آبمیوه گیری و بسیاری از لوازم خانگی دیگر می‌گردد.

قیمت نظافت منزل تابع چه عواملی می باشد؟

 

تعداد اتاق‌ها

تعداد اتاق‌های منزل شما بر قیمت نظافت منزل اثرگذار خواهد بود. زیرا هر چه تعداد اتاق‌‌‌‌ها بیشتر باشد، تعداد درب و دیوارها و همچنین، تعداد پنجره‌ها نیز افزایش پیدا کرده و در نتیجه، نیروی اعزامی می‌بایست وقت و انرژی بیشتری صرف نظافت قسمت‌های مختلف شما نماید.

تعداد سرویس‌های بهداشتی

در بسیاری از منازل، تنها یک حمام و دستشویی وجود دارد. اما تعدادی دیگر از منازل دارای دو دستشویی ایرانی و فرنگی و نیز یک حمام مستقل می‌باشند. نظافت هر یک از این دستشویی‌ها و حمام‌ها، کارگر را ملزم به مصرف مقدار شوینده بیشتر و صرف توان و انرژی بیشتری می‌نماید. بنابراین، نظافت منزل در چنین شرایطی، هزینه بیشتری برای مشتریان در بر خواهد داشت.

وسعت منزل

نظافت منزل تابع عوامل متعددی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به وسعت منزل اشاره نمود. هر چه منزل شما بزرگ‌تر باشد، نظافت کف و سقف آن زمان‌برتر و دشوارتر می‌گردد. همچنین، منازل وسیع‌تر دارای تعداد پنجره‌های بیشتری نیز بوده و همچنین، تعداد پرده های بیشتری نیز خواهد داشت.

کارگر نظافت منزل خانم یا آقا

لازم است بیان کنیم که نیروهای نظافتی خانم در قیاس با نیروهای نظافتی آقا دستمزد بیشتری در قبال ارائه سرویس‌های نظافتی دریافت می‌نمایند. علت این امر این است که خانم ها دارای قدرت بدنی پایین‌تری بوده و انجام فعالیت‌های فیزیکی سنگین، در زمره مشاغل سنگین برای آنها محسوب می‌گردد. همچنین، برخی از سرویس‌ها از جمله نظافت سقف، نظافت پنجره ها، نظافت فرش، نظافت دیوار و نظافت لوستر خارج از حیطه وظایف نظافتچی خانم می‌باشد. اما در صورتی که نیروی خانم ارائه این سرویس‌ها به مشتریان را بپذیرد، دستمزد بیشتری در قبال آن دریافت خواهد نمود. اما نیروهای نظافتی آقا قادر به ارائه تمامی سرویس‌های مزبور در حوزه نظافت منزل بوده و دستمزد اضافه‌ای نیز طلب نخواهند نمود.

تعداد سرویس‌های مورد نظر مشتری

نظافت منزل به طور عام شامل سرویس‌های معینی است که شامل گردگیری از تمامی قسمت‌ها و وسایل منزل می‌گردد. این نوع نظافت منزل، به نظافت عمومی منزل شهرت داشته و نرخ آن نیز به صورت ساعتی محاسبه می‌گردد. اما اگر مشتری خواهان سرویس‌های اضافه‌ای علاوه بر خدمات نظافت عمومی باشد، دستمزد نیروی نظافتی افزایش پیدا خواهد نمود. در این صورت، به عنوان مثال، اگر مشتری خواهان نظافت سقف منزل خود نیز باشد، نرخ آن بر اساس متراژ سقف محاسبه خواهد شد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.