درجه مرجعی برای یک انتخاب هوشمندانه؛ از امروز با شماست

0

در دنیای عجیب و پرفریب تبلیغات، «درجه» آمده تا این بار رسانه و نقشه راه شما باشد. رسانه‌ای شفاف و دقیق که در حد نهایت تلاش می‌کند به شما کمک کند بهتر و هوشمندانه‌تر خرید کنید.
داشتن اطلاعات شفاف و بدون سوگیری برای یک انتخاب و خرید حق شماست. اطلاعاتی که بعضا رسانه‌های دیگر، فروشگاه‌ها یا برندها در اختیار شما نمی‌گذارند.

ما اینجاییم تا کمکتان کنیم ظریف‌ترین جزییات را برای یک انتخاب ببینید؛ به‌جای شما تحقیق و فرایند انتخاب را برایتان ساده‌تر و کوتاه‌تر کنیم. زیرا که معتقدیم وقت شما بسیار بااهمیت و باارزش است.

رونیکس

ما در «درجه» دقیقا چکار می‌کنیم؟

«درجه» به شما کالایی نمی‌فروشد. وبلاگ هیچ فروشگاهی نیست و آمده تا قابل‌اعتمادترین مرجعی شود که برای انتخاب و خرید به آن رجوع می‌کنید. اطلاعات ما درباره کالاهایی که بررسی می‌کنیم از این منابع به دست می‌آیند:

بررسی جامع و ۳۶۰ درجه یک کالا با ابزارهای اندازه‌گیری در آزمایشگاه درجه و توسط تیم متخصص

جمع‌آوری اطلاعات از فضای اینترنت و تحلیل این داده‌ها در مورد کالاها و برندهای مختلف

ترجمه و گردآوری مقالات معتبر انگلیسی‌زبان که کمکتان می‌کند درباره یک کالا و نکاتی که باید برای خریدش بدانید، دقیق‌تر بدانید.

«درجه» چه کالاهایی را بررسی می‌کند؟

ساده بگوییم؛ همه آنچه در اطرافتان می‌بینید. از غذایی که می‌خورید و نوشیدنی‌ای که می‌نوشید تا انواع کالاهای تکنولوژیک و گجت‌هایی که این روزها حسابی دوروبرمان را شلوغ کرده‌اند؛ آنچه قرار است برای کودکتان بخرید و حتی چیزهایی که خانه‌تان را با آن زیباتر می‌کنید. همه و همه در «درجه» بررسی می‌شوند و همه تلاشمان این است، نیازتان به داشتن اطلاعات درباره هر کالایی که از آن استفاده می‌کنید را رفع کنیم.

مخاطب «درجه» چه کسانی هستند؟

همه شما که برایتان مهم است با چشمانی باز انتخاب کنید. شمایی که به جزییات اهمیت می‌دهید و وقت خرید و انتخاب دلتان می‌خواهد با کمترین میزان اشتباه یک انتخاب آگاهانه و دقیق انجام دهید.

ما چطور رسانه شما می‌شویم؟

ما اینجاییم که صدای شما باشیم. حلقه ارتباطی‌ای که در ایران بین فروشنده و خریدار بسیاری اوقات گم می‌شود، قرار است با درجه قوت بگیرد؛ پررنگ و از همیشه زنده‌تر شود. همه نکات منفی‌ای که تا امروز بعد از خریدی اشتباه اذییتان کرده را می‌توانید در درجه آزادانه به ما و تولیدکنندگان بگویید.

از سوی دیگر، تولیدکنندگان و برندهای برتر جایگاه ویژه‌ای در درجه خواهند داشت. جایگاهی که جز با رضایت و تعامل دائمی با شما به آن دست پیدا نمی‌کنند.

«درجه» از چه راه‌هایی با شما ارتباط برقرار می‌کند؟

محتوای متنی، تصویری و ویدیوهای آموزشی در سایت «درجه»

شبکه‌های اجتماعی «درجه» که بر مبنای هرچه بیشتر بودن تعامل و ارتباطی دوطرفه با شما شکل گرفته‌اند. این کانال‌های ارتباطی بناست راهی همواره قدرتمند برای بیان دیدگاه‌ها و تجربه‌های شما باشند. همچنین تازه‌ترین مطالب سایت و ویدیوهای «درجه» را با شما به اشتراک بگذارند.

بخش پرسش و پاسخی که در شبکه‌های اجتماعی ترتیب خواهیم داد. این بخش محلی است برای پاسخ به سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما درباره هر کالا و محصولی که در نظر دارید درباره‌اش با ما صحبت کنید.

و در پایان باید بدانید:

«درجه» برای یک رسانه حرفه‌ای شدن بیشتر از هر چیزی به دلگرمی و پشتوانه شما نیاز دارد. در این راه همراهمان شوید. می‌خواهیم هم‌صدای هم شویم تا با انتقال تجربه و دانش به یکدیگر و همچنین به تولیدکنندگان، سطح انتظارات و کیفیت کالاها و خدمات کشور را ارتقا دهیم.

امروز روز جهانی آموزش است. این مناسبت را به فال نیک گرفته‌ایم و در کنار شما آغاز کردیم. این «شما» هستید که بزرگترین سرمایه «درجه»اید.

با درجه، یک انتخاب هوشمندانه را آغاز کن

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.