چهار راه حل طبیعی برای داشتن پوست و موی بهتر

0

آیا پوست ما می‌تواند از این نرم‌تر باشد؟ آیا می‌توانیم موهایی ابریشمی اما در عین حال محکم و حجیم داشته باشیم؟ برای گرفتن پاسخ این سؤالات لازم نیست صرفا با انجام هزینه، خود را به دست آریشگران و سالن‌های زیبایی بسپارید.

معمولا خانم‌های جوان به‌دنبال راه حلی جادویی هستند که با حداقل دردسر به نتیجه دلخواه‌شان در پوست و مو برسند. برای رسیدن به این هدف راه‌هایی وجود دارد که می‌توان آنها را در منزل انجام داد و هزینهٔ زیادی نیز متحمل نشد.

رونیکس

در ادامهٔ مطلب به چند راه حل اشاره می‌کنیم که پوست و مو را در شرایط بهتری قرار می‌دهد.

برای پوست‌های زبر اما چرب

ترکیبی از ماست سرد و مقداری شکر آماده کنید و پوستتان را با آن ماساژ دهید. سپس یک نیمه پرتقال را به آرامی روی پوست بکشید تا جایی که پالپ‌های آن بطور کامل محو شوند. حالا پوست را با آب سرد شستشو دهید و تفاوت را احساس کنید.

برای پوست‌های خسته و خشک

انبه دوست خوبی برای پوست شماست. پوستتان را با انبه ماساژ دهید و یک اسکراب با ترکیب جو دوسر و عسل و مقداری شیر سرد آماده کنید و روی پوستتان بمالید. سپس با شیر سرد و آب شستشو دهید و به آرامی خشک کنید.

از موهای برافراشته رنج می‌برید؟

کافیست این محلول ساده را برای اسپری کردن آماده کنید. دو تکه لیمو را داخل دو لیوان آب بچکانید تا جایی که هر تکه حداقل نیمی از آب خود را از دست بدهد. محلول را به یک بطری با قابلیت اسپری کردن منتقل کنید و روی موهای خود اسپری کنید. نه تنها درخشندگی طبیعی و زیبایی هدیه می‌کنید بلکه حالت ایستا و آشفتگی موها را نیز از بین می‌برید.

برای رنگ‌دهی طبیعی موها

اگر رگه‌هایی از رنگ روشن در موهایتان ظاهر شده و فرصت کافی برای رنگ کردنشان را ندارید، ما راه ساده‌تری به شما پیشنهاد می‌کنیم. چند شاخه گیاه رزماری را داخل دو لیوان آب در کنار دو قاشق چای‌خوری چای سیاه بجوشانید. اجازه دهید محلول خوب دم بکشد تا حجم آن به یک دوم کاهش پیدا کند. حالا محلول جوشیده را با یک چهارم لیوان شامپو مخلوط کنید و به تعداد دفعاتی که در حمام از شامپو استفاده می‌کنید، این ترکیب را بکار ببرید. اجازه دهید این محلول ۱۵ دقیقه روی موهایتان بماند. بعد از آبکشی تأثیر فوق‌العاده آن را می‌بینید.

نکاتی که در مورد پوست گفتیم هم برای پوست صورت مفید است و هم برای پوست دست. با توجه به اینکه روزانه چندین نوبت از مایع دستشویی استفاده می‌کنیم، بکاربردن روش‌هایی برای بازیابی طراوت پوست الزامی به‌نظر می‌رسد. بنابراین به همان اندازه که به پوست صورتتان اهمیت می‌دهید، لازم است با پوست دستتان نیز مهربان باشید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.