چطور در هزینه‌های تغییر دکوراسیون شب عید صرفه‌جویی کنیم؟

0

دلتان می‌خواهد دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید اما بودجه شما محدود است؟ به این فکر کرده‌اید چگونه با یک برنامه‌ریزی صحیح و منظم هزینه‌ها را کاهش دهید؟ اگر شما هم به دنبال صرفه جویی هستید، بهتر است به‌جای تعویض وسایل که هزینه زیادی را به خانواده تحمیل خواهد کرد به فکر تغییر ظاهر همان وسایل باشید.

برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارد. مثلا همه‌ی دکوراسیون را با هم تعویض نکنید و یا از پذیرایی شروع کنید و مدتی بعد سر فرصت دکوراسیون بقیه اتاق‌ها یا آشپزخانه را عوض کنید. خلاقیت به خرج دهید و از وسایل قدیمی‌تان برای تغییر دکور استفاده کنید. با کمی هنر و خلاقیت از لوازم دورریختنی وسایل تزئینی و دکوری بسازید.

همه این کارها را می‌شود انجام داد اما برای هر کدام از این‌ها باید برنامه داشت. ما سعی می‌کنیم در این مقاله با بیان نکات ریز و کاربردی شما را به سمت بهترین نتیجه راهنمایی کنیم.

رونیکس

رنگ‌های جدید را به دیوارها هدیه دهید

رنگ کردن دیوارها راه ارزانی برای تغییر است، با یک رنگ جدید، حس و حال خانه را عوض کنید. از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید البته در نظر داشته باشید که رنگ دیوارها با دیگر اجزای دکور شما همخوانی داشته باشد. یک رنگ روشن مناسب می تواند با تمام دکوراسیون خانه همخوانی پیدا کند.

پرده‌های شاد و کم هزینه بهترین انتخاب

برای ایجاد فضایی دلنشین و دلباز از پرده استفاده کنید. حتما لازم نیست گران‌ترین پرده موجود در بازار را انتخاب کنید.کافی‌ست در نظر بگیرید که پارچه انتخابی شما با دیگر اجزای دکوراسیون هماهنگی داشته باشد. اول از همه به جنس و رنگ پارچه توجه کنید و بعد به دنبال مدل‌های متنوع و جدید پرده باشید. پرده علاوه بر زیبایی که به محیط می‌بخشد، فیلتر نور هم محسوب می‌شود. پس قبل از خرید مشخص کنید برای کدام فضاها قرار است پرده بخرید و نصب کنید. اگر در انتخاب مدل پرده مشکل دارید، حتما از یک خیاط دوخت پرده بخواهید در پرده دوزی به شما کمک کند.

تعمیر مبل‌ها و سرویس های چوبی را از یاد نبرید

سرویس چوب و مبلمان جز وسایل گران قیمت خانه محسوب می شوند و اگر بخواهید هر سال آنها را عوض کنید، احتمالا با هزینه‌های سنگین روبرو خواهید شد. به جای خرید مبلمان و دکور جدید و صرف هزینه اضافی بهتر است به فکر تغییر ظاهر وسایل سالم و قابل استفاده باشید. تعمیر مبل و تعویض پارچه مبل‌ها خیلی به‌صرفه‌تر از خرید مبلمان جدید است. برای تعمیر مبل حتما از یک مبل ساز و تعمیرکار مبل حرفه ای کمک بگیرید تا خیالتان بابت کیفیت خدمات راحت و آسوده باشد و کار را قبل از عید به شما تحویل دهد.

کوسن ها و روکش مبل را عوض کنید

یکی از ارزان ترین روش ها برای تغییر ظاهر مبلمان، استفاده از کوسن های جدید و روکش مبل جدید است. البته کوسن‌های جدید بدوزید که با پارچه مبل‌هایتان هماهنگ باشد. سعی کنید هنگام انتخاب پارچه جدید به نکاتی توجه کنید که انتخاب رنگ و جنس پارچه را برای شما آسان‌تر کند. مثلا اگر فرزند خردسال دارید بهتر است به فکر پارچه‌های چرک‌تاب باشید تا رنگ‌های خیلی روشن. اگر در خانه‌تان صندلی‌های مختلف دارید با عوض کردن پارچه‌ها و روکش آن‌ها جلوه بیشتر به فضا بدهید.

تغییر ابر و نشیمن مبلمان فراموش نشود

فوم و اسفنج داخل مبلمان مخصوصا در قسمت نشیمن به مرور زمان افت می‌کند و از ظاهر می‌افتد. تعویض فوم‌های داخل مبل، تعمیر شکستگی پایه مبل و مشکلاتی از این دست با تعمیرات مبل قابل حل است. اگر کوسن‌های مبل فرو می‌رود زیپ آن را باز کنید و ابر داخل آن را پشت و رو کنید و درصورتی‌که نشیمن مبل شل شده بود، از مبل‌ساز بخواهید آن را نیز تعمیر کند.

تغییر رنگ مبلمان را مد نظر داشته باشید

برای تغییر رنگ چوب مبلمان باید بدانید که جنس بدنه مبلمان چیست؟ نوع رنگی که در حال حاضر روی بدنه کار شده است چیست؟ قصد دارید چه رنگی را انتخاب کنید و از این قبیل سوالات. برای انتخاب مطمئن‌تر بهتر است با یک متخصص تعمیرات مبل مشورت کنید. اینطوری هم می توانید رنگ مبلمان خود را عوض کنید، و هم ابرها و اسفنج های داخل آن را نو کنید تا دوباره مثل روز اول محکم و استوار بشود. حتی رنگ کردن قسمت چوبی مبل هم امکان پذیر است البته برای اینکار بهتر است حتما از مشاوره و تخصص یک تعمیرکار مبل بهره ببرید.

استادکار در زمینه تعمیرات مبلمان و طراحی و دوخت پرده چه کمکی می‌تواند به ما بکند؟

پیدا کردن تعمیرکار مبل و یا طراح و دوزنده پرده در شب‌های منتهی به عید، از سخت‌ترین کارهای دنیاست. چون همه استادان این هنرها سرشان شلوغ است و به سختی می‌توان آنها را گیر آورد. برای همین بهتر است از چند ماه قبل از عید شروع به انجام این کارها کنید.

یکی از بهترین روش‌های پیدا کردن متخصص، از طریق اینترنت و اپلیکیشن درخواست خدمات استادکار است. این اپلیکیشن به عنوان یک پلتفرم دریافت خدمات شناخته می‌شود که متخصصان را با افرادی که نیاز به خدمات دارند آشنا می‌کند. از ویژگی‌های این استادکار می‌توان به در دسترس بودن همیشگی آن اشاره کرد و اینکه هر زمان که کاری داشته باشید به راحتی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. همچنین پشتیبانی استادکار درتمام مراحل انجام کار همراه شما خواهد بود تا در صورت وجود هر مسئله یا سوال، به شما کمک کند.

اگر نگران هزینه‌ها هستید، باید بگوییم که قیمت ارائه خدمات در استادکار شفاف است و با سر زدن به صفحه هر خدمت، می‌توانید قیمت آن را مشاهده کنید. همچنین مشاوره، بازدید و کارشناسی رایگان که توسط متخصص‌های استادکار به شما ارائه می‌شود، کمک می‌کند تا انتخاب مناسبی برای انجام کارهای خود داشته باشید.

اگر شما هم به دنبال تعمیر مبل، تعمیر سرویس خواب، عوض کردن و دوخت پرده جدید و یا خدمات نظافتی و ساختمانی هستید، همین حالا به اپلیکیشن و وب سایت استادکار سر بزنید و کار خود را به بهترین متخصصان خوش‌نام در سطح شهر بسپارید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.