خرید اینترنتی گوسفند زنده و خروس زنده در تهران

0

این روزها افراد زیادی به دنبال خرید مستقیم دام سبک مانند گوسفند زنده و طیور مانند خروس زنده هستند تا از آن ها برای مصارف شخصی و یا در ایام خاص مانند محرم و یا ایام تاسوعا و عاشورا آن را قربانی و نذر نمایند.
اما خرید گوسفند زنده و انواع طیور زنده دارای مشکلات و معضلات مخصوص به خود است. به طوری که خرید آن را برای عموم مردم ( به ویژه افرادی که به زندگی شهری عادت دارند ) بسیار دشوار و پر هزینه است.
عموم مراکز عرضه‌ی زنده‌ی دام و طیور در اطراف و حاشیه شهرها قرار دارند و دسترسی به آن ها زمان بر و پرهزینه می باشد. از طرفی شناخت دام مناسب و عالی از بین انبوه دام‌های موجود در این گونه مکان‌ها امری دشوار و زحمت است و نیاز به تخصص ویژه دارد.
به طوری که گاها بعضی از فروشنده ها به دام ها آب نمک می خورانند تا در حین وزن کردن از وزن بیشتری برخوردار باشند و افراد عادی هم طعمه‌ی اصلی این گونه فریب کاری‌ها می‌شوند.
این تنها گوشه‌ای از معضلات است. گاهی اوقات افراد به اشتباه دام‌هایی خریداری می‌کنند که دارای بیماری های مختلف هستند که البته این موضوع بسیار خطرناک است چراکه بسیاری از بیماری‌های دامی پنهان هستند و در مراحل اولیه هیچ علائمی نشان نمی‌دهند. و قضیه‌‌ی بدتر این است که بسیاری از بیماری‌ها بین دام و انسان مشترک است!
مازاد بر موارد فوق قیمت گوسفند زنده نیز خود یک معضل است چون در هر جایی نمی توان بهترین وبه صرفه ترین قیمت را یافت مگر اینکه از قبل اطلاعات و یا آشنایی کافی داشته باشید.

گوسفند زنده

خرید اینترنتی گوسفند زنده و گوساله زنده

شاید در وهله ی اول کمی عجیب به نظر برسد که بشنوید این روز‌ها می شود بصورت اینترنتی هم گوسفند زنده یا گوساله زنده خریداری نمود.
اما باید یاد آور شویم که روزگاری در مورد خرید اینترنتی غذا هم مردم جک می ساختند اما امروزه خرید اینترنتی خوراکی دقیقا بخشی از زندگی همان مردمی شده است که جک می ساختند و می خندیدند!
خرید اینترنتی گوسفند یا گوساله زنده و یا مرغ و خروس زنده این روز‌ها با همت یک گروه فعال و پر کار به نام گروه (گروه گوسفند زنده پیام) در سطح شهر تهران به یک امر طبیعی بدل شده است.
مازاد بر این گروه نام برده تمام مشکلات و موانعی را که در بالا نام بردیم را حل و فصل نموده‌اند و خرید را بیش از پیش برای مشتریان خود راحت نموده اند.
شما بعد از سفارش دام مورد نظر تان از طریق اینترنت تنها بعد از مدت زمان کمی آن را درب منزل خود دریافت خواهید نمود. اما این تنها مزیت شان نیست .
امروزه قیمت گوسفند و گوساله زنده هم برای خریداران آن به یک نوع وسواس تبدیل شده است و همه با توجه به شرایط اقتصادی دنبال ارزان‌ترین نرخ‌ها برای خرید گوسفند زنده هستند. شما با توجه به خرید اینترنتی می توانید منصفانه‌ترین و بهترین قیمت‌ها را بیابید و از این طریق خرید خود را ثبت نمایید. البته این تمام ماجرا نیست.
هنگامی که شما دام خود را سفارش می‌دهید با وسیله نقلیه بهداشتی و همراه یک قصاب و باسکول آن را درب منزل خود دریافت می‌کنید و پس از اطمینان از صحت آن می‌توانید اقدام به پرداخت هزینه‌ی آن نمایید یعنی قبل از آن لازم به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای نمی‌باشد.
پس اگر قصد خرید اینترنتی مرغ و خروس زنده و یا گوساله و گوسفند زنده و یا بطور کلی قصدخرید دام بصورت زنده را دارید می توانید از گروه پیام کمک بگیرید تا با بهترین و کمترین هزینه سفارش شما را به دست شما برسانند.

رونیکس
بدون محدودیت زمانی و 24 ساعته با مجوز رسمی از شهرداری تهران!
دارای مجوز از اتحادیه گوشت گوسفندی
هم اکنون برای خرید دام (گوساله و گوسفند زنده) و خرید طیور (مرغ و خروس زنده) با شماره 09122005029 – 02123302030 تماس حاصل نمایید.

livesheep.com

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.