دمنوش لاغری یا رژیم لاغری؟ هر دو یا هیچکدام؟!

15

وقتی صحبت از لاغری و کاهش وزن می‌شود اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند این است که برای لاغر شدن باید کمتر خورد! و بعد با کمی جستجو در اینترنت به گزینه‌های زیاد و بعضا خطرناکی بر می‌خوریم که عمده آنها مبتنی بر رژیم غذایی هستند و برخی از آنها اسمهای عجیب و غریبی هم دارند. از بین همه آنها دو نوع روش لاغری هستند که مهمتر از بقیه به نظر آمده و بیشتر استفاده می‌شوند. یکی از آنها رژیم لاغری به روش استفاده یا عدم استفاده از غذاهای خاص است و دیگری استفاده از دمنوش لاغری با قابلیت چربی سوزی و یا کاهش وزن است. اما سوال اینجاست:کدام روش برای لاغری بهتر است؟

آیا بهتر است از رژیم غذایی برای کاهش وزن استفاده کنیم یا اینکه با استفاده از انواع دمنوش لاغری وزن خود را کاهش دهیم؟ چرا بعضی از افراد از رژیم کاهش وزن خود نتیجه می‌گیرند و بعضی دیگر با رعایت همان رژیم، لاغر نمی‌شوند؟

برای بررسی و پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید:

رونیکس

رژیم لاغری غذایی

کاهش وزن با رژیم های غذایی یعنی کاهش یا حذف غذاهایی که کالری بالایی داشته و بیشترین تاثیر را در چاقی افراد دارند. در این رژیم، شخص به پزشک متخصص تغذیه مراجعه و از او یک برنامه می‌گیرد. پزشک تغذیه با در نظر گرفتن BMI بدن شخص یعنی وزن و قد و بررسی شرایط فیزیکی وی، به او یک رژیم استاندارد می‌دهد. این رژیم ها دارای مزایا و معایبی هستند که در زیر به آن اشاره می‌کنیم.

مزایای رژیم غذایی لاغری

مزایای دمنوش لاغری نیوشا

یکی از مزایای این رژیم این است که میزان غذاهای مصرفی، با توجه به شاخص BMI به دست آمده تجویز می‌شود به نحوی که نوع و اندازه غذای تجویز شده، برای برآورده کردن نیازهای بدن کافی است. یعنی به این مساله دقت شده که در این رژیم، املاح و ویتامین های مورد نیاز بدن تامین گردد و شخص دچار سوء تغذیه وعوارض و مشکلات ناشی از آن نگردد.

معایب رژیم غذایی لاغری را بشناسید

بزرگترین ایراد این روش سخت بودن آن است. در این روش حجم غذای مصرفی به میزان زیادی کم می‌شود و معمولا شخص را سیر نمی‌کند. به همین جهت بعضی از افراد قبل از اتمام دوره رژیم، از ادامه آن منصرف می‌شوند. این شیوه یک ایراد دیگر هم دارد و آن این است که رژیم داده شده برای همه اشخاص با شاخصBMI یکسان، برابر است و در آن طبع و مزاج افراد در نظر گرفته نمی‌شود. این خود می‌تواند مشکلات زیادی را دربر داشته باشد.

تاثیرات دمنوش لاغری

اولین سوالی که احتمالاً در ذهنتان نقش می‌بندد، این است که آیا کاهش وزن با دمنوش های لاغری حقیقت دارد؟ عده ای این روش را یک دروغ و حتی کلاهبرداری و بی‌تاثیر می‌دانند ، اما به راستی این دمنوش ها چیستند و با بدن ما چه می‌کنند؟ دمنوش های لاغری انواعی از گیاهان دارویی و میوه‌ها بوده که علاوه بر فواید بسیاری که مصرف آنها برای سلامت بدن دارد، باعث ایجاد فعل و انفعالاتی می‌شود. این دمنوش ها قادرند متابولیسم بدن را تحریک کنند که یکی از اثرات آن، کاهش اشتهاست. این مساله به لحاظ روانی بسیار مهم است چرا که افراد به اجبار، غذای خود را کاهش نمی‌دهند و احساس حرص و طمع برای خوردن غذای بیشتر در آنها به وجود نخواهد آمد. بعضی از دمنوش ها هم اثر چربی سوزی دارند. آنها سوخت و ساز بدن را افزایش داده و بدن را وادار به چربی سوزی می‌کنند.

یکی از محصولات لاغری که در این زمینه وجود دارند محصولات نیوشا است. شرکت نیوشا با ارائه دمنوش های متنوع و دمنوش هایی بر پایه چای سبز و چای سیاه و دمنوش های میوه ای توانسته نتایج بسیار خوبی را برای مصرف کنندگان رقم بزند. مصرف کنندگان دمنوش نیوشا به شرط دریافت مشاوره های صحیح و تخصصی از نمایندگان معتبر توانسته اند کاهش وزن قابل قبولی داشته باشند.

چرا از دمنوش لاغری استفاده کنیم؟

مهمترین مزیت استفاده از دمنوش های لاغری و مشخصاً دمنوش نیوشا برای لاغری این است که برای تجویز دمنوش ها، اولین و مهمترین مساله، در نظر گرفتن طبع و ذائقه هر فرد است. زیرا اثری که هر ماده غذایی در بدن یک شخص می‌گذارد می‌تواند با فرد دیگر کاملاً متفاوت باشد. اگر غذایی شما را چاق می‌کند ممکن است همان غذا باعث لاغری فرد دیگری شود. این ادعا که بعضی می‌گویند حتی با خوردن آب هم چاق می‌شوند ادعایی کاملا درست است و بر خلاف تصور رایج در بعضی افراد باعث چاقی می‌شود.

بنابراین، مزاج مساله بسیار مهمی است که در این رژیم های لاغری به آن توجه می‌شود و رژیم داده شده متناسب با آن خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی نیوشانوش کارشناسان طب سنتی و مشاورانی هستند که با تسلط کامل بر طبع و مزاج شناسی و آشنایی به خواص هر دمنوش، می توانند بهترین مشاوره را به افرادی که مایلند با دمنوش لاغری به وزن ایده‌آل برسند کمک کنند.

یک پکیج از دمنوش های لاغری

دمنوش لاغری نیوشا

برای اثربخشی بیشتر می‌توانید از انواع پک لاغری نیوشا کمک بگیرید. پک لاغری نیوشا نوش در دوره‌های مختلف و مناسب با طبع و سیستم بدن افراد بسته بندی می‌شود. زمانی‌ که برای سفارش پک لاغری نیوشا نوش اقدام می‌کنید، مشاور دمنوش نیوشا با توجه به اطلاعاتی که از طبع و مزاج شما به دست می‌آورد، پک لاغری نیوشا نوش را بسته بندی خواهد کرد. در ضمن، اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید، حتما با مشاورین نیوشانوش در میان بگذارید.

اندام ایده‌آل در انتظار شما

هیچ رژیمی به تنهایی نمی‌تواند رژیم کاملی باشد و هر یک علاوه بر مزایا، معایبی هم دارند. می‌توان گفت برای لاغری اصولی، بهتر است در کنار ورزش و رژیم، دمنوش لاغری گیاهی مصرف کرد. با مصرف دمنوش های لاغری می‌توانید بدون هیچ عوارضی، سوخت و ساز بدن را افزایش و اشتهای خود را کاهش دهید. انواع دمنوش نیوشا برای کاهش وزن، از دمنوش‌هایی هستند که می‌تواند در این راه به شما کمک کنند و شما را به یک اندام ایده‌آل برسانند. برای مشاهده قیمت دمنوش نیوشا به فروشگاه اینترنتی نیوشانوش مراجعه کنید. قیمت دمنوش نیوشا در سایت نیوشانوش بروز و جدید است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 15 دیدگاه)
  1. آذر می‌گوید

    ولی به نظرم همش دروغه، دمنوش ها فقط شکم پرکن هستن، زن عموم ۱ بار استفاده کرد، اصلا راضی نبود، البته نیوشا نبود ولی چه فرقی میکنه، اونم دمنوش لاغری بود…
    مثلا…

  2. شکیبا می‌گوید

    فک کنم هر دمنوش لاغری یه نحوه مصرف داره که باید طبق همون پیش رفت

  3. سینا می‌گوید

    متاسفانه بی فایده اس و پول دور ریختن