چطور در هتل‌های استانبول رایگان اقامت کنیم؟

0

هیچ می‌دانستید که اگر قصد سفر به هر کدام از کشورهای آمریکا، کانادا، آرژانتین، برزیل، کلمبیا، پاناما، ونزوئلا، کوبا، خاور دور، شمال اروپا و بریتانیا را داشته باشید، می‌توانید یک شب در هتل‌های استانبول اقامت رایگان داشته باشید؟

این امکان از سوی ایرلاین ترکیش برای مسافران ایرانی این کشورها فراهم شده است. بر اساس این طرح، مسافران در مسیر رفت یا برگشت، می‌توانند به رایگان یک شب را در هتل‌های استانبول بگذرانند. البته اگر شما بلیط چارتر استانبول یا سیستمی خریداری کرده باشید و مقصد سفرتان استانبول باشد از امکان اقامت رایگان در هتل‌های استانبول بهره‌مند نخواهید بود.
ایرلاین ترکیش هدف خود را از ارائه این سرویس، راحتی بیشتر مسافران در مسیرهای طولانی عنوان کرده است تا مسافران بتوانند در میانه راه مدتی را در استانبول سپری کنند.
گفتنی است که مسافرانی که از بلیط اقتصادی ترکیش استفاده می‌کنند در هتل ۴ ستاره Grand Yavus اقامت خواهند داشت که این هتل در فاصله ۱۷ کیلومتری فرودگاه واقع شده است. مسافران بیزینس کلاس نیز می‌توانند ۲ شب را در هتل ۵ ستاره Hilton Bomonti بگذرانند. شما می‌توانید به همان سادگی که بلیط گرجستان، مالزی و هر کشوری دیگری را از وبسایت علی بابا خریداری می‌کنید، بلیط سفر به کشورهای آمریکا، آرژانتین و… را از علی بابا خریداری کنید و یک شب هم اقامت رایگان در هتل‌های استانبول دریافت کنید.

در ادامه شرایط استفاده از سرویس رایگان اقامت در هتل‌های استانبول را مطالعه می‌کنید:ظ

  • مسافرانی می‌توانند در هتل‌های استانبول اقامت رایگان داشته باشند که توقف بیش از 20 ساعت در استانبول داشته باشند و شامل محدودیت first conection flights نشوند.
  • بلیت‌های رایگان به غیر از بلیت‌های AWARD (بلیت‌های خریداری شده با مایل) شامل این سرویس نخواهند بود.
  • استفاده از این سرویس به ازای هر بلیت، فقط به یکبار در رفت یا برگشت محدود می‌شود.
  • هزینه های ویزا (در صورت نیاز مسافران)، انتقال از فرودگاه به هتل و برعکس به عهده مسافران است.
  • این سرویس، ویژه پروازهای ترکیش ایرلاین است (پروازهای نماد مشترک شامل این سرویس نخواهند بود)
  • امکان رزرو هتل تا 48 ساعت قبل از پرواز مسافران وجود دارد.
  • با توجه به اینکه سرویس اقامت رایگان، فقط روی بلیت‌های رفت و برگشت ارائه می‌شود در صورت تغییر تاریخ بلیت برگشت و در صورتیکه رزرویشن اولیه مسافر در سیستم موجود باشد به درخواست استفاده از اقامت رایگان ترتیب اثر داده خواهد شد .

شما می‌توانید بلیط سفر به تمام مقاصد و تمام ایرلاین‌ها را از علی بابا، رتبه یک فروش اینترنتی بلیط سفر به صورت آنلاین خریداری کنید و علاوه بر استفاده از سرویس اقامت رایگان ایرلاین ترکیش در استانبول از خدمات پشتیبانی شایسته بهره‌مند شوید. اگر هم سفرتان به هر کجای دنیا لغو شد می‌توانید بلیط هواپیماترکیه، آلمان، فرانسه، بلیط مالزی علی بابا و هر مقصد دیگری را لغو کنید. نگران هزینه پرداختی نباشید، این هزینه قابل استرداد است.

رونیکس
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.