اجاره ماشین‌های بنز از سایت دیوار چقدر هزینه دارد؟

0

مرسدس بنز به‌عنوان سازنده لوکس‌ترین خودروهای جهان طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد. دراین‌بین اما افزایش سرسام‌آور قیمت مرسدس بنز سبب شده است که در ایران افراد زیادی توانایی خرید مرسدس بنز را نداشته باشند. بااین‌حال علاقه مردم به این خودروسازی معتبر و خودروهای آن سبب شده است که شرکت‌های مختلفی امکان اجاره مرسدس بنز را فراهم کنند. مشتریان این شرکت‌های نیز افراد مختلفی هستند که به دلایل گوناگون تصمیم می‌گیرند این خودروهای لوکس را به‌صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه اجاره کنند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی آگهی‌های اجاره ماشین‌های بنز در سایت دیوار و هزینه‌های این کار بپردازیم.

محاسبه هزینه اجاره مرسدس بنز از سایت دیوار

همان‌طور که می‌دانید خودروهای مرسدس بنز جزو لوکس‌ترین و گران‌ترین خودروهای ایران محسوب می‌شوند به همین دلیل صاحبان این‌گونه خودروها معمولاً برای اجاره دادن آن‌ها هزینه‌های زیادی را طلب می‌کنند. البته چند نکته روی هزینه اجاره مرسدس بنز از سایت دیوار تأثیرگذار است. در ادامه به بررسی این نکات و عوامل تأثیرگذار بر هزینه اجاره مرسدس بنز از سایت دیوار خواهیم پرداخت.

  • قیمت مرسدس بنزهای اجاره‌ای: نکته اول قیمت مرسدس بنزهای اجاره‌ای است که هرچقدر قیمت آن‌ها بیشتر باشد هزینه اجاره آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. برای مثال هزینه اجاره روزانه مرسدس بنزهای کلاس E و C از 1 میلیون تومان شروع می‌شود. درحالی‌که در مدل‌های بالاتر با افزایش قیمت مرسدس بنزها هزینه اجاره آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • شرایط اجاره: شرایط اجاره در ابتدا از سوی فرد یا افرادی که قصد دارند خودرو را در اختیار شما قرار دهند اعلام می‌شود. شرایط مختلفی برای اجاره وجود دارد که در ادامه به‌صورت مفصل به آن‌ها خواهیم پرداخت. اما هرقدر که شرایط اجاره سختگیرانِ تر باشد هزینه اجاره کمتر خواهد بود.
  • مدت‌زمان اجاره: مدت‌زمان اجاره یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار روی هزینه اجاره ماشین‌های بنز از سایت دیوار است. اجاره روزانه معمولاً گران‌تر از اجاره هفتگی و ماهانه است. بنابراین هرچقدر تعداد روزهای اجاره افزایش پیدا کند هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد.

اجاره ماشین‌های بنز

رونیکس

محدوده قیمتی اجاره ماشین‌های بنز از سایت دیوار

طبق آگهی‌های ثبت‌شده مرسدس بنز در سایت دیوار کمترین هزینه اجاره این خودرو که مربوط به مدل‌های کلاس c و e است از حدود 1 میلیون تومان در روز شروع می‌شود. اگر قصد داشته باشید از کلاس‌های لوکس‌تر مرسدس بنز مانند کلاس s خودرویی را برای اجاره انتخاب کنید هزینه روزانه تا 1.5 میلیون تومان نیز افزایش پیدا می‌کند. درنهایت برای اجاره مدل‌های خاص نیز باید روزانه بیش از 1.8 تا 2 میلیون تومان هزینه کنید؛ درحالی‌که قیمت خرید مرسدس بنز کلاس s به 2 میلیارد تومان هم می‌رسد.

شرایط اجاره مرسدس بنزها از سایت دیوار

افراد و شرکت‌های گوناگونی در این زمینه فعالیت می‌کنند که شرایط مختلفی نیز برای اجاره دادن خودروهای خود در نظر گرفته‌اند. به هر صورت به دلیل قیمت بالای خودروها طبیعی است که اجاره دهندگان بخواهند تضمین‌های مختلفی را از اجاره دهندگان دریافت کنند. در حال حاضر بیشتر شرکت‌های اجاره دهنده ابتدا مبلغی را به‌عنوان ودیعه دریافت می‌کنند و همچنین از متقاضیان اجاره خودرو نیز می‌خواهند سفته‌هایی با مبلغ حدود یک‌چهارم قیمت خودرو اصلی نیز در اختیار آن‌ها قرار دهند. درنهایت نیز هزینه روزانه‌ای را بر اساس این شرایط و تعداد روزهایی که برای اجاره آن مشخص‌شده تعیین می‌کنند. برای مثال اگر قصد داشته باشید مرسدس بنز e350 را از سایت دیوار اجاره کنید باید مبلغ 20 میلیون تومان به‌عنوان ودیعه در اختیار اجاره دهندگان قرار دهید. همچنین احتمالاً حدود 200 میلیون تومان نیز باید سفته امضا کنید. اگر بخواهید بیش از یک هفته از این خودرو استفاده کنید هزینه اجاره روزانه مرسدس بنز e350 در حدود 500 هزار تومان خواهد بود.

اجاره ماشین‌های بنز

کدام خودروهای مرسدس بنز اجاره‌ای در سایت دیوار موجود هستند؟

خودروهای پرطرفداری نظیر e250، e350، e300، s500، cls350 و cls500 باقیمت‌های مناسب قابل اجاره هستند. اگر به دنبال خودروهای کلکسیونی که بیشتر به‌عنوان ماشین عروس استفاده می‌شوند نیز باشید می‌توانید با هزینه کمتر از 500 هزار تومان بنزهای معماری و دانشجویی را کرایه کنید. درنهایت خودروهای خاصی مانند sl500 کروک نیز در لیست خودروهای اجاره دیوار مشاهده می‌شوند.

 

منبع : ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.