لوازم آرایشی که باید در سفرهای نوروزی همراه خود داشته باشید

0

احتمالاً شما نیز با نزدیک‌شدن به تعطیلات نوروزی در حال برنامه‌ریزی برای گذران این تعطیلات در یک سفر پربار برای خود و خانواده هستید.

در هر سفر، متناسب با نوع آب‌وهوا و فصلی که در آن قصد سفر دارید لوازم و تجهیزات متفاوتی نیاز است. یکی از مهم‌ترین اجزای سفر برای بانوان، کیف لوازم آرایشی آن‌هاست. اما سؤالی که پیش می‌آید این است که آیا می‌شود کیف آرایشی روزهای سرد سال خود را در سفرهای نوروزی به همراه داشته باشید؟

متخصصان آرایش و زیبایی به این پرسش پاسخ منفی می‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید برای انتخاب محصولات آرایشی مورد نیاز خود سردرگم نشوید، در ادامه با ما همراه باشید تا به‌راحتی بتوانید کیف آرایش بهاری خود را آماده کنید و مطمئن باشید چیزی از قلم نیفتاده است.

رونیکس

۱. لوازم آرایش پوست

لوازم آرایش پوست

اگر اهل آرایش غلیظ نیستید، فقط استفاده از یک ضدآفتاب با SPF بیشتر از ۳۰ و تمدید هر ۲ ساعت آن برای شما کفایت می‌کند. اما اگر می‌خواهید در سفر هم زیبا و بی‌نقص به نظر برسید، خرید پنکیک و یک رژگونه کوچک را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در خرید پنکیک و رژگونه توصیه‌های زیر را در نظر داشته باشید:

  • به نوع و طیف رنگ پوست خود توجه کنید. بهترین رنگ برای آرایش پوست در فصل بهار همان رنگ طبیعی پوست است.
  • مقصد سفر خود را در نظر بگیرید. سفر به بعضی مناطق باعث خشکی پوست می‌شود؛ بنابراین اگر پوست شما مستعد خشکی است، پنکیک یا کرم‌پودری بخرید که خاصیت مات‌کنندگی نداشته باشد؛ چراکه پوست خشک به‌صورت طبیعی مات و کمی کِدِر به نظر می‌رسد.
  • اگر پوست چربی دارید به دنبال کرم‌های فاقد چربی باشید تا علاوه بر کنترل چربی پوستتان، آرایش زیبایی به شما هدیه دهد. گونه‌های صورتی برجسته، اساس آرایش بهاری است، به‌طوری که هرچه روشن‌تر باشد زیباتر به نظر می‌رسد. در این فصل می‌توانید از رنگ‌های شاداب و باطراوت طیف‌های سرخ مثل نارنجی، ارغوانی و قرمز آتشین استفاده کنید.

۲. لوازم آرایش چشم

لوازم آرایش چشم

برای بانوان، داشتن چشم‌هایی جذاب همیشه مهم بوده و هست؛ تا جایی ‌که حتی در سفر هم نمی‌توان از آن‌ صرف‌نظر کرد.

شما می‌توانید با ‌همراه‌داشتن یک ریمل متناسب با نوع مژه‌هایتان، خود را از سایر اقلام آرایش چشم مانند سایه یا خط چشم بی‌نیاز کنید.

توجه داشته باشید که در انتخاب ریمل باید دو نکته‌ اساسی را رعایت کنید:

  • ریملی را به همراه داشته باشید که مطمئن هستید چشمان شما به آن حساسیت ندارد.
  • استفاده از ریمل ضدآب در طول سفر گزینه‌ مناسبی است؛ زیرا دیگر در طول روز نگران خراب‌شدن آرایشتان نخواهید بود.

شاید دوست داشته باشید آرایش چشم شما کامل باشد؛ اما نمی‌توانید از سایه‌های خاکستری که در زمستان استفاده می‌کردید، به‌راحتی بگذرید. نگران نباشید. تغییر مدل آرایش از زمستان به بهار، مرحله‌به‌مرحله است. بنابراین توصیه می‌کنیم یک پالت سایه کوچک با رنگ‌های براق تهیه کنید که با حجم کم، نیاز شما را برای آرایش چشمِ بهاری برآورده کند.

۳. لوازم آرایش لب

لوازم آرایش لب

بسیاری از خانم‌ها حتی اگر هیچ‌کدام از لوازم آرایشی گفته‌شده را استفاده نکنند، حتماً در کیف دستی خود یک ضدآفتاب و یک رژلب دارند؛ چراکه لب‌ها یکی از مؤثر‌ترین اجزای صورت در زیبایی هستند و آرایش آن‌ها در چهره‌ تأثیر شگرفی دارد.

برای آرایش لب‌های خود در سفرهای نوروزی به نکات زیر توجه کنید:

  • لب‌های شما آسیب‌پذیرترین قسمت پوست شما در برابر آفتاب و تغییرات آب‌وهوایی است؛ بنابراین برای آرایش لب خود حتماً یک رژلب ویتامینه به همراه داشته باشید.
  • اگر برای آرایش لب فقط از مداد لب کمک می‌گیرید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از آرایش، از بالم لب استفاده کنید. بالم‌ها مغذی و آبرسان هستند و برخی از آن‌ها حاوی SPF بوده که از لب‌ها در برابر آفتاب محافظت می‌کنند.
  • مناسب‌ترین رنگ برای آرایش لب در فصل بهار، رنگ‌های روشن مثل گلبهی، صورتی پررنگ و رنگ‌های براق و درخشان است. بدین ترتیب به آرایش بهاری نزدیک‌تر می‌شوید.

۴. لوازم آرایش مو

لوازم آرایش مو

برای آرایش موهای خود در سفر، کافی ‌است یک سشوار مسافرتی همراه خود داشته باشید. شما با کمک سشوار می‌توانید گیسوان کمند خود را خوش‌حالت کنید و از آراستگی آن‌ها لذت ببرید.

  • در زمان خرید سشوار مسافرتی حجم، وزن و ولتاژ آن را در نظر داشته باشید تا متناسب با نوع و حجم موهای شما باشد.

اگر موهای بلند و پُرپشتی دارید که براشینگ آن زمان زیادی از شما می‌گیرد، می‌توانید از انواع بافت برای آرایش موهایتان کمک بگیرید.

بافت مو یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای آرایش موهاست. بافت با اینکه زمان کمی برای آماده‌شدن می‌گیرد؛ اما آراسته‌بودن طولانی‌مدت موهای‌تان را تضمین می‌کند.

این‌ها فهرست مهم‌ترین لوازم آرایشی است که باید در سفرهای نوروزی به همراه داشته باشید. یک کیف آرایشی با این محتویات آماده کنید و مطمئن باشید در سفر هرگز نیازی به خرید لوازم آرایش پیدا نخواهید کرد و همیشه آراسته و مرتب خواهید بود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.