سفر دلخواهت را با قیمت مناسب در سفیران پیدا کن

0

با اینکه قیمت بلیط هواپیما افزایش پیداکرده است اما هنوز این وسیله‌ی حمل‌ونقل هوایی جز پرطرفدارترین‌ها است و افراد زیادی روزانه با ایرلاین‌های مختلف در آسمان ایران برای سفر و کار به این‌سو و آن‌سو می‌روند. با نوسانات ارزی در کشور شاهد بالا رفتن قیمت بلیط هواپیما بودیم که باعث افزایش قیمت چشمگیر بلیط به‌خصوص در مسیرهای پرتردد شد اما این نرخ برای بعضی ایرلاین‌ها و آژانس‌ها متغیر است و می‌توان بلیط ارزان را در بعضی سایت‌ها پیدا کرد.

سایت سفیران ایرتور با نمایش کامل تمام ایرلاین‌ها و تمامی بلیط‌ها اعم از سیستمی و چارتری به مسافر این امکان را می‌دهد تا بتواند بلیط موردنظر خود را با توجه به کلاس پروازی دلخواهش از بین بقیه بلیط‌ها انتخاب کند. بگذارید کمی در مورد گزینه‌هایی که بر روی قیمت بلیط تأثیر می‌گذارند حرف بزنیم تا در انتخاب بلیط به این موارد توجه کنیم.

سفر دلخواهت را با قیمت مناسب در سفیران پیدا کن

رونیکس

کلاس پرواز عموماً به سه بخش تقسیم می‌شود، فرست کلاس (First class) که به‌نوعی همان پرواز به‌صورت VIP و با امکانات ویژه است که در این نوع پرواز صندلی‌های شما مجزا است و می‌توانید روی آن بخوابید، پذیرایی از شما ویژه است و سیستم صوتی و تصویری اختصاصی روی صندلی شما قرارگرفته است. بیزینس کلاس (Business class)، این کلاس پروازی در رتبه پایین‌تری نسبت به پروازهای فرست کلاس است، صندلی‌ها در کنار هم ولی باکمی فاصله قرارگرفته‌اند و می‌توان صندلی را موقع خواب کمی به عقب متمایل کرد، پذیرایی باکیفیتی دارد و یک مانیتور کوچک برای هر شخص تعبیه‌شده است. اکونومی کلاس (Economy class) همان پروازهای اقتصادی معمولی هستند که صندلی‌ها در یک ردیف کنار هم هستند و پذیرایی مختصر و صندلی‌ها به‌صورت عادی و گاهی بدون مانیتور است.

پس می‌بینیم که چطور یک کلاس پروازی می‌تواند روی قیمت بلیط شما اثربخش باشد و مسلم است که اگر شما بهترین امکانات را بخواهید باید بیشتر هزینه کنید!

تاریخ زمان رفت‌وبرگشت و روز سفر نیز یکی از فاکتورهای مهم در قیمت بلیط هواپیما است اگر قصد رزرو بلیط هواپیما در فصل‌های پرتردد و تعطیلات رادارید باید بگوییم که قیمت بلیط در این روزها بیشتر از فصل‌های کم تردد و روزهای عادی است.

در سایت سفیران ایرتور با واردکردن مبدأ و مقصد و تاریخ رفت‌وبرگشت خود لیستی از تمام ایرلاین‌ها و قیمت‌ها را مشاهده می‌کنید بعضی بلیط‌ها به‌صورت سیستمی و بعضی به‌صورت چارتر عرضه می‌شوند توجه کنید که قیمت بلیط­های چارتری ممکن است مناسب‌تر از بلیط­های سیستمی باشد اما اگر با خود کودک همراه دارید بلیط­های سیستمی گزینه‌ی مناسب‌تری است زیرا قیمت بلیط کودک در این نوع بلیط‌ها مناسب‌تر از بلیط­های چارتر است.

سایت سفیران ایرتور با ایجاد زمینه‌ای آسان و امن برای خریداران بلیط این امکان را به شما می‌دهد تا با مقایسه‌ی تمام فاکتورهای مهم ذکرشده بر قیمت بلیط و مشاهده‌ی صددرصدی قیمت‌های موجود از تمام ایرلاین‌ها بتوانید آن‌ها را باهم مقایسه کنید و اگر به دنبال خرید بلیط با قیمت مناسب هستید می­توانید ارزان‌ترین‌ بلیط را ببینید و انتخاب کنید و با در نظر گرفتن تمامی این موارد و ایرلاین مربوطه و جزئیات پرواز در عرض چند دقیقه بدون بروز مشکل و تأخیر بلیط خود را خریداری کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.