چرا تور نوروزی خود را از سفیران ایرتور تهیه کنیم؟

0

در ایام پررفت‌وآمد تعطیلات نوروز بسیاری از افراد برای گردش و تفریح به مناطق مختلف ایران سفر می‌کنند. تعداد بالای گردشگران در این ایام باعث شلوغی جاده‌ها و بیشتر شهرهای پربازدید می‌شود و ممکن است مسافرانی را که برنامه‌ی یک سفر لذت‌بخش را ترتیب داده‌اند کمی با مشکل مواجه کند از سویی سفر با ماشین شخصی و شلوغی راه‌ها و از طرفی دیگر رسیدن به مقصد و پیدا نکردن مکانی برای استراحت و شاید مشکلاتی دیگر که ممکن است سر راه آن‌ها قرار بگیرد.

آژانس سفیران ایرتور باتجربه‌ی چندین ساله درزمینه­ی برگزاری تور نوروز برای مسافران نوروزی این مشکلات احتمالی را کاهش داده است. در حقیقت مزیت تورهای مسافرتی که توسط آژانس‌ها برگزار می‌شود به همین بی‌دردسر بودن آن‌ها است. از سویی دیگر توجه کنید که در این ایام برای رزرو یک تور باکیفیت باید به یک آژانس معتبر رجوع شود تا ضرر مالی به گردشگر وارد نشود. بگذارید چند مورد از نکات خوب تورهای مسافرتی نوروزی را برشماریم:

برنامه‌ریزی منظم

اگر شما کمی پیش از فرارسیدن نوروز به سایت سفیران نگاهی بیندازید می‌توانید تمام تورهای مسافرتی که توسط این آژانس برگزار خواهد شد را ببینید. تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با امکان برنامه‌ریزی منظم از قبل و نمایش این برنامه به مسافران به آن‌ها این امکان را می‌دهند تا انتخاب بهتر و برنامه‌ی دقیق‌تری از سفر خود داشته باشند.

رونیکس

هزینه‌ی کمتر

تورهای مسافرتی به‌صرفه‌تر از مسافرت‌های شخصی هستند زیرا تمام هزینه‌ها از بلیط رفت‌وبرگشت تا هتل محل اقامت و رفت‌وآمد در شهر و ورودی‌ها و… با آژانس مربوطه است و با پرداخت اولیه از این خدمات بهره می‌برید.

انتخاب هتل

آژانس سفیران ایرتور مجری تورهای مسافرتی پیش از سفر هتل و محل اقامت مسافر را هماهنگ و رزرو می‌کند. هتل‌هایی که انتخاب می‌شود معمولاً هتل‌های لوکس و چهار ستاره و پنج ستاره است.

بیمه مسافرتی و حمل‌ونقل

بیمه‌های مسافرتی و جابجایی درون‌شهری گردشگران با وسیله نقلیه از قبل توسط آژانس سفیران هماهنگ شده و باعث می‌شوند مسافران نوروزی با خیال آسوده‌تر و بدون دغدغه‌ی محل اقامت، جای پارک، کرایه وسایل نقلیه و… سفر خود را آغاز کنند، هم‌چنین بلیط و رفت‌وبرگشت نیز توسط آژانس سفیران رزرو می‌شود.

اگر قصد رزرو تور نوروز رادارید باید سریع اقدام کنید؛ زیرا این تورها در ایام پرتردد نوروز است و به‌سرعت رزرو می‌شود. تورهای مسافرتی به تمام جاذبه‌های متنوع ایران و استان‌هایی مانند فارس، کردستان، خوزستان، اصفهان و شیراز و… انجام خواهد شد و همراهی راهنماهای تور با گردشگران باعث آشنایی کامل مسافر با محل مورد بازدید و تجربه‌ای زیباتر و هم‌چنین حفظ امنیت او از تمام جهات می‌شود.

در سایت سفیران با واردکردن تور مقصد موردنظر و تاریخ شروع تور می‌توانید تمام تورهای مسافرتی را به مقصدهای مختلف ایران و جهان مشاهده کنید. هم‌چنین اگر به دنبال به‌صرفه‌تر بودن سفر و کم‌هزینه‌ترین سفر نوروزی هستید پیشنهاد می‌کنیم قیمت تورها را در سایت سفیران ببینید زیرا در سفیران تور لحظه آخری باقیمت ارزان‌تر نمایش داده می‌شود و این تورها صرفاً به دلیل نزدیک شدن به زمان شروع تور باقیمتی پایین‌تر از حد معمول در سایت قرار داده می‌شود و کیفیت تور متفاوت از بقیه نیست.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.