همسایگان فوق العاده جذاب ایران

0

در همسایگی ما کشورهای بسیاری وجود دارند که تعدادی از آنها از مقاصد گردشگری محبوب و پر طرفدار دنیا به شمار می روند. قصد داریم تا شما را با تعدادی از آنها بیشتر آشنا کنیم. در سفرتان به یکی از مقاصد گردشگری محبوب و بسیار زیبا حتماً مسائلی هست که بخواهید بدانید و ما به شما کمک می کنیم تا بدون هیچ مشکلی سفری خاطره انگیز و تکرار نشدنی را تجربه نمایید. با ما همراه باشید.

بزرگترین کشور دنیا، روسیه

بزرگترین کشور دنیا، روسیه

اگر قصد خرید یا رزرو تور روسیه (تور مسکو، سن پترزبورگ و سوچی) را دارید با ما همراه شوید. روسیه پهناورترین کشور دنیا است و به دلیل همین پهناوری با کشورهای زیادی از شرق تا غرب دنیا همسایه است. این کشور مملو از جاهای دیدنی است و اگر روسیه (تور مسکو و سنت پترزبورگ) را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019 و یا عید نوروز 1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور روسیه آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد. تورهای گردشگری روسیه مانند تور مسکو، تور شبهای سفید سن پترزبورگ و تور شهر زیبای ساحلی سوچی به لحاظ تعداد گردشگر، در سال های پس از فروپاشی شوروی در لیست مقاصد گردشگری برتر دنیا بوده است به طوری که به گفته سازمان گردشگری روسیه در سال 2016 حدود 25 میلیون نفر به قصد گردشگری از کشور روسیه دیدن کردند، از این رو آژانس الفبای سفر قصد دارد با برگزاری تور روسیه کریسمس 2019، اسفند ماه 97 و عید نوروز 1398 برای ساخت خاطراتی به یادماندنی به شما یاری رساند. روسیه ترکیبی از انواع جاذبه های گردشگری را دارد و از این جهت، سفر به روسیه برای انواع سلیقه ها، لذت بخش خواهد بود.

رونیکس

همانطور که میدانید قیمت تور روسیه براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (ایرفلوت، اس 7 سیبریا و نوردویند) به مقصد روسیه و قیمت هتل رزرو شده در روسیه متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور کریسمس 2019 روسیه دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به روسیه سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور روسیه ژانویه 2019 را دستخوش تغییرات کنند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور سال نو میلادی نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان گردشگران میشوند.
کاخ کرملین مسکو، میدان سرخ مسکو، کلیسای جامع سنت باسیل، گالری ترتیاکوف و تئاتر بولشوی از جمله مکانهای دیدنی و تاریخی مسکو هستند. اگر علاقمند به نجوم و دیدن آسمانِ شب هم هستید می توانید از آسمان نمای مسکو دیدن نمایید. آسمان نمای مسکو بزرگترین و قدیمی­ ترین آسمان نمای (افلاک نمای) دنیا است.
همچنین برای خرید سوغاتی در مسکو و لذت بردن از قدم زدن در خیابان­ های این شهر زیبا، خیابان آربات را از دست ندهید. این خیابان هم از جاذبه های گردشگری روسیه به حساب می آید.
اگر هم به جای دیدن مکان های باستانی، قدم زدن در پارک را ترجیح میدهید، پارک سوکولنیکی مسکو می تواند مکان مناسبی برای شما باشد، در این پارک علاوه بر دیدن درختان زیبا، گونه های جانوری مثل سنجاب، راسو و انواع پرنده را مشاهده خواهید کرد.
آب و هوای روسیه قاره‌ای مرطوب با زمستان‌هایی طولانی و سرد و تابستان هایی کوتاه و گرم می‌باشد. مسافرین تور روسیه ژانویه 2019 باید درنظر داشته باشند کههوای روسیه از اواخر اردیبهشت گرمتر می شود و از اوایل آبان سرمای روسیه بازخواهد گشت. بنابراین اگر قصد سفر با تور مسکو و سن پترزبورگ را دارید، پیشنهاد میکنیم تور روسیه بهمن ماه 97 را از دست ندهید.با توجه به آب و هوای روسیه، می توانید بسته به سلیقه خودتان زمان مناسبی را برای سفر به مسکو و سن پترزبورگ انتخاب کنید، اما در کنار این حتما می دانید که در روسیه رویدادهای مهمی هم برگزار می شود.
نمایشگاه هوایی مسکو یک نمایشگاه بسیار معتبر در صنعت هوایی است که هر ساله برگزار می شود. امسال این نمایشگاه از 27 تیر تا 1 مرداد برگزار میشود.
همچنین جشنواره گل مسکو از دیگر رویدادهایی است که هر ساله مسافران را به مسکو می کشاند. این جشنواره امسال از 21 تا 23 شهریور در مسکو برقرار خواهد بود. اگر در این مدت در مسکو باشید، می توانید در اطراف میدان سرخ از تماشای گل های زیبای این جشنواره لذت ببرید.
برای شرکت در این رویدادها میتوانید بلیط هواپیما مسکو را تهیه نمایید و به این شهر رفته و در رویدادهای مهیج شرکت کنید.

شهری با تفریحاتی بی نظیر، دبی

شهری با تفریحاتی بی نظیر، دبی

امروزه آوازه دبی در سراسر دنیا پیچیده است. هر ساله میلیون ها گردشگر از کشورهای مختلف برای دیدن این بندر به آن سفر می کنند. دبی پرجمعیت­ ترین شهر امارات است و علاوه بر مکان های زیبا برای گردشگران، هر ساله رویدادهای بسیار بزرگی هم در آن برگزار می گردد همچنین رویدادهای مهمی مانند مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا و نمایشگاه BIG5 هم اکنون در دبی در حال برگزاری می باشند. با توجه به نزدیکی دبی به کشور ما، می توانیم با کمترین هزینه از جاذبه­ های بسیار زیاد آن لذت ببرید. اگر دبی را به عنوان مقصد سفرتان در ژانویه 2019، اسفند ماه 97 و یا عید نوروز 1398 انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور دبی آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.
در دبی هم می توانید اسکی کنید و هم از رانندگی روی شن های کویری لذت ببرید. پیست اسکی دبی و بیابان­ های حفاظت شده اطراف دبی همواره مورد توجه گردشگران از سراسر دنیا بوده است.
اگر علاقمند به دیدن دنیای زیر آب هستید نباید آکواریوم دبی را از دست بدهید. در این آکواریم زیبا، شما به دنیای زیر آب سفر می کنید و حتی می توانید لذت غواصی را هم تجربه کنید.
پارک آبی وایلد وادی یا وادی وحشی دبی پیشرفته­ ترین پارک آبی دنیا است. این پارک امکانات تفریحی بسیار زیادی دارد و به علاوه امکان سرد و گرم کردن آب در فصل های مختلف سال را هم دارد.
تجربه هم­زیستی با دلفین ها را هم می توانید در دلفین بی دبی که بزرگترین مرکز نگهداری و نمایش دلفین در جهان است تجربه کنید.
پارک الممرز دبی و باشگاه گلف دبی هم از دیگر مراکز تفریحی جذاب دبی هستند که آوازه بسیار خوبی در دنیا دارند.
فواره موزیکال دبی هم بزرگترین در نوع خود است، دیدن بازی نور و حرکت آب در شب زیبای دبی چشمان شما را نوازش خواهد کرد و شبی پر از خاطره برای شما خواهد ساخت.
برج خلیفه به عنوان بلندترین ساختمان جهان هم جاذبه های گردشگری دبی را کامل خواهد کرد. علاوه براین جاذبه های گردشگری دبی با آفرهای ویژه سال نو میلادی الفبای سفر می توانید از جشن های آغاز سال نو میلادی و بازدید از این ساختمان زیبا و با شکوه لذت ببرید.
وصف مراکز خرید دبی را حتما شنیده ­اید. نه تنها از آسیا، بلکه از تمامی دنیا گردشگران برای خرید به مراکز خرید در دبی مراجعه می­کنند. برندهای معتبر و فروشگاه­ های بسیار بزرگ در دبی شعبه دارند و این یعنی اگر از تور ارزان دبی
از معروفترین مراکز خرید دبی می توان به دبی مال، مرکز خرید ابن بطوطه، دبی مارینا مال، مرکز خرید میردف و مرکز خرید امارات را نام برد.
اگر برنامه ای برای خرید از بهترین مراکز خرید دبی دارید، پیشنهاد میکنیم بلیط هواپیما دبی را رزرو نمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.