راهنمای انتخاب بهترین نمایندگی پنل اس ام اس و خرید سامانه پیامک

5

مطمئنا شما به دنبال راهکار کسب درامد از اینترنت هستید که به این صفحه از سایت چطور هدایت شده‌اید. کسب درامد اینترنتی از طریق نمایندگی پنل اس ام اس می تواند پیشنهاد جذابی باشد که در این مقاله در مورد درامد نمایندگی پنل اس ام اس، راهنمای خرید بهترین نمایندگی سامانه پیامک، شیوه کسب درامد از نمایندگی پنل پیامکی به صورت کامل صحبت می کنیم و به شما قول می دهیم اگر تا پایان مقاله همراه ما باشید از اینکه وقتتان را در سایت چطور سپری کرده‌اید و با کسب و کار اینترنتی نمایندگی سامانه پیام کوتاه آشنا شده‌اید خشنود خواهید بود.

ما در پایان این مقاله بهترین نمایندگی سامانه پیامک را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با خرید نمایندگی پنل اس ام اس معتبر به فروش سامانه پیامک بپردازید و از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی درامد داشته باشید و خیالتان از بابت مشکلات نرم افزار سامانه پیام کوتاه و پشتیبانی شرکت سامانه پیامکی آسوده باشد.

رونیکس

نمایندگی پنل اس ام اس چیست؟

انواع پنل پیامکی، پنل پیامک پایه، پنل اس ام اس حرفه ای و پنل اس ام اس پیشرفته

اگر به دنبال کسب درامد اینترنتی هستید و در مورد نمایندگی سامانه پیامک اطلاعات کافی دارید می توانید از این قسمت عبور کنید اما اگر اولین بار است که واژه نمایندگی پنل اس ام اس را می شنوید، پیشنهاد می کنیم مقاله پنل اس ام اس چیست که در سایت فراز اس‌ام‌اس منتشر شده است را مطالعه کنید. در این مقاله در مورد کاربردهای مختلف سامانه پیامک به صورت کامل توضیح داده شده است و می توانید اطلاعات دقیقی درباره پنل اس ام اس داشته باشید.

اگر با سامانه پیام کوتاه آشنا هستید، نمایندگی پنل اس ام اس یک نسخه وایت برند (بدون برند) از نرم افزار سامانه پیام کوتاه است که شما با اخذ نمایندگی پنل پیامک می توانید صاحب یک برند مجزا پنل پیامکی شوید و نرم افزار سامانه پیامک را با دامنه (DOMIN) مجزا برند خود بفروشید. در نمایندگی پنل اس ام اس هیچ اسمی از شرکت اصلی سامانه پیامکی نیست و شما می توانید به صورت کاملا مستقل به فروش پنل اس‌ام‌اس بپردازید، درگاه پرداخت اختصاصی داشته باشید و کپی رایت خود را در نرم افزار پنل پیامکی قرار دهید.

آیا درامد نمایندگی سامانه پیامک تضمین شده است؟

 میزان درامد نمایندگی پنل اس ام اس چقدر است؟

 

امروزه تلفن همراه و استفاده از آن جایگاه ویژه ای در میان افراد دارد. این بهترین فرصت برای استفاده از جایگاه موبایل و تلفن همراه برای بازاریابی و افزایش فروش و کسب درامد است.

در حال حاضر به دلیل استفاده روزافزون مردم از تلفن همراه بازاریابی پیامکی و تبلیغات پیامکی در میان روش های مختلف تبلیغات رشد بالایی داشته است. استفاده از پیامک برای تبلیغات به روشی نوین و پربازده تبدیل شده است که هر کسب و کاری حداقل یک بار از این روش تبلیغات استفاده کرده است. با توجه به استقبال کسب و کارها از روش تبلیغات پیامکی، فعالیت در این حوزه و کسب درامد از طریق نمایندگی پنل اس ام اس یک گزینه مناسب برای درامدزایی می باشد. از آنجایی که فعالیت در حوزه سامانه پیامک نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد، فقط با صرف وقت مشخصی در روز و حتی در کنار شغل اصلی خود می توانید از حوزه نمایندگی ارسال پیامک انبوه درامد به دست بیاورید. خرید نمایندگی سامانه پیامک بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند با سرمایه کم درامد بالایی داشته باشند. میزان درامد شما در حوزه نمایندگی پنل اس ام اس تنها به تلاش و پشتکار شما بستگی دارد و اگر شما فرد پرتلاشی هستید و دنبال راهی برای کسب درامد هستید پنل اس ام اس نمایندگی یک گزینه مناسب برای شماست.

چطور نمایندگی اصلی سامانه پیامک را انتخاب کنیم؟

اگر قصد اخذ نمایندگی سامانه پیامک را دارید خواندن این مقاله به شما کمک خواهد کرد که بهترین شرکت را در حوزه ارائه نمایندگی پنل اس ام اس انتخاب کنید.

با جستجو در اینترنت متوجه می شوید شرکت‌های زیادی هستند که نمایندگی سامانه پیامک و نمایندگی ارسال پیامک انبوه ارائه می دهند اما چگونه از بین این همه شرکت سامانه پیامکی که تعدادشان هم کم نیست بهترین شرکت نمایندگی پنل اس ام اس را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که ذهن خیلی از افراد علاقمند به کسب و کار اینترنتی که قصد تهیه نمایندگی سامانه پیام کوتاه را دارند به خود مشغول کرده است.

توجه به ویژگی هایی که در ادامه خواهیم گفت به شما کمک خواهد کرد که بهترین نمایندگی پنل اس ام اس را انتخاب کنید.

۱. سابقه فعالیت سامانه نمایندگی در زمینه پیامک

یکی از مواردی که هنگام خرید نمایندگی اس ام اس پنل باید به آن توجه کرد، سابقه فعالیت شرکت ارائه دهنده نمایندگی سامانه پیامک است. توجه به مشتریان فعلی شرکت سامانه پیامک، پشتیبانی مناسب و دائمی، نماد اعتماد الکترونیک، حضور در نمایشگاه بین المللی و … مواردی است که می تواند تضمینی بر معتبر بودن شرکت ارائه دهنده نمایندگی سامانه پیامکی باشد. همچنین شرکت‌های اصلی ارائه دهنده خدمات پیامک می‌بایست تایید وزارت ارشاد و لوگو ساماندهی را نیز داشته باشند.

۲. افزونه و وب سرویس گسترده

شرکت‌های معتبر در زمینه ارسال پیامک وب سرویس با خط خدماتی افزونه پیامک متعدد را به صورت رایگان در اختیار کاربران و نمایندگان خود قرار می دهند تا کاربران استفاده کننده از سامانه پیامکی بتوانند با نصب این افزونه‌ و پلاگین ها سایت خود را به سامانه پیامک کوتاه متصل کنند. از محبوب‌ترین افزونه‌های پیامکی که شرکت ارائه دهنده نمایندگی پیامک باید در اختیار شما قرار دهد افزونه پیامک وردپرس، افزونه اس ام اس ووکامرس، پلاگین پیامک whmcs، ماژول پیامک پرستاشاپ، ماژول اس ام اس اپن کارت و… می باشد. قبل از خرید نمایندگی سامانه پیامکی حتما با شرکت سامانه پیامک مورد نظرتان تماس بگیرید و از اینکه آنها افزونه های پیامکی را به صورت ریبرد در اختیار شما قرار می دهند، مطمئن شوید.

۳. نمایندگی مستقل سامانه پیامک

بعد از اینکه شما سامانه پیامک نمایندگی را دریافت کردید باید بتوانید کاملا ریبرد (بدون اینکه نامی از شرکت اصلی ارائه دهنده پنل اس ام اس به میان آید) کارتان را آغار کنید. در واقع با اختصاص یک دامنه مجزا نمایندگی کاملا مستقل پنل اس ام اس خواهید داشت و کاربران و مشتریان سامانه ارسال انبوه پیامک، تنها شما را بشناسند و هیج مشخصاتی از شرکت اصلی پنل اس ام اس در دسترس آنها نباشد. شما باید این امکان را داشته باشید که لوگو برای صفحه اصلی و سایر صفحات داخلی خود تعیین کنید، مدیریت تعرفه ها و قیمت گذاری پیامک ها و مشخص نمودن سطح دسترسی برای هر بسته، کاملا مستقل و بر اساس استراتژی فروش شما باشد.

۴. به امکاناتی که نمایندگی سامانه پیام کوتاه در اختیار شما قرار می دهد، توجه کنید.

قبل از تهیه نمایندگی پنل اس ام اس باید امکانات و مزایایی را که شرکت ارائه نمایندگی پنل پیامک در اختیار شما قرار می دهند را بررسی کنید تا بتوانید درحوزه ارسال پیامک انبوه به صورت رقابتی و با ارائه امکانات ویژه به کاربران خود فعالیت کنید. توجه داشته باشید که تخصص شما به عنوان نماینده پنل پیامکی فروش سامانه پیامک است و پشتیبانی و خدمات بر عهده شرکت اصلی پنل اس ام اس است. شما باید تمرکز خود را روی فروش بیشتر و بازاریابی بهتر سامانه پیامک بگذارید تا بتوانید از طریق فروش پنل اس ام اس و نمایندگی سامانه پیامک درامد قابل توجهی را کسب کنید.

امکاناتی نظیر خط خدماتی (برای ارسال پیامک کد فعال سازی به شماره های مسدود)، قابلیت ارسال پیامک انبوه به روش های مختلف از جمله ارسال اس ام اس بر اساس تفکیک سن و جنسیت، ارسال پیامک کوتاه به تفکیک کدپستی، ارسال پیامک از روی نقشه، ارسال پیامک bts و … مواردی است که شرکت اعطا کننده نمایندگی سامانه پیام کوتاه باید ارائه دهند.

همچنین بعضی از شرکت‌های پنل پیامکی به شما اجازه فروش سامانه پیامکی می‌دهند اما اختیار فروش نمایندگی پنل اس ام اسی را از شما صلب می کنند و بعضی شرکت‌ها برای تعریف پنل پیامک نمایندگی از شما هزینه دریافت می کنند. اما شرکت‌های معتبر و اصلی تنها هزینه پنل پیامک نمایندگی را دریافت می‌کنند و شما مختار هستید که هر تعداد که بخواهید پنل پیامکی یا نمایندگی سامانه سامانه اس ام اس بفروشید بدون آنکه مبلغی را به شرکت اصلی سامانه پیامکی پرداخت کنید.

کسب درامد اینترنتی از طریق نمایندگی ارسال پیامک انبوه

چطور به جذب مشتری برای سامانه پیامک بپردازیم؟

بعد از خرید نمایندگی پنل اس ام اس وقت آن است که با نام تجاری و اختصاصی خود به صورت کاملا مستقل شروع به فعالیت در حوزه ارائه خدمات تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک انبوه کنید.

شما به عنوان نماینده پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه به دو روش آنلاین و آفلاین می توانید درامد داشته باشید. در روش آنلاین با ثبت دامنه اختصاصی با نام برند خود شروع به فعالیت در حوزه پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه می کنید. در واقع شما از طریق سایت سامانه پیامک کاربر جذب می کنید. اگر قصد کسب درامد اینترنتی دارید و میخواهید از طریق اینترنت و فروش سامانه پیامکی درامد داشته باشید ما به شما پیشنهاد می دهیم شرکت سامانه پیامکی را انتخاب کنید که به شما در زمینه سئو و برندیگ سامانه پیامکی شما مشاوره دهد و این شرکت ارائه دهنده سامانه پیامکی اسم و رسمی در دنیای وب داشته باشد. یکی از شرکت های پیشرو که چندین سال است در زمینه سامانه پیامک و نمایندگی پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه و ارسال اس ام اس های وب سرویس برای کد فعال سازی به صورت حرفه‌ای کار می کند، شرکت سامانه پیامکی فراز اس ام اس است که طبق بررسی‌‌های انجام شده یک شرکت سامانه پیامکی معتبر برای خرید پنل اس ام اس و اخذ نمایندگی سامانه پیامکی مخابرات است.

اگر علاقه‌مند به کسب و کار اینترنتی نیستید یا وقت شما برای راه اندازی سایت و کسب درامد از طریق اینترنت محدود است اما میخواهید با سرمایه اولیه کم در اوقات فراغت یک شغل دوم داشته باشید، باز هم می توانید در حوزه ارسال پیامک انبوه فعالیت داشته باشید. اگر شما دفتر خدماتی دارید می توانید مانند اکثر کافی نت ها، دفتر پیشخوان دولت و صاحبان کانال های تلگرام و پیج اینستاگرام از طریق تبلیغات برای ارسال پیامک انبوه بدون آنکه سایت داشته باشید، کسب درامد کنید.

فعالیت در زمینه نمایندگی سامانه پیامکی و ارسال پیامک انبوه نیاز به سرمایه زیادی ندارد و شما با تهیه یک نمایندگی پنل اس‌ام‌اس می توانید کار خود را شروع کنید.

کسب درامد اینترنتی از وب سایت

چطور از نمایندگی پنل اس ام اس کسب درامد کنیم؟

نحوه درآمد نماینده سامانه پیامکی به روش های گوناگونی صورت می گیرد:

فروش پنل اس ام اس

با فروش نرم افزار پنل اس ام اس (به صورت آنلاین و آفلاین) و با قیمت دلخواه می توانید اولین درامد نمایندگی پنل پیامکی را بدسا آورید و طعم شیرین فروش سامانه پیامک را احساس کنید. تمام درامد حاصل از فروش اس ام اس پنل از آن شما است و بابت فروش سامانه پیامک هزینه ای را به شرکت اصلی پنل اس ام اس پرداخت نمی کنید.

فروش شارژ برای کاربران سامانه پیامکی

زمانی که کاربران سامانه پیامک، برای ارسال پیامک انبوه، پنل پیامکی خود را شارژ می کنند، با توجه به میزان تعرفه قیمت گذاری شده توسط شما در نمایندگی پنل اس ام اس سود حاصل از شارژ کاربران محاسبه و به حساب شما واریز می شود.

فروش خط اختصاصی

بسیاری از کاربران سامانه پیام کوتاه برای دریافت پیامک از مخاطبین خود نیاز به خط اختصاصی رند و کوتاه دارند. با فروش خطوط اختصاصی به کاربران اس ام اس پنل خود سود حاصل به صورت خودکار به حساب شما واریز می شود.

ارسال پیامک انبوه

با قبول سفارش ارسال پیامک انبوه می توانید پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید و از این راه نیز کسب درامد کنید.

و در آخر برای خرید نمایندگی پنل اس ام اس ما سامانه پیامکی فراز اس ام اس https://farazsms.com را به عنوان بهترین نمایندگی سامانه پیامکی معرفی می کنیم و پیشنهاد می کنیم برای اخذ نمایندگی پنل پیامک حتما با مشاورین فراز اس ام اس تماس بگیرید تا شما را در زمینه راهکار کسب درامد اینترنتی راهنمایی کنند.

همچنین کاربران سایت چطور می توانند هنگام خرید سامانه پیامک نمایندگی با وارد کردن کد تخفیف chetor برای خرید نمایندگی پنل اس ام اس به میزان 20% تخفیف دریافت کنند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 5 دیدگاه)
  1. علی حاجی زاده می‌گوید

    جدیدا شرکت فراز اس ام اس برای انتخاب نماینده برگزیده سال 97 یک جشنواره گذاشته است. اگر نماینده سامانه پیامک فراز هستید می توانید در این جشنواره شرکت کنید

  2. مریم محمد زاده می‌گوید

    به نظر شما نمایندگی پنل اس ام اس در ماه چقدر درامد دارد؟ و برای نمایندگی پنل اس ام اس از چه شرکتی بهتره نمایندگی پنل اس ام اس بخرم ؟

  3. سعادت می‌گوید

    من از این سایت فراز اس ام اس خرید کردم، متاسفانه پس از پرداخت لیستی از مدارک شخصی درخواست می کنند برای فعال کردن و دسترسی به حسابی که پولشو دادی! از طرفی در سایت زدند یک روزه و بی قید و شرط پول را بر می گردونند، اما به من گفتند 15 روز دیگه پرداخت میشه (اگر پرداخت کنند)

    1. پورامینی می‌گوید

      با سلام. دوست عزیز طی بررسی های انجام شده دلیل اینکه مبلغ شما بعد از 15 روز واریز شده است تعطیلات نوروز بوده است. ضمنا در تمامی پنل های پیامکی برای جلوگیری از مواردی مانند فیشینگ تصویر کارت ملی و شماره کارت بانکی واریزی بررسی می شود. تنها شماره کارت بانکی سوال می شود و اطلاعات دیگری نیاز نیست. موفق باشید