راهنمای خرید لنز رنگی 

0

برخی ممکن است لنز را تنها با لنز طبی بشناسند. اما لنزهای چشمی انواع مختلفی دارند که لنز رنگی یکی از نوع است. همانطور که ممکن است بدانید لنزها به طور کلی نیازمند رعایت نکات بهداشتی مانند شست و شوی صحیح ، درست قرار دادن و خارج کردن لنز از چشم ، و نکات کلیدی برای استفاده از لنز های رنگی هستند.
تنها زمانی مشکلاتی در رابطه با لنز چشم را تجربه می کنید که نکات مراقبی قبل و پس از آن را انجام ندهید . هم چنین شما ریسک عفونت چشم و سایر عوارض را به کمک مشورت کردن با یک متخصص چشم یا اپتیومتریست و یا خرید لنز هایتان از یک فروشنده ی قابل اعتماد ، کاهش می دهید.

در مقاله زیر که توسط تیم محتوای شرکت لنزمارکت تهیه شده به صورت تخصصی به موضوع لنز رنگی و لنز طبی رنگی می پردازیم و آن را به طور کامل مطرح می کنیم. با ما همراه شوید.
لنز های رنگی همواره ظاهری طبیعی ندارند . اکثر آنها در تاریکی می درخشند و یا علامت هایی دارند که باعث می شود چشمان شما شبیه به گربه و یا خزندگان شود.
با وجود همه ی این ها افراد زیادی از آنها استفاده می کنند.بسیاری از فروشندگان مشتاق فروش لنز ها به خریداران غیر حرفه ای هستند بنابراین دقت کنید ، لنزی را که می خواهید تهیه کنید نه لنزی که مطابق مد روز است و یا فروشنده آن را پیشنهاد می کند.

لنز رنگی خطری هم دارد؟

بله استفاده از لنز های رنگی چشم تا زمانی که آنها را از جای مطمئن خریداری کنید ، از آنها به درستی استفاده کنید و به خوبی ازآن مراقبت کنید ، بی خطر می باشد.

رونیکس

ضروری است که با متخصص چشم خود مشورت کنید تا لنز های مناسب چشم خودتان را خریداری کنید.در این صورت مطمئن خواهید بود که لنز ها برای شما بی خطر هستند و جلوه ای طبیعی برای چشمان شما ایجاد می کنند.

لنز رنگی چشم دارای 3 نوع رنگ مختلف هستند :

لنزهای تقویت کننده ی رنگ چشم

این لنز ها برای افزایش رنگ طبیعی چشمان شما بدون تغییر رنگ طبیعی آنها طراحی شده اند. لنزهای تقویت کننده ی رنگ چشم با رنگدانه های اضافی برای افرادی که دارای چشم های روشن هستند و می خواهند به نگاه خود عمق ببخشند ، ایده آل است مانند لنز خاکستری که بسیار طبیعی به نظر میرسد .

لنزهای رنگی مات

لنزهای تماسی رنگی مات دارای رنگدانه های قوی و یک پارچه ای هستند که می تواند به طور قابل توجهی رنگ چشمان شما را تغییر دهد. اگر عنبیه شما تیره است مانند قهوه ای تیره یا مشکی، برای تغییر رنگ باید از لنزهای مات استفاده کنید. دامنه ی رنگ های لنز های مات بسیار گسترده است :عسلی ،سبز ،آبی ، بنفش ،ارغوانی ،قهوه ای و طوسی ,که البته بهترین و پرطرفدارترین آنها لنز عسلی میباشد .

لنز های تماسی

مناسب تئاتر یا جشن های خاص :این لنز ها در گروه لنز های رنگی مات قرار می گیرد و در فیلم هایی مثل مردی روی کره زمین افتاد ، آواتار و سریال گرگ و میش از این لنز ها استفاده شده است. این لنز ها نوظهور هستند و به تازگی در دسترس می باشند.

مزایای لنز رنگی چشم

مزایای لنز رنگی چشم

ایا تا به حال به این فکر کرده اید که از لنز رنگی چشم استفاده کنید ؟ ایا از مناسب بودن انان برای خود مطمئن هستید؟ برای تصمیم گیری شما ، ما مزایا و مضرات ان را برای شما می گوییم. این نوشته به شما کمک خواهد کرد تا به خوبی تصمیم بگیرید.

3 دلیل برای استفاده لنز رنگی چشم

  • لنزهای بسیار روشن مانند لنز یخی چهره ی شما را بسیار خاص و منحصر به فرد میکند .
  • یک بینایی سنج می تواند به شما کمک کند تا لنزهای رنگی مناسب با چشم خود را انتخاب کنید و از انان استفاده کنید
  • خطر ان چنان زیادی از عفونت وجود ندارد اگر که از قوانین بهداشتی درست استفاده کنید

رنگ مناسب لنز برای چشمان شما به فاکتور هایی از جمله رنگ پوست و موی شما و هم چنین نتیجه ی نهایی که می خواهید به دست بیاورید ( به این معنا که می خواهید این لنز حالتی طبیعی داشته باشد و یا دنبال جلوه ای دراماتیک و جسورانه هستید) ، بستگی دارد.
لنز های رنگی برای چشمان روشن : اگر شما می خواهید به نگاه خود عمق ببخشید و چشمان خود را گیرا تر کنید از لنز های تقویت کننده ی رنگ چشم استفاده کنید تا حد عنبیه شما را مشخص کند و جلوه ای خاص به نگاه شما ببخشد .
اگر رنگ چشمانتان آبی است و می خواهید آن را تغییر دهید ولی هنوز می خواهید که طبیعی به نظر برسید می توانید از رنگ های طوسی و سبز استفاده کنید .
افراد دارای رنگ چشم با ته رنگ قرمز – آبی، اگر به دنبال یک رنگ جسورانه هستند تا همه با اولین برخورد متوجه تغییر رنگ چشم های آنها شوند می توانند از رنگهای گرمی مثل قهوه ای روشن استفاده کنند.
لنز رنگی برای چشمان تیره : لنز های رنگی مات برای افراد دارای چشمان تیره بهترین گزینه است . برای داشتن جلوه ای طبیعی از رنگهایی مثل قهوه ای روشن و عسلی استفاده کنید.
لنز های رنگی – چیزهایی که باید راجع به آن بدانید.
قبل از انتخاب لنز رنگی چشم باید نکات زیر را بدانید.
با این که لنز های رنگی در سایزی عمومی وجود دارد که برای اکثر استفاده کنندگان مناسب است ولی گاهی اوقات ممکن است که قسمت رنگی در جایی مثلا روی مردمک قرار گیرد (مانند زمانی که پلک می زنید ) و ظاهری غیر طبیعی ایجاد کند.
در زمان هایی که اندازه ی مردمک شما تغییر می کند مانند زمانی که در تاریکی(به طور مثال در شب) قرار می گیرید ، قطر مردمک شما از بخش شفاف وسط لنز بیشتر می شود و این امر اندکی بینایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.