چطور با سرویس دوره‌ای عمر تاسیسات ساختمان را افزایش دهیم؟

1

امروزه در بسیاری از ساختمان‌ها برای تامین آب گرم وگرمایش ساختمان از سیستم گرمایش مرکزی و موتورخانه استفاده می‌کنند و در برخی دیگر از ساختمان‌ها از پکیج و آبگرمکن برای تامین موارد بالا کمک میگیرند. استفاده همیشگی بدون سرویس دوره‌ای از این تاسیسات باعث خرابی و یا کاهش بازدهی آن‌ها خواهد شد. همچنین نصب و راه‌اندازی غیر اصولی هر کدام از تاسیسات بالا ممکن است پیامدهای غیرقابل پیش‌بینی به همراه داشته باشد.
تعمیر و نگهداری تاسیسات ساختمانی و سیستم گرمایشی مثل موتورخانه و پکیج بسیار ضروری است. راه‌اندازی سیستم‌های تاسیساتی پرهزینه است و در صورتی که به صورت دوره‌ای بررسی نشود به مرور زمان باعث تحمیل هزینه‌های اضافی خواهد شد. سرویس دوره‌ای سیستم گرمایشی اعم از پکیج، آبگرمکن و موتورخانه باعث افزایش راندمان و عمر آن‌ها خواهد شد. همچنین از دیگر مزیت‌های سرویس دوره‌ای تشخیص سریع مشکل است که از هزینه‌ها و خسارت‌های بیشتر جلوگیری خواهد کرد.

موتورخانه را چک کنید

موتورخانه

در تعمیر و سرویس موتورخانه، فشار و دمای اجزای موتورخانه، دیگ‌ها، مشعل، لوله‌ها، دودکش، ترموستات و… چک می‌شوند. قبل از هر اقدامی رعایت اصول ایمنی در سرویس و تعمیر موتورخانه ضرروی است. سرویس دوره‌ای موتورخانه از بروز حوادث و اتفاقات غیر منتظره جلوگیری خواهد کرد و در صورت مشاهده هر گونه ایراد در سیستم تاسیسات می‌توان در اسرع وقت برای رفع مشکل اقدام کرد.

رونیکس

سرویس و تعمیر پکیج دیواری

پکیج دیواری به دلیل مصرف بهینه سوخت، راندمان بالا و فضای کمی که اشغال می‌کند طرفداران زیادی دارد. همچنین به دلیل اینکه می‌توان برای هر واحد به صورت جداگانه پکیج نصب کرد به محبوب‌ترین ابزارگرمایشی تبدیل شده است. برای افزایش راندمان پکیج، رسوب زدایی، جرم‌گیری پکیج و اسیدشویی می‌توان قبل از شروع فصل سرما و در پایان فصل سرما از متخصصان این حوزه کمک گرفت. در صورت مشاهده مواردی مثل کم شدن فشار آب گرم، روشن نشدن پکیج ، چکه کردن آب از لوله‌های رادیاتور و یا پکیج، گرم نشدن آب و از قبیل موارد می‌توان با سرویس یا تعمیر پکیج مشکل را برطرف کرد.

سرویس و تعمیر آبگرمکن

سرویس و تعمیر آبگرمکن

آبگرمکن یکی دیگر از تجهیزات گرمایشی پر استفاده است. آبگرمکن‌ها در مدل‌های دیواری و ایستاده در بازار موجود هستند و کار اصلی آن‌ها تامین آب گرم مورد نیاز ساختمان است. نصب و تعمیر آبگرمکن باید توسط متخصصان حرفه‌ای انجام شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود. به دلیل اینکه سوخت مورد نیاز آبگرمکن گاز است و این موضوع از حساسیت زیادی برخوردار است بهتر است از نصب و یا تعمیر خودسرانه آن خودداری شود.

در مواردی که آبگرمکن روشن نمی‌شود یا آب را گرم نمی‌کند، در لوله‌ها و یا مخزن آبگرمکن نشتی آب مشاهده شود، آب گرم نمی‌شود و هرگونه اختلالی که در عملکرد آبگرمکن مشاهده شود بهتر است از متخصصان برای رفع ایراد کمک گرفت.

استادکار چه خدماتی ارائه می‌کند

استادکار یک اپلیکیشن خدماتی است که با در اختیار داشتن متخصصان حرفه‌ای و ماهر خدمات مورد نیاز شما را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند. در استادکار خدمات تاسیساتی ساختمان، خدمات سرویس و تعمیر پکیج دیواری، تعمیر و سرویس موتورخانه و آبگرمکن دیواری، خدمات نظافت منزل، خدمات کاشی کاری و سرامیک کاری و بسیاری از خدمات دیگر قابل سفارش است.

از ویژگی‌ها استادکار علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و تضمینی، ارائه قیمت‌ و هزینه‌ها قبل از شروع کار است. از دیگر مزیت‌های استادکار تعیین تاریخ و ساعت انجام سفارش است. به این وسیله می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای انجام کار داشته باشید. دسترسی آسان به تعداد زیادی از متخصصان و تکنسین‌های حرفه‌ای در استادکار به شما کمک می‌کند تا دیگر برای پیدا کردن متخصصان دغدغه‌ای نداشته باشید.

با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن استادکار می‌توانید از دیگر مزیت‌ها و شرایط ثبت سفارش مطلع شوید.

همچنین برای ثبت سفارش خود در استادکار می‌توانید از کد هدیه ost10 برای تخفیف 20% تا سقف 50 هزارتومان استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

۱ دیدگاه
  1. شایان می‌گوید

    چه خوب.