راهنمای خرید لوستر چوبی

0

لوسترهای چوبی امروزه بی تردید از پرفروش ترین و پرکاربردترین مدل های لوستر در میان مصرف کنندگان میباشند و دلیل آن بر میگردد به تنوع بسیار بالایی که این محصولات از نظر مدل و سایز دارند و مهمتر اینکه تولید داخل هستند و توسط شرکت هایی معتبر دربروزترین مدل ها با بالاترین کیفیت تولید میشوند و از قیمت های بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند که همگی این عوامل امروزه ایران را به بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده لوستر چوبی در خاورمیانه تبدیل کرده است .
در مطلب زیر 7 نکته طلایی را که در خرید لوسترهای چوبی باید به آن ها توجه داشته باشید برایتان شرح میدهیم :
1-جنس چوب لوستر: لوسترهای چوبی با مدل های مختلف چوب تولید میشوند که بهترین و باکیفیت ترین نوع چوب در تولید این لوسترها چوب روس میباشد که دلیل آن خوش تراش بودن این نوع چوب و همچنین استحکام و سختی بسیار بالای آن در برابر عواملی همچون نفوذ حشرات و قارچ ها به داخل آن است که این موضوع باعث شده است که در هر شرایط آب و هوایی همچون آب و هوای مرطوب و شرجی مانند اکثر شهرهای شمالی و جنوبی کشورمان بتوان از این لوسترها بدون هیچ مشکلی استفاده کرد .

خرید لوستر
2-رنگ چوب لوستر: رنگ چوب لوسترهای چوبی باهم متفاوت میباشد و بیشتر در 4 رنگ قهوه ای تیره ، گردویی ، فندقی و سفید رنگ زده میشوند که در میان این رنگ ها ، رنگ های گردویی و قهوه ای سوخته از طرفداران بیشتری برخوردار میباشند.رنگ لوسترهای چوبی مدنظر خود را میتوانید با رنگ وسایل منزل همچون مبلمان و دیگر وسایل چوبی ست و هماهنگ کنید و نظم و زیبایی بیشتری به فضای خود ببخشید .
3-مدل لوستر چوبی : لوسترهای چوبی از نظر شکل بدنه و طراحی مدل های مختلفی دارند که عبارتند از مدل های کلاسیک،فانتزی،مدرن و سنتی که هر کدام مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند.
برای انتخاب لوستر باید محیط و وسایلی را که داخل آن به کار برده اید در نظر بگیرید و با دید باز اقدام به انتخاب مدل لوستر کنید .
4-جهت شاخه های لوستر: یکی از سوال هایی که اکثر مشتریان در ذهن خود دارند این است که لوسترهایی که جهت شاخه های آنها روبه پایین است نور بیشتری نسبت به شاخه های رو به بالا دارند که جواب این سوال بله است ولی میزان این روشنایی 10 درصد بیشتر میباشد و مدل های رو به بالا را میتوان با استفاده از لامپ هایی با وات بیشتر پرنورتر کرده و نور آنها را با مدل های روبه پایین کاملا برابر و گاه بیشتر نیز کرد .
5-متراژ محیط: همیشه برای انتخاب و خرید لوسترهای چوبی باید متراژ محیط و تعداد جای لوستری را که این محیط دارد در نظر بگیرید و تعداد شاخه های لوستر مد نظر خود را بر اساس آن و مشاوره گرفتن از فروشنده انتخاب کنید .
6-ارتفاع سقف : برای انتخاب یک لوستر شاخه ای چوبی باید از ارتفاع سقف خود اطلاع داشته باشید و ببینید ارتفاع لوستری که میخواهید خریداری کنید چه اندازه باید باشد تا هم با ارتفاع سقف همخوانی داشته باشد و هم مشکلی از نظر رفت و آمد در محیط برایتان به وجود نیاید .

خرید لوستر
7-لامپ های استفاده شده در لوستر: لامپ هایی که برای لوسترهای چوبی استفاده میگردد باید از نوع کم مصرف باشند زیرا جنس سرپیچ های این لوسترها از باکالیت است که بهترین و باکیفیت ترین نوع سرپیچ در تولید لوسترهای شاخه ای هستند و استفاده از لامپ های منسوخ شده و پرمصرف رشته ای داخل این نوع سرپیچ باعث خرابی آن و گاهی اتصالی در لوستر میگردد.همچنین این لامپ ها به دلیل حرارت بسیار بالایی که دارند باعث ترکیدگی و شکستن حباب های لوستر شده و به هیچ عنوان نباید در لوسترهای چوبی از این نوع لامپ استفاده کرد.بهترین نوع لامپ برای استفاده در لوسترهای چوبی لامپ های کم مصرف ال ای دی و اس ام دی میباشد که هم مصرف بسیار پایینی دارند و هم حرارتی ندارند که باعث ایجاد مشکل در لوستر گردد .

رونیکس
هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.