بررسی ویژگی بهترین تورهای نوروزی استانبول و گرجستان

0

اگر هنوز انتخاب خود برای سفر در طول عید نوروز را نهایی نکرده‌اید، بهتر است زودتر تصمیم‌گیری خود را نهایی کنید چرا که فرصت خرید دارد به پایان خود نزدیک می‌شود.

سفر برای بسیاری از افراد در طول سال مشکل است و امکان اختصاص دادن زمان برای آن را ندارند. عید نوروز اما زمانی‌ست که بسیاری از افراد حداقل ۳-۴ روز را تعطیل هستند. برای چنین تعطیلات کمی هم گزینه‌های مناسبی با قیمت‌های مناسب وجود دارد. آژانس آویسا الهه باستان به عنوان مجری مستقیم تورهای مسیرهای مختلف در این مطلب می‌کوشد تا شما را با شرایط تورهای دو کشور همسایه ایران، که امکان سفر کوتاه مدت به آن‌ها فراهم است آشنا کند.

تور استانبول؛ تعادل بهاری

تور استانبول نوروز 98 از پرطرفدارترین تورهای سال جاری‌ست. البته همیشه و به‌خصوص در نوروز مسیر استانبول طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. برای این استقبال و پافشاری برای سفر به این شهر هر کس دلایل خود را دارد اما مهمترین دلایلی که می‌توان متصور بود در درجه‌ی اول سهولت و سادگی سفر به این کشور است چرا که نیازی به دریافت روادید و مهیا کردن مدارک مختلف و گاه پیچیده نیست. در مرتبه‌ی بعد این که این مسیر در همسایگی ایران قرار گرفته و همین باعث می‌شود با دردسر کمتر و پرواز کوتاه‌تری به مقصد رسید و این گزینه برای افرادی که تحمل پرواز بلندمدت را ندارد و به‌خصوص برای کسانی که نوزاد یا خردسال خود را به همراه دارند مناسب است. از طرفی کوتاهی مسیر بین دو نقطه باعث می‌شود تا هزینه‌ی پروازهای این مسیر به نسبت مسیرهای طولانی اختلاف فاحشی داشته باشد و همین باعث می‌شود تا کل هزینه‌ی تورهای این مسیر با قیمت کمتری قابل عرضه به مسافران باشد. در کنار عوامل بالا جاذبه‌های استانبول بسیار بی‌انتهاست، از کاخ‌ها و مساجد تا فروشگاه‌ها و مراکز خرید رنگارنگ که هر شخصیت را با هر سلیقه‌ای به شدت به خود جذب می‌کند و باعث می‌شود مسافران این مسیر صرفاً به دیدار یک باره‌ی این مسیر اکتفا نکنند و در برخی موارد هر ساله یا سالی چند بار سفر به این شهر را تجربه کنند و از امکانات این شهر بهره‌مند شوند.

رونیکس

تورهای نوروزی استانبول اما مزایای دیگری هم دارد که مهمترین آن اجرا در طول تعطیلات است، در کنار این‌ها تعداد شب‌ها و تعداد پروازها به‌قدری متنوع است که ممکن است مسافران دچار سردرگمی هم شوند. برای این که دچار مشکل در انتخاب نشوید باید در نظر داشته باشید که در کیفیت سفر آن چیزی که پرواز را پر اهمیت می‌کند در درجه‌ی اول کیفیت ایرلاین و در درجه‌ی دوم ساعت پرواز است و هر چه ساعت پرواز رفت در صبح و ساعت پرواز برگشت و در شب باشد سفر طولانی‌تری در انتظار شماست. پس گاهی پرداخت هزینه‌ی بیشتر برای یک پرواز منطقی باشد چرا که ممکن است مدت زمان سفر شما را یک روز افزایش دهد. نهایتاً این که تور استانبول از آن مسیرهایی‌ست که سفر در هر زمان می‌تواند در آن خوش‌آیند و جذاب باشد و هر سلیقه‌ای را راضی نگه‌دارد. پس زمان را از دست ندهید با کارشناسان آویسا تماس گرفته و با گرفتن مشاوره از آن‌ها خرید خود را نهایی کنید.

تور گرجستان؛ سنگفرش‌ها در بهار

تور گرجستان

یکی دیگر از مسیرهایی که شرایطی مشابه استانبول دارد، یعنی پروازهای آن محدود نیست، تعداد شب‌های اقامت از تنوع مناسبی از تعداد کم تا زیاد موجود است، تورهای تک مسیره و چند مسیره در آن وجود دارد و نهایتاً این که به ایران نزدیک است تور گرجستان است.

در درجه‌ی اول این مسیر هم نیازی به دریافت روادید برای ورود به این کشور ندارد اما سخت‌گیری آن‌ها از ترکیه بیشتر است. پس در درجه‌ی اول حتماً پیش از سفر بلیت برگشت خود را تهیه کنید، در زمان ورود واچر هتل خود را به همراه داشته باشید و نهایتاً این که پول نقد کافی به همراه ببرید چون ممکن است در اثر عدم موجودی هر کدام از این موارد امکان حضور در خاک گرجستان را از دست بدهید. نکته‌ی دیگر در مورد مزایای سفر به گرجستان ترکیب مکان‌های دیدنی تاریخی و مدرن است علاوه بر کلیساها و اپراهای تاریخی زیبا که در قلب تفلیس و در محله‌ی تاریخی که پوشیده از سنگفرش است، جاذبه‌های دیدنی نظیر پل‌های مدرن که نماد این شهر است دیدن کنید.

دیگر مزیت تور نوروزی گرجستان اما برگزاری تورهای ترکیبی این کشور در قالب تور تفلیس باتومی است که مسافران بعد از یک گشت و گذار بهاری در شهر زیبای تفلیس چند روزی هم در کنار سواحل زیبای دریای سیاه سپری کنند و از لذت شهری مدرن با امکاناتی خاص برای تفریحی و استراحت بهره‌مند شوند. نهایتاً این که وقت تصمیم‌گیری نهایی برای سفر عید نوروز فرا رسیده و می‌بایست برنامه‌ریزی خود را نهایی کنید، پس سریعتر سراغ تور گرجستان نوروز 98 بروید و انتخاب خود را نهایی کنید.

منبع :‌ ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.