چطور با دستگاه جوجه کشی خانگی کسب درآمد کنیم؟

2

جوجه کشی پرندگان یک روش درآمد زایی آسان و با هزینه راه اندازی اندک است که تقریبا هر فردی می تواند با اندکی دانش فنی و آشنایی به روش های اولیه جوجه کشی پرندگان، اقدام به راه اندازی آن نماید. سهولت راه اندازی، هزینه راه اندازی کم و ریسک سرمایه گذاری پایین از مزایای کسب و کار جوجه کشی در منزل است.

اصلی ترین مزایای کسب و کار جوجه کشی پرندگان در منزل چیست؟

همان طور که گفتیم در ابتدا شما نیاز دارید کمی با روش های پرورش پرندگان، پیش نیازها و شرایط نگهداری از تخم نطفه دار آشنا گردید. از این جای کار به بعد اما همه چیز توسط دستگاه جوجه کشی انجام می شود و وابسته به نوع دستگاه، شما در طول دوران جوجه کشی از تخم نطفه دار باید کمی با اصول مراقبت و نگهداری از آنها آشنا باشید.

کسب و کار جوجه کشی پرندگان در خانه در بازه زمانی کوتاهی که معمولا کمتر از 2 ماه می باشد، می تواند به سوددهی برسد. اولین سری تخم های نطفه دار شما می توانند در کمتر از مدت 30 روز تبدیل به جوجه هایی شوند که قابل فروش باشند.

رونیکس

کسب و کار جوجه کشی پرندگان حتی اگر بودجه کافی برای خرید یک دستگاه جوجه کشی ارزان را هم ندارید، باز هم قابل اجرا خواهد بود و در صورتی که با اصول فنی اولیه آن آشنایی داشته باشید، می توانید خودتان اقدام به ساخت یک دستگاه جوجه کشی ساده نمایید. این کسب و کار به سرعت وارد مرحله سوددهی شده و به همین علت است که بسیاری از کارگاه های بزرگ جوجه کشی در ابتدا از همین دستگاه های کوچک و در فضایی بسیار محدود آغاز به کار کرده اند.

1- دستگاه جوجه کشی خانگی

انواع دستگاه های جوجه کشی در بازار موجود هستند که اصلی ترین دلیل اختلاف قیمت آنها با یکدیگر، تنوع عملکردها و گنجایش دستگاه است. برای شروع این کسب و کار و از آن جهت که بتوانید هزینه های اولیه را کنترل نمایید، می توانید با یک دستگاه جوجه کشی خانگی و با امکاناتی محدود کار خود را آغاز نمایید. دستگاه جوجه کشی یک مسئولیت اصلی دارد و آن این که بتواند شرایطی را برای تخم نطفه دار ایجاد نماید که بیشترین شباهت را به شرایط نگهداری پرنده مادر داشته باشد. در این بین حتی اگر به دنبال ارزان ترین دستگاه جوجه کشی خانگی نیز باشید، بهتر است توجه کنید که دستگاه قادر باشد میزان دما و رطوبت کافی و پایداری را تولید نماید. در دستگاه های پیشرفته تر، عمل چرخش تخم ها و بسیاری از فاکتورهای اندازه گیری به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد که طبیعتا در دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت تر، این مسئولیت بر عهده شما خواهد بود. دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت غالبا دارای ابعاد کوچکی است تا برای شروع این کسب و کار، دیگر دغدغه محدودیتی فضای منزل یا کارگاه کوچکتان را نداشته باشید.

2- قیمت دستگاه جوجه کشی

به شما توصیه می کنیم در ابتدا با توجه به بودجه تان و نوع پرنده انتخابی که قصد جوجه کشی از آن را دارید، دستگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید. دستگاه های جوجه کشی موجود در بازار از انواع خانگی تا صنعتی بسیار متنوع هستند و قیمت دستگاه جوجه کشی وابستگی کامل با ظرفیت و تکنولوژی مراقبت از تخم های نطفه دار دارد. طبیعتا دستگاه های پیشرفته تر، با ابعادی بزرگتر می توانند به صورت همزمان از هزاران عدد تخم نطفه دار مراقبت نمایند و در طرف مقابل، دستگاه های کوچک خانگی بعضا تا چند ده عدد تخم را شامل می شوند.

اگر تا به امروز سراغ کسب و کار جوجه کشی خانگی نرفته اید، بهتر است از یک دستگاه ارزان قیمت اما استاندارد جوجه کشی کار خود را آغاز کرده و پس از کسب تجربه و آشنایی کامل با فروش جوجه ها، اقدام به گسترش کسب و کارتان نمایید.

قیمت دستگاه جوجه کشی

فرآیند و گردش کار تمامی دستگاه های جوجه کشی، از مدل های خانگی گرفته تا دستگاه های بزرگ صنعتی، دقیقا یکسان است. این دستگاه ها مسئولیت دارند تا شرایط طبیعی و مناسبی را برای تخم های نطفه دار ایجاد نمایند تا آنها در زمان مناسب وارد مرحله هچ شوند. البته این نکته را فراموش نکنید هر چه فرآیند و عملکرد دستگاه پیشرفته تر و طبیعی تر باشد، درصد هچ و شاخص تعداد جوجه های سالم، بیشتر خواهد بود.

3- ساخت دستگاه جوجه کشی

جالب است بدانید شما می توانید در منزل نیز به راحتی یک دستگاه جوجه کشی ارزان بسازید. در مدل های خیلی ساده تر، شما این امکان را خواهید داشت که تنها توسط یک باکس یونولیتی و یک لامپ، دستگاه جوجه کشی خود را راه اندازی نمایید و برای ایجاد رطوبت نیز تنها یک کاسه آب کافی است. از همین ابتدا لازم است بدانید که هر چه دستگاه شما ساده تر و کم هزینه تر باشد، قطعا مسئولیت های شما نیز بیشتر خواهد بود و بسیاری از فرآیندهای اتوماتیک را می بایست به صورت دستی انجام دهید. به طور مثال زمانی که با تجهیزات پیش پا افتاده اقدام به ساخت دستگاه جوجه کشی خانگی می کنید، باید به صورت مدام به دما سنج و و رطوبت سنج خود مراجعه کنید تا شرایط عمومی دستگاه برای تخم های نطفه دار کاملا پایدار و صحیح باشد.

ساخت یک دستگاه جوجه کشی خانگی می تواند در حدود 100 الی 200 هزار تومان برای شما هزینه داشته باشد و به وسیله آن می توانید اولین تجربه های جوجه کشی خود را دریافت نمایید. پس از گذر از این مرحله و آزمون و خطاهای آن، قادر خواهید بود کم کم کسب و کار خود را با خرید دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت توسعه دهید و خیلی زود صاحب یک کسب و کار پر درآمد شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید یک دستگاه جوجه کشی با کیفیت و قیمت مناسب پیشنهاد می کنیم به سایت بلدرچین دماوند به آدرس https://dquail.com مراجعه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 2 دیدگاه)
  1. نیما مرادی می‌گوید

    سلام
    چطور میتونیم دستگاه جوجه کشی سفارش بدیم؟

    1. شرکت بلدرچین دماوند می‌گوید

      سلام دوست عزیز
      می توانید جهت ثبت سفارش خود و کسب مشاوره رایگان خرید دستگاه جوجه کشی با واحد فروش شرکت بلدرچین دماوند تماس بگیرید.
      02177955451