ایرادات متداول جاروبرقی بوش

3

یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین جاروبرقی های موجود در جهان، جاروبرقی بوش است. می توان گفت که حدود 50 درصد از فروش بازار جهانی و 30 درصد از بازار جاروبرقی ایران متعلق به شرکت بوش می باشد.
با اینکه در کیفیت بالای محصولات بوش هیچگونه شکی نیست اما در برخی موارد ناآگاهی مصرف کنندگان باعث بروز عیوب خاصی در جاروبرقی می شود که بعضا با راهکارهای ساده قابل پیشگیری بوده است. در این مقاله کوتاه قصد داریم به بررسی ایرادات متداول جاروبرقی بوش بپردازیم.

علت صدای زیاد جاروبرقی بوش :

بسیاری از مصرف کنندگان جاروبرقی بوش در سال اول خرید، با نمایندگی بوش تماس گرفته و نسبت به افزایش صدای جاروبرقی اظهار ناراحتی می نمایند. غافل از اینکه این عیب معمولا ناشی از استفاده نادرست شخص از جاروبرقی است.

جهت پیشگیری از بروز این عیب می بایست به چند نکته دقت کنیم که مهم ترین آنها تعویض به موقع فیلتر هوا و هپا جاروبرقی است. این دو فیلتر وظیفه جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل مخزن و موتور جاروبرقی را دارند. در صورتی که این دوفیلتر به موقع عوض نشوند، معمولا موتور جاروبرقی به طور بیش از حد گرم شده و افزایش صدای جاروبرقی را به دنبال دارند.

رونیکس

البته اگر جاروبرقی شما صدای زیادی می دهد دیگر تعویض فیلتر ها فایده ای ندارد زیرا این راه برای پیشگیری می باشد نه درمان. برای درمان یا تعمیر جاروبرقی بوش نیاز است با نمایندگی تعمیرات این برند تماس حاصل فرمایید.

علت کاهش مکش جاروبرقی بوش :

علت کاهش مکش جاروبرقی بوش

در حالت کلی کاهش مکش جاروبرقی بوش مربوط به لوازم مصرفی مانند فیلتر و پاکت جاروبرقی است . با چشم پوشی از پاکت و فیلتر ، احتمال گرفتگی خرطومی ها و پارویی ، نیم سوز شدن موتور و گرفتگی مخازن تهویه ، می تواند باعث کاهش مکش جاروبرقی گردد. توصیه ما این است که هر 5 سال یکبار دستگاه را به نمایندگی سپرده تا مخزن شویی روی دستگاه صورت گیرد.

علت خرابی سیم جمع کن جاروبرقی بوش :

اگر سیم جاروبرقی به درستی وارد مخزن نمی شود و یا اینکه از دستگاه خارج نمی شود به علت این است که سیم جمع کن را با آخرین سرعت رها می کنید . توصیه ما این است که پس از پایان کار ، جهت جمع کردن سیم جمع کن بوش ، با دست از افزایش سرعت جمع شدن سیم جلوگیری نمایید.

خاموش شدن جاروبرقی بوش :

خاموش شدن جاروبرقی بوش

یکی دیگر از ایرادات متداول جاروبرقی بوش ، روشن نشدن دستگاه است . معمولا این عیب در 30 درصد مواقع موبوط به سیستم سیم جمع کن دستگاه می باشد. در غیر اینصورت باید عیب را در برد جاروبرقی و یا موتور جاروبرقی جستجو کنیم. تنها نکته ای که می توان برای پیشگیری از بروز این عیب بیان نمود این است که به هیچ وجه رطوبت و محیط خیس را با جاروبرقی نظافت نکنید.
همانطور که در بالا هم ذکر کردیم محصولات بوش و علی الخصوص جاروبرقی بوش یکی از بهترین برندهای جاروبرقی در جهان است که از کیفیت بالایی نیز برخودارند و در صورتی که از آن ها به صورت اصولی و منطقی استفاده کنیم و موارد ذکر شده در بالا را نیز رعایت کنیم و همچنین سرویس های به موقع را انجام دهیم ، میتوانیم تا سال ها از بابت سالم بودن محصولات این برند محبوب آسوده خاطر باشیم.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 3 دیدگاه)
  1. سارا صفری می‌گوید

    سلام ، وقت بخیر

    جارو برقی بوش من بعد از حدود 2 سال الان به صدا افتاده ، البته هر 6 ماه یک بار فیلتراشو عوض میکردم ولی نمیدونم چرا اینجوری میشه! الان دیگه صداش داره واقعا اذیت میکنه

    اگر میشه راهنمایی ام کنید ، نیاز دارم

    1. میثم می‌گوید

      با سلام و وقت بخیر خدمت شما؛
      به احتمال خیلی زیاد مشکل از موتور شماست که باید حتما سرویسش کنید. معمولا این مشکل بخاطر استفاده زیاد یا استفاده طولانی مدت از جاروبرقیه
      اگه این مشکل رو دیر بهش رسیدگی کنید مجبور میشید کل موتور جاروبرقی رو تعویض کنید

  2. حجت می‌گوید

    با سلام جارو برقی هنوز به یک سال نرسیده هر کاری میکنم مکندگیش زیاد نمیشه میشه بفرمائید دلیلش چی هست