راهنمای انتخاب بهترین مرکز کاشت مو

0

کاشت مو یکی از بهترین روش هایی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد تا افرادی که موهای سر خود را از دست داده اند به این ترتیب بتوانند موهای خود را بار دیگر بدست آورده و از نعمت زیبایی بهره مند شوند. داشتن موهای زیبا و مناسب علاوه بر این به اعتماد به نفس افراد نیز کمک شایانی می کند.

طاسی و ریزش موها امروزه یکی از مهمترین و شایع ترین مشکلاتی است که صدها میلیون نفر از مردم جهان با آن گریبانگیر هستند. یک معضل جهانی که افراد به مرور موهای سر خود را از دست می دهند و متاسفانه بسیاری از راه های پیشگیری از این مشکل (از جمله روش های دارویی و یا گیاهی) در اغلب موارد کمک چندانی به افراد نمی کنند.

لذا باید در صورت بروز چنین مشکلی به فکر چاره باشید. خوشبختانه با پیشرفت علم راه های مختلفی جهت برطرف کردن طاسی و یا کم پشت شدن موها ارائه و به ثبت رسیده که البته تجویز هر یک از آنها باید توسط پزشک متخصص صورت گیرد و افراد به دلخواه خود نباید دست به اقدام در این زمینه بزنند. چه بسا که ممکن است درمان مورد نظر برای فرد مناسب نباشد و نتیجه دلخواه را به بار نیاورد. (برای مثال برخی درمان های دارویی مانند ماینوکسیدیل و یا فیناسترید)

رونیکس

به همین جهت توصیه می کنیم که حتما در صورت بروز مشکل در اولین قدم به کلینیک های معتبر کاشت و پیوند مو مراجعه و نظرات پزشک خود را در این زمینه جویا شوید. در بسیاری از موارد توصیه پزشکان مبنی بر ارائه راهکارهایی مانند کاشت مو به این افراد است. راه حلی بی دردسر، مناسب، با نتایجی امیدوار کننده و موثر که گاهی تا پایان عمر فرد به خوبی باقی می ماند یعنی فردی که موهای وی دچار کم پشتی و یا طاسی شده بود، موهای خود را بار دیگر بدست می آورد.

کلینیک رنسانس را می توان به طور قطع بهترین کلینیک کاشت مو در ایران نامید. این موضوع به دلیل سابقه طولانی این مرکز و همچنین استفاده از روش های نوین کاشت مو برای اولین بار در ایران است. تعداد زیاد مراجعین و درصد بسیار بالای رضایتمندی در نظرسنجی ها، این مرکز را به تبدیل به یک کلینیک نمونه جهت انجام کاشت و ترمیم مو کرده است.

کاشت مو چگونه انجام می شود؟

کاشت یا پیوند مو یک عمل جراحی طولانی و یا نیازمند اقدامات پزشکی پیچیده و حساس نیست. بلکه فرآیندی است نسبتا ساده تر و در آن فولیکول های مو از نواحی دیگر سر یعنی نواحی که همچنان موهای زیادی در آنها قرار دارند، برداشته شده و به ناحیه ای از سر که دچار ریزش شده، پیوند زده می شود. به ناحیه اهدا کننده مو “بانک مو” گفته می شود. معمولا ناحیه پشت سر به عنوان بانک مو انتخاب می شود. ضمنا ناگفته نماند که تاکنون روش ها و تکنیک های مختلفی جهت این فرآیند ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته که جدیدترین و بهترین روش در حال حاضر “کاشت مو به روش Sut” می باشد.

اما نکته مهمی که باید به آن توجه شود انتخاب بهترین مرکز کاشت مو است. طبیعتا هر فردی که مایل است کاشت مو انجام دهد، دوست دارد که با کمک بهترین متخصص و در بهترین کلینیک مو این کار برای او انجام شود. به یاد داشته باشید که کیفیت در دنیای پوست و مو اهمیت زیادی دارد. چرا که در صورت کوچکترین بی توجهی به مسائل بهداشتی و انجام این کار در مراکز غیر مجاز و با استفاده از وسایل غیر استاندارد و نامطمئن (از لحاظ بهداشت) و یا توسط افراد کم تجربه و غیر حرفه ای این کار می تواند عوارض جانبی داشته باشد و حتی سلامت فرد به خطر بیوفتد. در صورتی که برعکس اگر فرد به کلینیک های مجاز و پیشرفته ای که دارای وسایل مناسب، فضایی استریل و کاملا بهداشتی و از همه مهمتر متخصصینی دلسوز و باتجربه جهت کاشت مو مراجعه کند، نه تنها مشکلی برای وی پیش نمی آید بلکه ظرف چند جلسه براحتی مشکل طاسی و یا کم پشت شدن موهای خود را به آسانی برطرف کرده و معمولا هیچ گونه مشکلی بوجود نمی آید. لذا توصیه می کنیم که پیش از اعتماد کردن به افراد و یا مراکز مختلف، از قبل در مورد کیفیت کار آنها تحقیق کنید.

کاشت مو
کاشت مو

کاشت ابرو چیست؟

اما مشابه کاشت مو فرآیند دیگری نیز در کلینیک های پوست و مو انجام می شود به نام کاشت ابرو که مانند کاشت مو صورت می گیرد و گرفت های مو از ناحیه اهدا کننده یا همان بانک مو استخراج شده و به ناحیه دریافت کننده – در این مورد ابرو – پیوند زده می شود.

کسانی که دچار ریزش ابروها و یا کم پشت شدن موهای ابرو شده اند، می توانند با استفاده از این روش بار دیگر ابروهایی زیبا و پر پشت داشته باشند. داشتن ابروهای مناسب نه تنها در زیبایی چهره افراد – به ویژه بانوان و جوانان – موثر است بلکه وجود ابروها کمک بزرگی به هدایت رطوبت و آب به کناره چشم ها می کند. بنابراین وجود ابرو صرفا برای زیبایی نیست و اگر ابروهای شما کم پشت و یا دچار ریزش شده، توصیه می کنیم که حتما به فکر درمان آن باشید و به پزشک و متخصص پوست و مو مراجعه کنید. معمولا یکی از بهترین راهکارهایی که تجویز می شود، کاشت ابرو است که اگر با استفاده از تکنیک های جدیدی مانند روش Sut انجام شود، می تواند بهترین نتایج را برای شما در بر داشته باشد و در انتها پس از پایان جلسات کاشت ابرو شما بار دیگر دارای ابروهایی زیبا و خوش فرم خواهید شد. حتی کسانی که بطور ارثی و مادرزادی نیز دارای ابروهایی کم پشت هستند نیز می توانند با استفاده از کاشت ابرو به روش Sut ابروهای خود را زیباتر و پر پشت تر کنند.

بنابراین به شما هموطنان گرامی با هر سلیقه و نظری که دارید، توصیه می کنیم که اگر دچار هر گونه مشکل در ناحیه موهای سر و یا ابرو شدید، حتما جهت برطرف کردن آن و بدون ترس و نگرانی به همکاران ما در کلینیک رنسانس مراجعه کنید. همکاران ما با استفاده از بهترین دستگاه ها و تجهیزات، تیمی متخصص و زبده در زمینه مسائل پوست و مو، محیطی استریل و کاملا بهداشتی و بهره گیری از جدیدترین استانداردها و دانش فنی روز جهان در زمینه های پیوند موهای سر و ابرو و موارد مشابه دیگر در خدمت شما هستند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.