خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولرگازی در تهران

0

به گزارش سازمان هواشناسی با ورود به فصل تابستان پیش بینی هایی در خصوص گرمای تابستان امسال گزارش شده است.پیش بینی ها حاکی از آن است که امسال نیز مانند تابستان سال جاری گرمایی بالا تر از حد نرمال به سراغ کشورمان خواهد آمد.همچنین ورود دو الی سه موج گرمایی طاقت فرسا در تابستان امسال بدیهیست.در چنین شرایطی لازم است تمامی وسائل و تجهیرات سرمایشی منزل به درستی راه اندازی و نصب شوند.کولر های گازی و اسپیلت ها از مهمترین وسائل سرمایشی منازل می باشند.مطالعه این مطلب به شما کمک خواهد کرد که مواردی که در ادامه خواهیم آورد را به درستی و با اصولی ترین روش حل نمائید.

آیا می دانید کولر گازیتان در چه وضعیتیست؟

آیا از میزان شارژ آن مطلع هستید؟

رونیکس

آیا می دانید کولر گازیتان نیاز به تعمیر دارد یا خیر؟

آیا کولر گازیتان صدا می دهد؟

آیا کولر گازیتان به درستی فرآیند سرمایش واحد ساختمانیتان را به انجام می رساند؟

آیا نیاز به تامین قطعه ای برای تعویض آن در کولر گازی دارید؟

آیا نیاز به سرویس کولر گازی خود دارید؟

آیا می دانید کولر گازیتان از نظر فنی در چه وضعیتیست؟

برخلاف باور بسیاری از افراد عدم استفاده از کولر های گازی دلیل بر عدم سرویس و یا پرداختن به آن نخواهد شد.گاها در صورت عدم استفاده از کولر گازی و به مرور درصد کمی از شارژ آن تخلیه می گردند.همچنین پس از گذر مدت زمان مشخصی تمامی فین ها و کویل های کولر گازی به همراه فن کندانسور حاوی گرد و غبار می گردند و استفاده از کولر گازی به سختی امکان پذیر است.به خصوص در صورت کثیف بودن فیلتر های هوای کولر گازی عملکرد کندانسور مختل خواهد شد.

آیا کولر گازیتان نیاز به شارژ دارد؟

شارژ کولر گازی مهمترین نکته در روند سرویس کولر گازی می باشد.چنانچه کولر گازی نیاز به شارژ داشته باشد و به این موضوع واقف نباشید دیگر توقع انتشار سرما از کولر گازیتان نداشته باشید.در این حالت کولر گازیتان مانند حالت فن (Fan) کار خواهد کرد.این حالت مانند حالت باد پنکه می باشد.و در صورتی که به صورت دوره ای اقدام به سرویس کولر گازی خود نکنید شاید هیچگاه متوجه کمبود و یا نبود شارژ کولر گازی خود نشوید.

چگونه بفهمیم کولر گازیمان نیاز به تعمیر دارد؟

به هر حال این موضوع کمی جنبه تخصصی خواهد داشت لیکن در حالت کلی با بروز نشانه هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد می توانید متوجه شوید که کولر گازیتان نیاز به تعمیر خواهد داشت.علائمی که نشان دهنده خرابی کولر گازی شما می باشد می تواند شامل موارد زیر باشد.

  1. کولر گازی صدای زیادی از قسمت کندانسور تولید می کند.
  2. پنل کولر گازی صدا می دهد.
  3. کولر گازی (با وجود شارژ کامل) سرمای لازم را ندارد.
  4. کولر گازی ارور می دهد.
  5. به نظر می رسد کولر گازی برای کارکرد توان بالایی را از برق می گیرد.

البته تنها بخشی از نشانه های خرابی کولر گازی اشاره شد.اما ردصورت مشاهده چنین نشانه هایی بدانید تعمیر کولر گازی باید انجام پذیرد.

سرویس کولر گازی بهترین راه حل برای بالا بردن عمر کولر گازی

سرویس کولر گازی به فرآیند عیب یابی،نگهداری و شارژ،تامین نظافت دستگاه و آچارکشی می باشد.سرویس کولر گازی در بازه های زمانی مشخص (معمولا 3 ماه یک بار) باید انجام پذیرد.سرویس کولر های گازی عمر کارکرد کولر گازی را به مقدار محسوسی بالا برده و باعث کم شدن هزینه های نگهداری و تعمیر دستگاه می گردد.در نظر داشته باشید که سرویس کولر گازی به نوعی پیشگیری از خرابی های احتمالی نیز می شود.به طور مثال چنانچه در مدت زمان زیادی اقدام به سرویس کولر گازی خود نکنید،ممکن است فن کندانسور،فین ها و کویل ها و فیلتر ها به خود گرد و غبار بگیرند و همین امر در طول زمان باعث فشار بیهوده آوردن به کندانسور و موتور آن شود و در نتیجه به نیم سوز شدن برد دستگاه منتهی شود.

نصب کولر گازی یک بار برای همیشه

در صورتی که به تازگی کولر گازیتان را خریداری نموده اید در نظر داشته باشید نصب کولر گازی می بایست یک بار برای همیشه انجام شود.گاها دیده شده که نصاب کولر گازی به درستی المان های نصب را رعایت نکرده و در نتیجه تراز دستگاه(چه پنل کنترل داخلی چه کندانسور) به درستی انجام نشده و همین مورد کارکرد دستگاه را مختل نموده است.

سرویسکاران برترین خدمات دهنده کولر گازی در شهر تهران

سرویسکاران مجموعه ای اعم از حرفه ای ترین ها و متبحر ترین نصابان،تعمیرکاران و سرویسکاران می باشد که در جهت خدمت رسانی به مردم شهر تهران و حومه فعالیت می کند.خدمات این شرکت فنی مهندسی در حوزه تعمیر کولر گازی،سرویس کولر گازی و نصب کولر گازی در شهر تهران می باشد.شایان ذکر است که تمامی این خدمات در جهت تسریع بخشی روند حل مشکل شما در سریع ترین زمان ممکن انجام می پذیرد.همچنین در صورت نیاز به خدمات ما و تماس ،نزدیکترین تعمیرکار در نزدیکترین شعبه به شما ملحق خواهد شد.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.