چگونه در یک سال بیش از 100 کتاب بخوانیم؟

0

این روز‌ها با وجود دغدغه های زیاد و سرگرمی‌های جذاب، کتاب و کتاب‌خوانی در زندگی روزمره مردم بسیار کم‌رنگ شده است. ترافیک شهری و مشغله‌ی زیاد باعث شده است مردم زمان‌های مفید زیادی را در رفت و آمد روزانه از دست بدهند و دیگر انرژی کافی و تمرکز بالایی برای مطالعه یک کتاب قطور را نداشته باشند. از این رو خلاصه کتاب‌ می‌تواند یک راهکار مناسب برای حل این مشکلات باشد.

حضور تکنولوژی به واسطه ابزارهای جدید که در اختیار ما قرار می‌دهد بسیار خوشایند است. گرچه حضور آن وقت بیشتری را بابت سرگرمی‌های بی‌فایده از ما گرفته، اما از طرفی زمان‌های زیادی را هم در اختیارمان قرار داده است. واقعیت این است که ما نمی‌توانیم از 24 ساعت زمان ثابتی که به هرکسی داده شده است، زمان بیشتری داشته باشیم. اما زمان بر اساس انتخاب‌های ما کش می‌آید، در واقع زمان بر اساس انتخاب‌های ما انعطاف‌پذیری از خود نشان می‌دهد. مثلا وقتی در ترافیک روزانه گیر افتاده‌ایم با گوش کردن به یک فایل صوتی آموزشی، می‌توانیم زمان‌های مرده را برای یادگیری مدیریت کنیم. علاوه بر آن، روش‌های نوینی برای مطالعه به وجود آمده‌اند که بیشترین و مفیدترین اطلاعات را درکمترین زمان در اختیار ما قرار می‌دهند. استفاده از سرویس‌های ارائه دهنده خلاصه کتاب‌ ها یکی از ابزارهای جدید برای یادگیری مطالب در کمترین زمان است.

مدیران، کارمندان، دانشجویان و تمامی افرادی که درگیر یک شغل تمام وقت هستند و در عین حال برای پیشرفت در زمینه کاری، تحصیلی و یا توسعه فردی در زندگی شخصی و کاری، به یادگیری و آموزش نیاز دارند مشتریان پروپاقرص این سرویس‌ها هستند. آن‌ها می‌توانند با خلاصه کتاب‌ها نکات اصلی کتاب و مفاهیمی مهمی که نویسنده با سال‌ها تلاش و تجربه به آن‌ها دست پیدا کرده است را در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه در اختیار داشته باشند. یکی از مزیت‌های مطالعه خلاصه کتاب‌ها دریافت حجم مفیدی از مطالب در زمان کوتاه است. ‌به این ترتیب با اختصاص زمان کوتاهی می‌توان از ارزشمندترین کتاب‌ها مطالب مهمی آموخت و روند یادگیری را به شکل مستمر ادامه داد.

رونیکس

اما از کجا می‌توان یک مرجع مناسب برای معرفی خلاصه کتاب پیدا کرد؟ بوکاپو کامل‌ترین مرجع ارائه دهنده خلاصه کتاب در ایران است. خلاصه جدیدترین و پرفروش ترین کتاب ها را می‌توان در بوکاپو مطالعه کرد. وبسایت بوکاپو شامل صدها کتاب ارزشمند در حوزه‌های مختلف است. خلاصه کتاب‌های بوکاپو در حوزه‌های مدیریت و رهبری، بازاریابی و فروش، رشد و توسعه فردی، روانشناسی کاربردی، مدیریت زمان و افزایش بهره‌وری، کارآفرینی، اقتصاد، روابط و مهارت‌های اجتماعی است.

اما همانطور که می‌دانید نحوه خلاصه‌ سازی کتاب بسیار حائز اهمیت است. یک خلاصه نامفهوم می‌تواند نظر مخاطب را کاملا تغییر دهد. از این رو خلاصه کتاب باید برداشت دقیقی از سخن نویسنده‌ی کتاب باشد تا بتواند تجربیات نویسنده را به صورت کامل را به خواننده انتقال دهد.

بوکاپو با درنظر گرفتن زمان کم و مشغله‌های زیاد مخاطبان خود، در کنار نسخه دیجیتالی، محتوای صوتی خلاصه کتاب ها را نیز تهیه کرده است. بنابراین افراد در زمان‌هایی که قادر به مطالعه نیستند از طریق نسخه صوتی خلاصه کتاب، امکان یادگیری مطالب کاربردی یک کتاب را خواهند داشت

یکی از مزیت‌های بوکاپو در اختیار داشتن خلاصه‌ کتاب هایی است که هنوز ترجمه نشده‌اند در عین حال در بازار جهانی بسیار پرفروش و شناخته شده هستند. حتی اگر به کتاب به‌خصوصی نیاز دارید، اما خلاصه آن را در بوکاپو پیدا نمی‌کنید، کافیست عنوان کتاب را به همراه مشخصات کلی آن، برای بوکاپو ارسال کنید تا پس از بررسی، کتاب پیشنهادی در دست تهیه قرار گیرد. اگر تصمیم دارید از این زمان‌ها استفاده مفیدتری داشته و زمان های مرده خود را مدیریت کنید، عضوی از خانواده بوکاپو شوید. یادگیری را به صورت مستمر ادامه دهید.

علاوه بر وبسایت، اپلیکیشن بوکاپو در هر دو نسخه اندروید و ios عرضه شده است. با نصب اپلیکیشن بوکاپو، می‌توانید مطالب و نکات آموزشی کتاب را در حجم کم و زمان کوتاه دریافت کنید و آن را در زمان‌های بلا استفاده روز بخوانید یا بشنوید. همچنین می‌توانید از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن مثل یادداشت برداری و دانلود فایل و استفاده از آن در شرایط آفلاین استفاده کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.