با بستهٔ چیلیوری VIP، غذاهای موردعلاقه‌تان را ارزان‌تر بخرید

0

بسیاری از ما هر از گاهی به دلایل مختلف، غذا را به‌شکل آنلاین سفارش می‌دهیم. مخصوصا افرادی که شاغل هستند، دانشحویانی که وقت یا تجربهٔ آشپزی ندارند و حتی افرادی که وسوسهٔ غذاهای خوشمزه‌ای که در رستوران‌ها تهیه می‌شود آنها را رها نمی‌کند، بیشتر از بقیه به سفارش غذا از بیرون عادت دارند. درست است که کیفیت غذا برای همهٔ ما در اولویت است، اما قیمت آن هم از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از ما هنگام سفارش آنلاین غذا به‌دنبال رستوران‌هایی هستیم که تخفیف داشته باشند. به‌خصوص با افزایش قیمت مواد غذایی، این تخفیفات اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

بستهٔ چیلیوری VIP

در این راستا، چیلیوری به تازگی بستهٔ VIP را ارائه کرده است. این بسته به این دلیل طراحی شده است که هزینه‌های سفارش آنلاین غذا برای مشتریان کاهش پیدا کند. از ویژگی‌های این بسته می‌توان به امکان سفارش غذا با تخفیفات جذاب از هر یک از تمام رستوران‌های چیلیوری اشاره کرد.

رونیکس

مزایای این بسته چیست؟

با خرید بستهٔ چیلیوری VIP علاوه بر تخفیف در هزینهٔ غذا، می‌توانید از تخفیفات خوبی در هزینهٔ ارسال هم برخوردار شوید. به راحتی می‌توان دید که خرید این بسته واقعا مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش سفارش عادی غذا از رستوران است. ناگفته نماند که این تخفیف‌ها در قیمت غذا، به‌ هیچ عنوان دلیلی بر کاهش کیفیت غذا نیستند. رستوران‌هایی که در این وبسایت از آنها خرید می‌کنید متعهد هستند همان کیفیت همیشگی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهند.

چیلیوری درحال‌حاضر برای شروع، یک بستهٔ یک ماهه را ارائه کرده است. با خرید این بسته می‌توانید برای هر خریدتان ۲۰% تخفیف تا سقف ۳۰ هزار تومان سفارش دریافت کنید. مدت زمان استفاده از این بسته یک ماه است. درصورت خریداری این بسته، می‌توانید در یک ماه ۱۰ بار خریدتان را با تخفیف‌های این بسته انجام دهید. بنابراین در مجموع مبلغ ۶۰ هزار تومان تخفیف به شما تعلق می‌گیرد. ضمنا با استفاده از این بسته، هزینهٔ ارسال هر سفارش تا سقف ۳۰۰۰ تومان کاملا رایگان است، یعنی در مجموع مبلغ ۳۰ هزار تومان کمتر از مقدار هزینهٔ ارسال واقعی سفارش‌ها می‌پردازید. در مجموع، فقط ۱۹ هزار تومان بابت خرید این بسته پرداخت می‌کنید، اما ۹۰ هزار تومان تخفیف به شما تعلق می‌گیرد.

گفتنی است بسته‌های چیلیوری VIP دیگری با مزایای متفاوت و شرایطی متنوع در آینده معرفی خواهند شد. به این ترتیب می‌توانید بسته‌هایی را که با شرایط خودتان هماهنگ‌تر است انتخاب کنید و از تجربهٔ سفارش آنلاین غذا از چیلیوری لذت ببرید. علاوه بر این، یکی دیگر از مزایای این بسته، تخفیف ۵۰ درصدی است که به خرید اولین بستهٔ چیلیوری VIP تعلق می‌گیرد و برای دریافت آن کافی است کد FIRSTPACKAGE را وارد کنید. برای خرید این بسته به لینک زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر و تهیه بسته vip

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.