چطور امنیت خانه و خودرو را تضمین کنیم؟

0

شاید امروزه کمتر کسی باشد که با معضلاتی همچون سرقت لوازم منزل و خودرو روبرو نشده باشد و یا در مورد آن نشنیده باشد. با افزایش رونق زندگی، جامعه به سمتی رفته که وجود لوازم گران‌قیمت و لوکس به جزئی از زندگی این روزهای ما تبدیل شده است. اما در کنار تمامی هیجان و زیبایی که این سبک از زندگی برای ما به همراه دارد باید توجه داشت که ممکن است از سوی دیگر دلیل و انگیزه‌ای برای به خطر افتادن امنیتمان باشد. هرچند که باید همیشه حواسمان به زندگی‌مان باشد اما گاهی با روش‌های بسیار ساده می‌توان جلوی اتفاق‌هایی مانند سرقت و دزدی را گرفت که با هم این موارد را مرور می‌کنیم.

محافظ شاخ گوزنی برای جلوگیری از ورود به ساختمان

معمولاً حصارهای شاخ گوزنی و نیزه‌ای را بر بالای دیوارهای حیاط کار می‌گذارند که امکان ورود غریبه‌ها توسط دیوار را بگیرد. این وسیله مانند یک هشدار برای سارق‌ها عمل می‌کند و موجب می‌شود فکر ورود به ساختمان را نکنند. برای این کار می‌توانید از یک آهنگر و جوشکار سیار بخواهید که دیوارهایتان را به کمک این نوع حصار پوشش دهد تا محافظی باشد در برابر ورود سارقان.

از محافظ کرکره‌ای درب آپارتمان استفاده کنید

رونیکس

محافظ کرکره‌ای درب ورودی یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای جلوگیری از سرقت آپارتمان است. معمولاً زمان‌هایی که برای مدت طولانی قصد رفتن به مسافرت را دارید، این درب‌ها کمک می‌کند تا امنیت خانه حفظ شود. زیرا وقتی سارق با در آهنی که توسط قفل‌های بزرگ محافظت می‌شود، روبرو شود از خیر دزدی خواهد گذشت. برای این کار نیز می‌توانید از آهنگر و جوشکار کمک بگیرید. معمولاً درهای ساختمانی سایزهای مختلفی دارند به همین دلیل آهنگر با اندازه‌گیری در ورودی، یک درب مناسب و هم سایز با در شما خواهد ساخت که باعث افزایش امنیت خانه‌تان شود.

از دوربین مداربسته استفاده کنید

دوربین مداربسته یکی از ابزارهای کاربردی برای جلوگیری از سرقت به شمار می‌رود زیرا زمانی که سارق‌ها متوجه شوند که خانه‌ای توسط دوربین‌های مداربسته کنترل می‌شود، از ترس لو رفتن تصویر خود فکر سرقت از آن خانه را از سر بیرون می‌کنند. هرچقدر کیفیت تصویر این دوربین‌ها بیشتر باشد، شناسایی سارقان را راحت‌تر می‌کند. در زمان نصب این دوربین‌ها به محل قرارگیری آن‌ها و دور از دسترس بودنشان توجه داشته باشید تا خدای‌نکرده آن‌ها نیز مورد سرقت قرار نگیرند.

بهترین روش محافظت از خانه نصب دزدگیر اماکن

یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از مورد سرقت قرار گرفتن خانه و ساختمان، استفاده از دزدگیر است. با نصب دزدگیر اماکن می‌توان در هر زمان و هر مکان متوجه ورود سارقان شد و جلوی آن‌ها را گرفت. این وسیله‌ها می‌توانند به صدا و حرکت حساس باشند و بااحساس کوچک‌ترین خطر به صدا دربیایند و دیگران را از وجود سارقان باخبر کنند.

نصب دزدگیر خودرو را فراموش نکنید

همان‌طور که می‌دانید احتمال سرقت از خودرو بسیار بیشتر از سرقت از منزل است. زیرا معمولاً خودرو را در خیابان و کوچه‌ها نیز پارک می‌کنیم و یک‌لحظه غفلت ممکن است سارقان را وسوسه کند که خودرو را بربایند. نصب دزدگیر ماشین نیز باعث می‌شود که با کوچک‌ترین تماس با خودرو، آژیر به صدا دربیاید و شما را متوجه کند. امروزه که با تولید دزدگیرهای تصویری حتی می‌توانید متوجه شوید که کدام قسمت خودرو مورد تعرض قرارگرفته است. امروزه می‌توان از نصب دزدگیر خودرو در محل استفاده کرد و با این روش دیگر لازم نیست به دنبال نصاب دزدگیر بگردید.

استادکار چیست و چه کمکی به ما می‌کند؟

همه این موارد را بیان کردیم تا به شما اپلیکیشنی کاربردی را معرفی کنیم که می‌توانید از آن، همه این کارها را درخواست کنید. اپلیکیشن استادکار به‌عنوان رابطی بین متخصصان و افرادی که نیاز به دریافت خدمات دارند شناخته می‌شود و به شما کمک می‌کند که هر زمان به هر خدمتی مربوط به خانه، خودرو و ساختمان نیاز داشتید به‌راحتی متخصص موردنظر خود را پیدا کنید. این اپلیکیشن از خدمات جوشکاری و آهنگری سیار گرفته تا خدمات نصب دزدگیر در محل را برای شما انجام می‌دهد. البته خدمات استادکار به همین موارد ختم نمی‌شود و برای کارهای تعمیرات لوازم منزل، نگهداری تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، بنایی و بازسازی ساختمان، خدمات تعمیر خودرو و حتی خدمات مربوط به آزمایش همراه و خدمات پزشکی و پرستاری نیز آماده خدمت‌رسانی است.

همین حالا می‌توانید اپلیکیشن استادکار را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ای او اس از اپ استورها به‌صورت رایگان دانلود کنید و یا به وب‌سایت استادکار مراجعه کنید و سفارش خود را به‌رایگان ثبت کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.