نحوه برگزاری عروسی با شکوه و به یاد ماندنی

0

مهم ترین مشخصه ای که بیشتر عروس و دامادها در نظر می گیرند، هزینه های تالار یا باغ مورد نظرشان می باشد. در نتیجه موارد انتخابی شان مشخص تر می گردد. در جهت باب میل قرار گرفتن کلیه امکانات توسط عروس و داماد، چند مورد می ماند تا با اجرای صحیح آنها، جشنتان را خاص برگزار نمایید. البته انتخاب یک تشریفات مجالس مناسب نیز میتواند راهی برای یک مراسم با شکوه باشد زیرا تیم های تشریفات عروسی دارای تجربه بسیار بالایی در برگزاری مراسم عروسی دارند و میتوانند در هر مرحله از اشتباهاتی که ناشی از بی تجربه بودن هست جلوگیری کنند و بهترین راه کار را ارائه دهند, همچنین تشریفات خوب میتواند همزمان با بالا نگه کیفیت از هزینه های اضافی نیز جلو گیری کند. برای دیدن لیست بهترین تشریفات مجالس به سایت شادیتو مراجعه بفرمایید. ادامه به نکات برای برگزاری مراسم عروسی باشکوه میپردازیم.

ایده پردازی برای دکوراسیون ورودی عروسی

همواره شنیده ایم که نخستین اثر، زیادترین اثر را دارد. از نخستین و اثرگذارترین دقایقی که مهمانان آن را تجربه می کنند، ورودی عروسی است.

رونیکس

درخت های تزیین شده و چراغانی شده، آویزهای فانوسی، روبان های متنوع روی سطوح و آذین بندی تالار از ایده های جالب برای دکوراسیون عروسی می باشد.

دیزاین میز کیک عروسی

از کانون های توجه در عروسی، بایستی به میز کیک عروسی اشاره کرد. این میزها روبه روی عروس و داماد قرار گرفته و بدین گونه همه نگاه ها به سمت آن سرازیر می شود و نیز در عکس های عروس و داماد پدیدار می گردد.
پارچه روی میز را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ کیک ست بوده و فضای جذابی را فراهم آورد. بادکنک ها نیز لوازم مناسبی برای دیزاین میز می باشند. پایه های میزتان را هم بیارایید.
برنامه ریزی برای تدارک مراسمی برای خروج از جشن عروسی
ایجاد حلقه آتش و آتش بازی ایده جالبی برای همراهی مهمانان و عروس و داماد در انتهای مراسم می باشد. این بخش می تواند پایانی به یادماندنی برای جشن عروسی تان باشد.

اهدای هدیه مهمانان یا گیفت جشن عروسی

به طور کلی اجباری برای تهیه ی هدیه برای مهمانان وجود ندارد. ولی می تواند به عنوان تشکر از آنها برای حضورشان تدارک دیده شود تا مهمانانتان یک یادگاری از جشن عروسی تان داشته باشند. می توانید هدیه هریک از مهمانان را روی میزشان قرار بدهید و روی هدیه نیز، نام هر فرد از مهمانانتان قید شده باشد.

گذاشتن راهنمای مسیرها در تالار عروسی

امکان گم شدن مهمانانتان و پیدا نکردن سالن غذاخوری، رختکن، سرویس بهداشتی و… در تالارهای عروسی بزرگ تر، بیشتر است. در حقیقت هر چه تالار بزرگ تر باشد، احتمال وقوع موارد گفته شده بیشتر است.

حتما به مهماندارانتان در نقاط مختلف تالار سفارش کنید تا مهمانانتان را راهنمایی کنند. در نقاط گوناگون تالار، تابلوهای راهنما نصب کنید و تا جای امکان، نقشه تالار را روی کارت دعوت کشیده و یا جلوی درب ورودی این نقشه را به مهمانانتان بدهید تا به آسانی به تمام نقاط تالار دسترسی داشته باشند. همچنین میتوانید لوکیشن تالار روی نقشه گوگل برای میهمانان ارسال کنید تا هم گم نشوند و هم بهترین از بهترین مسیر به تالار بیایند.

برنامه ریزی برای ایجاد سرگرمی برای کودکان

هر قدر جشن عروسی برای بزرگترها سرگرم کننده است، برای کودکان این گونه نیست. برای اینکه حوصله شان سر نرود، می توانید برایشان اتاق بازی تدارک ببینید. پخش کارتون از راهکارهای سرگرم کننده برای کودکان است. ضمن اینکه می توانید چندین نفر را استخدام کرده تا با بچه ها بازی کرده و برایشان قصه بگویند و…

نورپردازی جشن

فانوس های روشن، نورافکن های متنوع در سقف ها، گوشه های تالار، شمعدان های نورانی لوازم مناسبی برای نورپردازی می باشند که می توانید از آنها استفاده نمایید. به طور کلی فضای جشن عروسی تان به کمک نورپردازی هیجان انگیزتر و عکس های آن، درخشان تر می شود.

پیشنهاداتی برای برنامه ریزی عروسی

عروس و دامادهای عزیز از همان اول، گمراه هستند و نمی دانند باید چه کاری انجام بدهند. شاید مهمترین پیشنهاد انتخاب تشریفات مجالس مناسب باشد اما موارد دیگر را نیز در ادامه مطرح میکنیم.
مهم ترین معیار برای برنامه ریزی جشن عروسی بودجه است و تاثیر ویژه ای در انتخاب تالارها، کیترینگ و … دارد.
بعد از تعیین بودجه تان، نوبت به تخمین تعداد مهمانانتان است. تعداد مهمانانتان را حدودی برآورد بزنید و بعد از آن سراغ موارد دیگر بروید.
روزی که انتخاب می کنید نباید با مناسبت های خاصی مثل وفات یا مناسبت هایی که سبب شلوغی خیابان ها می گردد، مطابقت داشته باشد.
در صورتی که تعداد مهمانانتان زیاد است، از تعداد آنها بکاهید.
از اینکه پیگیری کنید و سوال بپرسید هراسی نداشته باشید. چرا که شما قصد دارید در مورد کیفیت خدمات تامین کنندگان اطمینان حاصل نمایید.
تعداد مهمانانی که احتمال می دهید به هر دلیلی به جشنتان نمی آیند را حدودی تخمین بزنید.
در صورتی که هزینه برایتان اهمیت دارد کیترینگی را انتخاب کنید که خدمات آن از قیمت مطلبی برخوردار باشد. از ابتدا مشخص کنید چه انتظاراتی از کیترینگ و تامین کنندگان جشنتان دارید.
برای اینکه از شلوغی جلوگیری نمایید پیشنهاد می کنیم یک اتاق بازی برای کودکانتان تدارک ببینید و یا از خاله سرگرمی یا عمو سرگرمی دعوت نمایید تا کودکانتان هم سرگرم بشوند.
شماره تلفن های ضروری نظیر شماره تلفن کیترینگ، مسئول تالار، فیلمبردار و …. را در دسترس داشته باشید تا بتوانید در موارد اضطراری با آنها تماس حاصل نمایید البته اگر با تشریفات عروسی کار میکنید داشتن مسئول تشریفات مراسم شما کافی میباشد.
در ارتباط با موضوع زمان خیلی خوش بینانه برخورد نکنید. چرا که تاخیر در انجام امور در کارها امری طبیعی می باشد. پس باید همه جوانب را بسنجید. برای مقاله های بیشتر در این زمینه و پیدا کردن بهترین تالار های عروسی و تشریفات مجالس به سایت شادیتو میتوانید مراجعه بفرمایید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.