جذاب‌ترین تورها برای سفرهای ساحلی در تابستان ۹۸

0

سفر‌های تابستانه در آژانس مقتدر سیر به صورت منظمی برای گردشگران برنامه‌ریزی می‌شوند تا گردشگران بالاترین میزان راحتی و رفاه را تجربه کنند. در این روزهای تابستانی بهترین وقت سفر به روسیه و یا حتی مقاصد ساحلی مانند قبرس و استانبول است در اینجا مختصری از شرایط تور‌ها گفته‌ایم.

آرامش بر روی آب‌های بسفور در تور استانبول

تور استانبول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر تابستانه و چند روزه است هم نزدیک است و تنها نیاز است که ۳٫۵ پرواز کنید و هم نیازی به ویزا و هزینه اضافی ندارد.
با هر بودجه‌ای به راحتی در استانبول خوش می‌گذرانید چون هم استانبول هتل‌های زیادی دارد و بهترین هتل‌های چهار و پنج ستاره را با نرخی مناسب رزرو می‌کنید.
استانبول شهری خوش آب و هوا با داشتن جزیره‌های زیبایی که بسیار مناسب تفریحات تابستانه هستند یکی از پر‌طرفدار‌ترین مقاصد گردشگری اروپاست.
تور‌های آژانس از حدود ۳ شب تا یک هفته برنامه‌ریزی شده‌اند گرچه بنا به درخواست شما تعداد شبهای اقامتتان قابل تغییر و زیاد شدن نیز هست.
خط‌های پروازی ماهان، اطلس جت و ایران ایر پرواز‌های همه روزه به استانبول دارند و با هر حدود هزینه‌ای می‌شود به استانبول سفر کرد.
به همراه همسفرانتان در تقسیم هتل رزرو کنید از میدان تقسیم شروع به قدم زدن کنید و در امتداد استقلال مغازه‌ها و بوتیک‌های مختلف لباس را ببینید هر برندی را که بخواهید پیدا می‌کنید.
در این خیابان گاه گاهی موسیقی خیابانی اجرا می‌شوند و توریست‌ها از این اجراها لذت می‌برند و حال و هوایی جالب به این فضای دلچسب و پر هیایوی خیابان استقلال می‌دهد. در انتهای خیابان برج گالاتا را ببینید و در کافه های اطراف آن نوشیدنی‌های ترکی بنوشید.
عصر‌ها برای تماشای کشتی‌های بسفور به لب آب بروید و در رستوران‌های مشرف به بسفور غذایی ترکی نوش جان کنید.
اگر با کودکان سفر می کنید آنها را به ویالند ببرید این شهر بازی شبیه دیزنی لند است و بازی‌های هیجان‌انگیزی را در یک فضای کارتونی برای بچه‌ها فراهم کرده است. .
در تمامی هتل‌های پیشنهادی آژانس گردشگران دارای صبحانه رایگان هستند یادتان باشد غذاهای جذاب ترکی را مثل کوفته و اسکندر کباب را در دیگر وعده‌های روزانه امتحان کنید.
هر زمان که دلتان میان وعده‌ای خواست حتما از گاری‌های سمیت فروش خرید کنید و این میان وعده ترکی را نوش جان کنید.
برای رزرو تور تابستانه به استانبول با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید،‌ چمدانی پر از لباس خنک تابستانه بندید و راهی شوید.

جذاب‌ترین تورهای ساحلی

رونیکس

خوشگذرانی در کاخ کرملین در تور روسیه

تور روسیه را بهتر است که در تابستان رزرو کنید. تور های روسیه به مدت ۷ شب به مقاصدی همچون مسکو، سنت پترزبورگ و کازان برنامه‌ریزی می شوند با توجه به علایق شخصی شما می‌توانید مقصد سفر را انتخاب کنید.
روسیه دیدنی های بسیار دارد بهتر است با آژانسی بسیار حرفه‌ای در این زمینه سفر کنید. آ
آژانس مقتدر سیر برنامه ریزی منظمی برای گشت‌های شهری مسافران و همین‌طور ترنسفر‌های فرودگاهی و بین شهری گردشگران انجام داده است.
تور‌های با پروازهای ماهان و نوردویند به مقصد مسکو و سنت پترزبورگ برنامه‌ریزی می‌شوند همچنین برای گردشگرانی که تور کازان را انتخاب می‌کنند پرواز مستقیم و راحت آتا در نظر گرفته شده است.
در میدان سرخ مسکو به تماشای کلیسای سنت باستیل رنگا رنگ بروید و با کاخ کرملین عکس یادگاری بگیرید.، اینجا شاهد ماجراهای تاریخی همچون حمله ناپلئون و استبداد استالین بوده است.
برای خرید به خیابان پتروسکا بروید که دو طرف خیابان پر از بوتیک های شیک استبرای خرید سوغاتی‌های سنتی به خیابان آربات هم سری بزنید.
هتل‌های روسیه کیفیت بالایی دارند از سه ستاره های ارزان ‌تر گرفته تا پنج‌ستاره های لوکس را می‌توانید با خیال راحت انتخاب کنید اما منطقی تر است که هتلی چهار ستاره با قیمت مناسب اما در محل خوب و دست رسی راحت به اماکن دیدنی را انتخاب کنید تا هزینه رفت و امد به صرفه شود و دست رسی راحت داشته باشید.
برای سفر به روسیه با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور مسافرتی خود را خریداری کنید.

جذاب‌ترین تورهای ساحلی

کافه‌نشینی با موسیقی، رقص و آواز در تور قبرس

در این روزهای تابستانی بار سفر ببندید و به جزیره زیبای قبرس در میان آبهای دریای مدیترانه سفر کنید. تور‌هایی که توسط آژانس مقتدر سیر برنامه ریزی شده‌اند بسیار دقیق و جامع هستند آنها را برروی وب‌سایت این آژانس می توانید به راحتی بررسی کنید.
اینجا در میان دریای مدیترانه با آب و هوایی تابستانی و ساحلی در جریان است که برای تفریح و استراحت در این روز‌های گرم تابستان بسیار انتخاب خوبی است.
با پرواز اطلس جت یا قشم ایر به نیمه شمالی قبرس یا همان نیکوزیا سفر می‌کنید البته می توانید اقامت در نیمه اروپایی جزیره را هم انتخاب کنید و در لارناکا و لیماسول اقامت کنید کارشناسان سفر در آژانس مقتدر سیر برای تمام گردشگران بریا سفر به این قسمت جزیره اقدام به اخذ ویزای قبرس نیز می کنند.
به لیست تور‌های آژانس توجه کنید و هتل ساحلی چهار و پنج ستاره را برای سفر تابستانه پیشنهاد می کنیم تا روزهایی پر از آرامش و خوشگذرانی را در این جزیره زیبا داشته باشید.
در تمامی تور‌ها با توجه به نوع هتل گردشگران دارای وعده‌های اصلی غذاها و حتی سرویس ۲۴ ساعته غذا و نوشیدنی نیز است.
اگر در نیکوزیا هوس غذاهای دریایی کردید به رستوران فیکسیدا بروید اینجا بهترین و تازه‌ترین غذاهای دریای تهیه و سرو می‌شوند. ساختمان این رستوران هم بسیار دیدنی است و بیش از صد سال قدمت دارد. و در قسمت اروپایی قبرس که بیشتر یونانی نشین است و غذاهایشان ترکیبی از غذاهای یونانی و ترکی نیز هست.
چمدانی پز از لباس تابستانه و ضد آفتاب بردارید و با کارشناسان آژانس برای برنامه‌ریزی سفر تماس بگیرید و تور قبرس را رزرو کنید.
منبع : ویرلن

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.