چطور بهترین متخصص پوست را پیدا کنیم ؟

0

پرطرفدار شدن عمل‌های زیبایی از یک‌سو و متعدد بودن روش‌های انجام آن از سویی دیگر، انتخابِ گزینۀ مناسب را دشوار کرده است. متخصص پوست در درمان اختلالات پوست، مو و ناخن تخصص دارد. آنها همچنین بیماری‌هایی مانند آکنه، پسوریازیس و ریزش مو را نیز درمان می‌کنند. برخی از متخصصان پوست از روش‌های زیبایی مانند تزریق بوتاکس و اسید هیالورونیک (ژل) و لیزر برای رفع موهای زائد، استفاده می‌کنند.همۀ ما زیبا شدن را دوست داریم و به‌طور غریزی به دنبال آن می‌گردیم. همیشه هم فکر کردیم که خوشگلی دردسر دارد! اما برخی از کلینیک‌های مدرن مانند کلینیک ونک با ارائۀ بهترین خدمات زیبایی زیر نظر متخصص پوست، این دردسرها را از بین برده‌اند. مهم است که کلیۀ اقدامات زیبایی شما توسط یک متخصص پوست با گواهینامۀ مجاز انجام شود.

چه افرادی باید به متخصص پوست، مو و زیبایی مراجعه کنند؟

  • افراد مبتلا به بیماری‌هایی که روی پوست، مو، ناخن یا غشاهای مخاطی مؤثرند.
  • افرادی که مشکلات زیبایی دارند.
  • کسانی که نیاز به آزمایش‌های سرطان پوست دارند.

چرا باید یک متخصص پوست خوب را برای اقدامات زیبایی انتخاب کرد؟

متخصص پوست در زمینۀ زیبایی و سلامت پوست، از جمله ازبین بردن موهای زائد، برطرف‌کردن لکه‌های پوستی، قرمزی صورت و آکنه، به پوست کمک می‌کند. همچنین قادر به انجام روش‌های پیشگیری از پیری است. این افراد متخصص به دلیل گذراندن دوره‌ها و دیدن آموزش‌های لازم، دانش کاملی در این زمینه دارند. بنابراین مهم است که کار را به کاردان سپرده و از انجام کوچک‌ترین اقدام زیبایی در مراکز غیرتخصصی جداً خودداری کنید.

رونیکس

 

راهنمای ساده و مؤثر در انتخاب پزشک متخصص پوست

ابتدا مطمئن شوید که پزشک دارای بُرد تخصصی‌ست. شما دو گزینه پیش رو دارید؛ هم می‌توانید به پزشک عمومی پوست و هم به یک متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

در انتخاب مراکز زیبایی باید چه نکاتی را مدنظر داشته باشیم؟

یکی از مهم‌ترین عوامل برای انجام درمان‌های زیبایی، مراجعه به یک کلینیک زیبایی خوب است. بدین منظور از تجارب اطرافیانمان بهره می‌بریم. اما با انجام تحقیقات بی‌شمار، برای همۀ ما پیش آمده که از خدمات کلینیکی که به آن مراجعه کرده‌ایم، به دلایل مختلف ناراضی هستیم. امروزه با گشت و گذار در دنیای اینترنت و وب، منابع تحقیقاتی ما بیشتر شده و می‌توان در این زمینه آگاهانه عمل کرد.
هدف کلینک ونک، پاسخ به تمام نیازهای زیبایی شماست. کلیۀ امور مربوط به زیبایی با مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا و تحت نظارت پزشک متخصص پوست انجام و سعی شده تا وقت و احترامی را که شایستۀ بیماران است، در کنار بهترین خدمات درمانی به آنها ارائه شود.
یکی از بهترین خدماتی که در کلینیک ونک ارائه می‌شود، لیزر موهای زائد است که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

لیزر موهای زائد

اگر از شیو کردن یا کندن موهای زائد خود خسته شده‌اید، حذف این موهای مزاحم با لیزر می‌تواند گزینۀ مناسبی باشد. لیزر موهای زائد یکی از معمول‌ترین روش‌های زیبایی در دنیاست. این دستگاه، پرتوهای زیاد و متمرکز را به فولیکول مو وارد کرده و رنگدانۀ موجود در فولیکول‌ها، نور را جذب می‌کنند. این روند موجب ازبین‌رفتن موهای زائد می‌شود.

مزایای از بین‌بردن موهای زائد با لیزر

لیزر برای حذف موهای ناخواسته از صورت، پا، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر قسمت‌های بدن مفید هستند. مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • دقیق بودن دستگاه
  • سرعت
  • قابلیت پیش بینی

منظور از دقیق بودن لیزر این است که آنها می‌توانند به طور انتخابی موهای سیاه و ضخیم را هدف قرار دهند در حالی که به پوست اطراف آن آسیبی وارد نمی‌کند.
هر پالس لیزر تنها چند ثانیه وقت لازم دارد و به همین دلیل از سرعت بالایی برخوردار است. مناطق کوچک مانند بالای لب در کمتر از یک دقیقه انجام می‌شود و مناطق بزرگ مانند پشت و یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.
اکثر بیماران شاهد ریزش موی دائمی پس از سه تا هفت جلسه هستند که لیزر را از این نظر قابل پیش‌بینی می‌کند.

برای لیزر موهای زائد باید چه آمادگی‌هایی داشته باشیم؟

انجام لیزر یک روش پزشکی محسوب شده که نیاز به آموزش برای انجام دارد؛ در غیراینصورت ریسک‌هایی را به همراه خواهد داشت. بنابراین درمورد شخصی که این کار را انجام می‌دهد تحقیقات لازم را انجام دهید.
اگر در حال برنامه‌ریزی برای حذف موهای زائد با لیزر هستید، باید از شش هفته قبل، اپیلاسیون و الکترولیز انجام ندهید؛ این روش‌ها ریشۀ موها را حذف می‌کند؛ اما لیزر، ریشه‌های مو را هدف قرار می‌دهد. بنابراین به این ریشه‌ها نیاز دارد.
همچنین باید شش هفته قبل و بعد از انجام لیزر، از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض تابش خورشید، اثر لیزر را کم کرده و عوارض بیشتری را بعد از آن ایجاد می‌کند.
در کنار تمام این آمادگی‌ها بهتر است به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید تا از لحاظ میزان هورمون مورد بررسی قرار گیرید. از این رو بیمارستان و زایشگاه مریم بهترین پزشکان متخصص زنان کرج را گردهم آورده است.

چه انتظاراتی در طول انجام دوره‌های لیزر داشته باشیم؟

تنظیمات لیزر با توجه به رنگ، ضخامت و محل موهای در حال درمان و رنگ پوست، تنظیم می‌شود. در طی انجام لیزر باید از عینک‌های محافظ چشم استفاده شود.
همچنین بسته به نوع دستگاه، به لایه‌های بیرونی پوست ژل سرد زده شده یا از دستگاه خنک‌کنندۀ مخصوص، استفاده می‌شود. استفاده از آنها به نور لیزر کمک می‌کند تا به پوست نفوذ کند.
هنگامی که جلسۀ لیزر تمام می‌شود، ممکن است از بسته‌های یخ، کرم ضدالتهاب یا لوسیون، یا آب سرد برای کاهش هرگونه ناراحتی آن بخش استفاده شود. فاصلۀ بین جلسات باید بین چهار تا شش هفته باشد و درمان را تا زمانی که موها به طور کامل از بین بروند، باید ادامه دهید.

بهترین مراکز برای لیزر موهای زائد کدامند؟

برای انتخاب بهترین مرکز لیزر، باید تحقیقات زیادی انجام دهید و از به روز بودن دستگاه لیزر و انجام آن توسط متخصص، اطمینان حاصل کنید. کلینک ونک با مجهزترین دستگاه‌های روز (لیزر کوترا (آلکساندرایت و Nd:YAG)) آمادۀ ارائه بهترین خدمات و نتایج به مراجعه‌کنندگان محترم است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.