چطور می شود با استفاده از لیزر درمانی، موهای زائد پوست های تیره را هم از بین برد؟

0

آیا شما هم دارای پوست تیره یا سبزه هستید که برای رفع موهای زائد بدن خود اقدام نموده و به دلیل عدم تاثیر چشمگیر و هزینه هایی که تکرار آن برایتان دارد ، استفاده از این روش را کنار گذاشته اید ؟ ما تلاش کرده ایم در این مطلب به معرفی یکی از روش های لیزر موهای زائد بدن که مختص افراد با پوست های تیره بوده و به خوبی می تواند نتیجه مناسبی را برای شما به ارمغان بیاورد بپردازیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

چرا لیزر بر روی موهای بلوند و بور تاثیر کمی دارد؟

معمولا آنگونه که در اکثر مواقع از آن یاد می شود لیزر موهای زائد بدن بیشترین و بهترین تاثیر را در پوست های روشن و برای از بین بردن موهای تیره داشته و در مورد موهای بور یا بلوند تاثیری کمتری دارد چرا که اشعه لیزر بر روی سطوح تیره یا همان رنگ دانه های تیره تاثیر گذاشته و در واقع این رنگ دانه های تیره هستند که جاذب نور صاتع شده از دستگاه لیزر یا همان اشعه ها هستند. از طرفی هنگامی که پوست شخصی تیره باشد ، قبل از رنگ دانه های مو ممکن است سطح پوست به علت تیرگی این نور را جذب نموده و در نهایت نتیجه مناسبی برای رفع موهای زائد بدن از لیزر درمانی حاصل نگردد.

رونیکس

برای پوست های تیره چه باید کرد؟

دستگاهایی که عمداتا برای رفع موهای زائد بدن در کلینیک زیبایی ها مورد استفاده قرار میگیرند دارای مارک ها و برند های متفاوتی هستند اما روش کار آنها معمولا یکی از انواع لیزر روبی ، دایود و یا الکساندریت است که هرکدام آنها بسته به نوع درمان و ناحیه مختلف بدن دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند.اما خبر خوب این است که دستگاهی که روش کار آن ND-YAG نام دارد نیز وجود دارد که مختص پوست های تیره ساخته شده و بهترین عملکرد را برای افرد با پوست های برنزه ، سبزه یا تیره را دارد.

 

روش کار ND-YAG

همانگونه که گفته شد دستگاه های لیزر از روش های متعددی استفاده می کنند که معمولا مطابق تشخیص پزشک متخصص در کلینیک های زیبایی بسته به نوع پوست و محل درمان شما یکی از آنها برگزیده می شود. هرکدام از این روش ها طول موج متفاوتی داشته و در نهایت تاثیر متفاوتی در نتیجه عمق نفوذ مختلف خواهد داشت. لیزر ND-YAG نیز یکی از این نوع ها است که دارای طول موج 1064 نانو متر بوده و تاثیری بر رنگ دانه های سطحی پوست نداشته و یا به عبارتی از سطح پوست رد شده و در عمقی عمیق تر ریشه های مو را هدف قرار می دهد. به دلیل این خاصیت لیزر ND-YAG از آن برای رفع موهای زائد در پوست های تیره استفاده می شود و حتی جالب است بدانید این نوع لیزر توان درمانی عارضه های دیگری مانند از بین بردن جای تتو بر روی بدن و یا از بین بردن رگ های بسیار ریزی که گاها بر روی پوست صورت بخصوص نواحی اطراف بینی ظاهر می شوند را داشته که البته در مورد انتخاب این روش نظر پزشک متخصص در کلینیک زیبایی شرط اول خواهد بود

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.