ریکاوری آهنگ با نرم افزار EaseUS Data Recovery با چند کلیک ساده

2

برای فرار از سر و صداهای آزاردهنده در خیابان به عنوان یک پیک موتوری همیشه عادت دارید با هدست بلوتوث خود به آهنگ های مورد علاقه تان در حین موتورسواری گوش دهید. وسط یک روز شلوغ کاری در اثر یک اتفاق و ترمزی ناگهانی خطر از بیخ گوشتان می گذرد اما هدست بلوتوث به فنا می رود. رم روی هدست را به لپ تاپ وصل می کنید ولی اطلاعات در اثر ضربه پاک شده است. دیگر آهنگی برای گوش دادن ندارید.

چگونه آهنگهای حذف شده را برگردانیم؟

ریکاوری آهنگ های حذف شده از روی این رم یا دیگر حافظه های کامپیوتری مثل هارد، فلش و… با برنامه های مخصوص این کار امکان پذیر می باشد. البته ذکر این نکته ضروری است که نباید روی حافظه ای که قرار است ریکاوری شود فایل جدیدی بریزید.

معرفی نرم افزار ریکاوری EaseUS Data Recovery

موقع ریکاوری فایل چیزی که اهمیت زیادی دارد خروجی نهایی کار می باشد برنامه ای را پیدا کنید که بتواند به بهترین شکل ممکن تمام فایل ها را تا جایی که امکانش وجود دارد بازیابی کرده و در اختیار کاربر قرار دهد.

رونیکس

فاکتور دیگری که اهمیت دارد سرعت ریکاوری فایل می باشد اگر قرار باشد برای ریکاوری یک رم 8 گیگ ساعت های متمادی صبر کنید کم کم، ممکن است از خیر ریکاوری کردن بگذرید. نرم افزار EaseUS Data Recovery هر دو فاکتور ذکر شده را داراست ریکاوری دقیق، کامل و با سرعت بالا که فقط با چند کلیک ساده شما را به فایل های دلخواه تان می رساند.

بازیابی اطلاعات با EaseUS Data Recovery چگونه انجام می شود؟

این نرم افزار بیت به بیت، حافظه ای که برای آن تعیین کرده اید را اسکن کرده و جدول مسیریابی هر فایلی که پاک شده باشد را بازیابی می کند این کار با الگوریتم های بهینه شده شرکت EaseUS صورت می گیرد و این اطمینان وجود دارد که عملا فایلی باقی نمی ماند که بتوان آن را بازیابی کرد ولی EaseUS Data Recovery آن را پیدا نکند.

آموزش ریکاوری آهنگ با EaseUS Data Recovery

گام اول: از سایت رسمی EaseUS به شکل رایگان آخرین ورژن نرم افزار EaseUS Data Recovery را دانلود و نصب نمایید. محلی که آهنگ آنجا بوده را در برنامه انتخاب کرده و اسکن را بزنید.

گام دوم: از قسمت فیلتر بالای صفحه Audio را انتخاب کنید تا برنامه فقط به دنبال فایل صوتی بگردد.

گام سوم: با اتمام جستجو آهنگ پیدا شده را تیک زده و دکمه ریکاوری را بزنید.

اگر نرم افزارتان به روز نیست مطلع باشید که دریافت بروز رسانی های جدید نرم افزار EaseUS Data Recovery همواره از طریق سایت شرکت EaseUS ممکن است.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 2 دیدگاه)
  1. masood می‌گوید

    داداش وسط کار میزنه باید بخریش مسخرمون کردی چرا نگفتی پولیه

  2. غزاله می‌گوید

    حاجی این وسطش میگه پولیه چرا نمیگی؟