5 تا از بهترین تفریح‌های مشهد که مسافران را شگفت زده می‌کند

4

همین که وارد شهر جذاب مشهد می شوید، با جست وجویی کوتاه در صفحات وب به دنبال بهترین نقاط دیدنی و گردشی مشهد خواهید گشت تا هر چه سریعتر خستگی راه را از تن به در کنید و گشتن در تمام جاهای دیدنی و تفریحی مشهد را امتحان کنید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از امتحان کردن تفریحات جذاب و هیجان انگیز در طول سفر لذت می برید، همراه ما باشید تا 5 مورد از بهترین تفریح هایی که در طول مسافرت خود به مشهد باید به یاد داشته باشید را به شما معرفی کنیم.

تماشای فیلم در بهترین سینماهای کشور

تماشای فیلم در سینما همیشه جذاب است مگه نه؟ یکی از جذاب ترین تفریح هایی که هر سفری را خاطر انگیز تر می کند، تماشای بهترین فیلم های اکران شده در بهترین سالن های سینمای آن شهر است. سینما قدس مشهد یکی از سالن های قدیمی سینمایی مشهد است که مردم به یاد و خاطره نام قدیمی اش یعنی سینما آریا از آن به عنوان قدیمی ترین سالن سینمایی مشهد یاد می کنند.
این سینما به بسیاری از هتل های معروف مشهد نزدیک است و به همین دلیل دسترسی راحت و آسانی را برای عموم مردم فراهم کرده تا از این سالن خاطره انگیز دیدن کنند و فیلم مورد علاقه خود را در این سالن تماشا کنند.

رونیکس

پارک های آبی مشهد، تفریح های جذاب و به یادماندنی

امکان ندارد از کسی این سوال را بپرسید که مشهد کجا بریم تفریح؟ و جوابی به غیر از پارک های آبی مشهد را بشنوید. پارک آبی مشهد با امکانات و خدماتی که در کل خاورمیانه به عنوان یک پارک تفریحی نمونه شناخته شده این امکان را برای مسافران فراهم کرده تا در طول مسافرت خود این ورزش آبی جذاب را امتحان کنند. پیشنهاد می کنم سر زدن به یکی از این مجموعه های تفریحی را در طول سفر خود به عنوان یک اولویت مهم تفریحی در نظر بگیرید.

شهربازی های مشهد هیجان انگیز ترین قسمت سفر

وقتی حرف از هیجان و تخلیه انرژی به میان می آید اولین جایی که به آن فکر می کنید کجاست؟ اگر شما هم به شهربازی های فوق العاده هیجان انگیز مشهد فکر می کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که بدون شک هیچ تفریحی نمی تواند جایگزین مناسبی برای تخلیه هیجان باشد. خوشبختانه شهربازی های مشهد با فراهم آوردن جدید ترین و به روز ترین اسباب های بازی این امکان را برای مردم و مسافران مشهدی فراهم کرده تا جذاب ترین روز تفریحی خود را در مشهد بگذرانند.

باغ گیاهشناسی مشهد دیدنی ترین جای مشهد

اگر کمی اهل طبیعت گردی باشید حتما با پیدا کردن یک مکان رویایی که زیباترین گل ها و گیاهان جهان را به عنوان یک مجموعه بی نظیر کنار هم جمع کرده، هیجان زده می شوید. باغ گیاه شناسی مشهد به عنوان یک مجموعه دیدنی و تفریحی این امکان را فراهم کرده که برای ساعاتی به دور از دغدغه شهری حس کنید وارد بهشت شده اید و اکسیژن خالص تنفس کنید.

جشنواره گل های داوودی باغ گیاهشناسی جذاب ترین فستیوال سالانه این باغ گل است که هر ساله مسافران خوش شانسی که در نزدیکی فصل پاییز به مشهد سفر می کنند امکان بازدید و گشت و گذار در این جشنواره را دارند.

مجموعه سپاد مشهد و تفریح های خاص

مجموعه سپاد مشهد یک مرکز تفریحی و گردشگری خاص و زیبا در قسمت شمالی شهر مشهد است که با فراهم آوردن خاص ترین تفریحات ممکن بهترین گزینه برای گشت و گذار را پیش روی مخاطبان خود می گذارد. می پرسید چه تفریحی؟ الان جذاب ترین آن را برای شما بررسی می کنیم.

آیا تا به حال در مورد تونل باد صبا و پرواز طبیعی در آن چیزی شنیده اید؟ این تفریح خاص که تنها در سه کشور در دنیا راه اندازی شده به شما امکان پرواز در محیطی شبه واقعی را می دهد تا این تجربه جذاب را تا آخر عمر از یاد نبرید. پیشنهاد می کنم برای سفر به مشهد این تفریح بی خطر را حتما امتحان کنید و جزو معدود افرادی باشید که پرواز در هوای آزاد را تجربه کرده اند.

بهترین تفریح مشهد از نظر مسافران

بیشتر مسافران مشهدی در انتخاب بهترین تفریح های هیجانی در مشهد به دنبال مکان هایی هستند که به حرم امام رضا نزدیک باشد، هزینه کمی داشته باشد و با گشت و گذار در آن محیط بتوانند حسابی لذت ببرند. یه همین خاطر پارک های تفریحی مشهد مانند کوهسنگی و پارک ملت همیشه پر از مسافرانی است که با گشت و گذار در آن در حال خاطره سازی و خوش گذرانی هستند.

حالا نوبت شماست که در مورد هر یک از این بازی ها و تفریح های جذاب تجربه و نظرات خود را برای ما بنویسید تا برای انتخاب بهترین بازی و تفریح های هیجان انگیز در مشهد به نتیجه بهتری برسیم.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین دیدگاه‌ها (از 4 دیدگاه)
  1. ملینا خدایاری می‌گوید

    سلام مجموعه سپاد کلا یه جای شیک و لاکچریه انگار من از این سایت اطلاعاتشو برداشتم معرفی مجموعه گردشگری سپاد مشهد پرواز صبا هم برای بچه ها خطر داره بزرگسالایی که هیجان دارن باید سوار شن

  2. محمد حسن می‌گوید

    حالا هی از بهترین تفریح های مشهد بگید بی خود
    مشهد کویری هیچ جا نداره واسه دیدن بیخود خودتون و دلخوش نکنید والا

  3. محدثثه00 می‌گوید

    سینما قدس یه سینمای قدیمیه که اصن خیلی از فیلم ها و هم اکران نمی کنه فقط به خاطر قدیمی بودنش اسم و رسم داره وگرنه خیلی هم داغونه