آشنایی با سیتی سنتر اصفهان و دیدنی‌های آن

0

شهر اصفهان همیشه یکی از قلب‌های تپنده ایران در اکثر زمینه‌ها (تاریخی، گردشگری، تفریحی و…) بوده است. حالا این قلب تپنده خودش یک قلب تپنده تجارت و خرید و تفریح دارد که به اسم «سیتی سنتر اصفهان» شناخته می‌شود، اما اگر آن را از نزدیک ببینید، با عبارت «قلب شهر» چشم‌نوازی می‌کند. در این راهنما می‌خواهیم مجموعه سیتی سنتر اصفهان را به صورت مختصر برای شما معرفی کنیم.

چرا سیتی سنتر اصفهان اهمیت دارد؟

سیتی سنتر اصفهان - دیدنی ها

رونیکس

شاید برای شما کمی جای سوال داشته باشد که افتتاح یک مرکز خرید جدید در اصفهان چه اهمیتی می‌تواند داشته باشد که آن را قلب شهر نامگذاری کنند و این همه توجه به خودش جلب کند. خب برای پیدا کردن جواب این سوال کمی باید به عقب برگردیم.

راستش را بخواهید، مجموعه سیتی سنتر اصفهان فقط یک مرکز خرید نیست. درست است که در حال حاضر بیشتر از بقیه بخش‌ها، بخش‌های تجاری-خریدی آن به بهره‌برداری رسیده است، اما این مجموعه قرار است یک پایگاه فرهنگی، هنری، تجاری و تفریحی باشد. یعنی طوری که شما با هر هدفی که وارد آن شوید، بتوانید نیازتان را برطرف کنید و با دست پر بیرون بیایید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سیتی سنتر اصفهان این است که چهارمین مرکز خرید بزرگ در کل جهان است. وجود داشتن چنین مجموعه‌ای در این شهر چند مزیت بسیار بزرگ دارد. اول این که خودش به یکی از جاهای دیدنی اصفهان تبدیل می‌شود؛ مزیت دوم (و شاید مهم‌تری) که دارد این است که حتما آوازه سیتی سنتر و این که چهارمین مرکز خرید بزرگ جهان است در کشورهای مختلف هم خواهد پیچید و همین مجموعه باعث جذب گردشگران زیادی به شهر اصفهان خواهد شد.

تجربه خرید در سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر اصفهان - خرید

همانطور که گفتیم، سیتی سنتر اصفهان را به هیچ عنوان نمی‌توان به یک مرکز خرید محدود کرد، اما در حال حاضر بزرگ‌ترین بخشی که به بهره‌برداری رسیده، بخشی تجاری آن است و به همین دلیل فعلا به عنوان یک مرکز خرید شهرت یافته.

یکی از مسائلی که ممکن است ذهن کاربران و مشتریان را درگیر کند این است که مجموعه‌ای به این بزرگی که این همه زمان و هزینه برداشته است، به احتمال زیاد جای مناسبی برای خریدهای روزانه همه افراد نباشد. یعنی ممکن است این تصور در مورد سیتی سنتر اصفهان وجود داشته باشد که جای گرانی است.

اگر شما هم اینطور فکر می‌کنید، یک خبر خوب برای شما داریم. در حال حاضر برندهای جهانی و بزرگی در این مجموعه شروع به کار کرده‌اند و طبیعتا قیمت‌های نسبتا بالایی دارند. این قیمت‌های بالا ربط چندانی به فضای مجموعه ندارد چرا که این برندها در سطح بین‌المللی کار می‌کنند و در هر نقطه‌ای از کشور که باشند، قیمت‌های خودشان را دارند.

رویِ دیگر قضیه که برای خیلی‌ از مشتریان خوشحال کننده است این است که در کنار این برندهای بزرگ و جهانی، برندهای کوچک‌تری هم در سیتی سنتر اصفهان شروع به کار کرده‌اند. سطح قیمت این برندهای داخلی و خارجی به گونه‌ای است که می‌توانید بدون هزینه‌های سرسام‌آور، اجناس مدنظرتان را خریداری کرده و با دست پری از سیتی سنتر برگردید.

حالا که در مورد سطح هزینه‌ها و انواع برندهای موجود در سیتی سنتر صحبت کردیم، بیایید ببینیم که چه نوع اجناسی را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. خیلی ساده بخواهیم بگوییم، تقریبا همه چیز!

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب مجموعه سیتی سنتر اصفهان این است که یک مرکز خرید تمام عیار است؛ یعنی از پوشاکی مانند لباس، کیف و کفش گرفته تا اسباب بازی، لوازم خانگی و ورزشی، حتی ماشین و تقریبا هر چیزی که به ذهنتان برسد، در این مجموعه غول‌پیکر وجود دارد.

در ضمن از آن‌جایی که رقابت قوی و سالمی بین فروشنده‌های مختلف در مجموعه سیتی سنتر وجود دارد، سطح قیمت‌های همیشه کنترل‌شده و منطقی هستند. حتی اگر خوش‌شانس باشید شاید چند تخفیف هم به دست بیاورید.

اگر یادتان باشد گفتیم که مجموعه سیتی سنتر خودش یکی از جاهای دیدنی اصفهان است. اگر دوست دارید یکی دیگر از این جاهای دیدنی زیبا را ببینید، حتما سری به شهر کتاب اصفهان بزنید.

سیتی سنتر را بهتر بشناسید

هر چیزی که در مورد این مجموعه در این راهنما گفتیم، فقط یک مقدمه مختصر بود. این مجموعه بخش‌های دیگری هم مانند پردیس سینمایی، شهربازی، رستوران، کافه، موزه، نگارخانه و… دارد و قبل از این که شخصا به آن‌جا بروید، حتما با استفاده از راهنمای سیتی سنتر اصفهان در نابرو، این مجموعه را کامل بشناسید.

فرمول شادی و مثبت‌اندیشی را یاد بگیرید و با افسردگی خداحافظی کنید

۱۰،۰۰۰ تومان


اصول و روش‌هایی کاملا عملی برای یادگیری سریع و ماندگار هر زبان جدید



ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.