بررسی 5 دستگاه لاغری پر استفاده توسط سایت دکتر سوشا

0

تب و تاب لاغری و کاهش وزن همیشه بین مردم رایج بوده و مردم همیشه به دنبال راه‌های موثر و واقعی جهت چربی سوزی و کاهش وزن می باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابداع متدهای جدید مردم می‌توانند زودتر به هدف خود برسند. اما موفقیت در تمامی این روش‌ها و لاغری مستلزم رعایت اصول هر روش می‌باشد. لازم به یادآوری است که جهت حصول نتیجه بهتر صبر و تحمل و داشتن هدف و انگیزه از مهم‌ترین نکاتی است که باید رعایت کرد.

اکثر افراد مشهور مانند بازیگران، مجریان و کسانی که مردم آن‌ها را می‌شناسند، از روش‌های جدید و دستگاه‌های لاغری برای کاهش وزن و سایز استفاده می‌کنند تا بتوانند اندام ایده آلی داشته باشند. در ادامه این مطلب به معرفی 5 تا از دستگاه‌های لاغری پر استفاده و رایج می‌پردازیم.

برای اطلاع از روش‌ها و دستگاه‌های بیشتر در بحث لاغری می‌توانید به بخش تناسب اندام در مجله پزشکی دکتر سوشا مراجعه نمایید.

رونیکس

معرفی دستگاه لاغری جی فایو

دستگاه لاغری جی فایو سه حرکت مختلف را به طور هم زمان تولید می‌کند که با دست یا هر روش دیگری ایجاد این حرکات به طور همزمان غیرممکن است. دستگاه لاغری جی فایو بافت عمیق نواحی مختلف بدن را با استفاده از سری‌های مختلفی که دارد، ماساژ داده و به ترمیم بافت‌های عمیق، از بین بردن انقباض و کاهش سایز نقاط چاق بدنتان است. فشار ماساژ توسط دستگاه جی فایو متناسب با نیازها و ترجیحات مشتری تنظیم می‌شود.

دستگاه g5 همچنین ماساژ درمانی و آرام بخشی خوبی دارد و برای کمر، شانه‌ها، ران، باسن و معده بسیار مناسب است. دستگاه ماساژ لاغری جی فایو برای افزایش حجم عضلات بدن، افزایش گردش خون و کمک به تجزیه رسوبات چربی و سلولیت بسیار عالی است.

برای اطلاع از از این دستگاه لاغری، به مقاله ” دستگاه جی فایو ” سایت دکتر سوشا به آدرس www.drsosha.com مراجعه نمایید.

دستگاه جی فایو در سایت دکتر سوشا

معرفی دستگاه لاغری کرایولیپولیز

دستگاه لاغری کرایولیپولیز یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاهش چربی‌های اضافی بدن است که با بیش از ۴۵۰٫۰۰۰ روش در سراسر جهان انجام می‌شود. دستگاه لاغری کرایولیپولیز که تحت عنوان پیکرتراشی سرد(CoolSculpting) هم، شناخته می‌شود روشی غیرتهاجمی است که از دمای سرد (بین ۵- تا ۵+) برای شکستن سلول‌های چربی استفاده می‌کند. سلول‌های چربی بر خلاف سایر انواع سلول‌ها در برابر سرما حساس هستند و پس از قرار گرفتن در معرض سرما توسط دستگاه لاغری کرایولیپولیز دچار مرگ سلولی می‌شوند. کرایولیپولیز جایگزین غیر جراحی روش‌های لیپوساکشن و لیپوماتیک است و می‌تواند بدون درد ، سریع و بی‌خطر به دفع چربی‌های اضافی بدن کمک کند. ( توضیحات بیشتر در خصوص دستگاه لاغری کرایولیپولیز )

دستگاه کرایولیپولیز در سایت دکتر سوشا

معرفی دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه لاغری کویتیشن یک روش درمانی برای لاغری موضعی است که با استفاده از امواج صوتی با فرکانس پایین به تخریب سلول‌های چربی منتهی می‌شود. به دنبال استفاده از لاغری موضعی با دستگاه لاغری کویتیشن ، فرد ممکن است در نواحی تحت درمان تا چندین سانت کاهش سایز داشته باشد و در نهایت به تناسب اندام رسیده و باریک‌تر به نظر برسد. در واقع دستگاه لاغری موضعی کویتیشن ، با استفاده از فناوری پیشرو، سلول‌های چربی را به مایع تبدیل می‌کند که در نهایت با کمک سیستم تصفیه طبیعی بدن، جمع آوری و دفع می‌شود. ( توضیحات بیشتر در خصوص دستگاه لاغری کویتیشن )

دستگاه کویتیشن در سایت دکتر سوشا

دستگاه لاغری پاور شیپ

دستگاه لاغری پاور شیپ جزء جدیدترین متدها و تکنولوژی‌های روز جهان برای لاغری موضعی است. این دستگاه شامل سه بخش رادیو فرکانسی(RF) ، لیزر کم توان، واکیوم است؛ این دستگاه لاغری موضعی امکان لاغری در قسمت‌های دلخواه، تناسب اندام و کاهش سایز متناسب با نیاز هر فردی را فراهم می‌کند.

دستگاه لاغری موضعی پاور شیپ دستگاهی است که با روش غیرتهاجمی و با حل نمودن چربی‌ها به صورت موضعی باعث لاغری و کاهش سایز می‌شود. این چربی‌های حل شده توسط سیستم لنفاوی از بدن دفع می‌شود. دستگاه لاغری موضعی پاور شیپ به تنهایی نتیجه خوبی برای لاغری نخواهد داد، در کنار این روش یک رژیم مناسب نیز نیاز است تا سریع‌تر به نتیجه دلخواه خود برسید.

برای اطلاع از از این دستگاه لاغری، به مقاله ” دستگاه لاغری موضعی پاور شیپ با عکس و بررسی کامل ” از سایت پزشکی و تخصصی دکتر سوشا به آدرس www.drsosha.com مراجعه نمایید

دستگاه پاور شیپ در سایت دکتر سوشا

دستگاه لاغری پرسوتراپی

این روزها دستگاه پرسوتراپی بسیار مورد استقبال اکثر مراکز لاغری و زیبایی قرار گرفته است. این دستگاه عملکرد سیستم گردش خون و لنفاوی را بهبود بخشیده و از این طریق به سم زدایی و دفع چربی کمک می‌کند.

دستگاه لاغری پرسوتراپی ، با تحت فشار قرار دادن، سلول‌های چربی موضعی و مقاوم به ورزش و رژیم را تحریک می‌کند و به این ترتیب سلول‌های چربی شکسته شده و از سیستم لنف خارج می‌شود. در واقع پرسوتراپی با جابه‌جایی مولکول‌های چربی از بافت سلولیتی، آن‌ها را به سمت لنف‌ها هدایت کرده و به ‌وسیله غدد لنفاوی از بدن خارج می‌کند. به طور کلی از پرسوتراپی برای کاهش سایز در قسمت‌های متفاوت نظیر ران، ساق پا، بازو، پهلو و شکم استفاده می‌شود. ( توضیحات بیشتر در خصوص دستگاه لاغری پرسوتراپی )

دستگاه پرسوتراپی در سایت دکتر سوشا

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.