حذف کشتی یونانی از جاذبه‌های کیش

0

جزیره کیش که سالانه میزبان بسیاری از مسافران است دارای جاذبه های گردشگری و همچنین تفریحی زیادی بوده که می توان به کشتی یونانی، معروف ترین جاذبه گردشگری کیش نام برد که در ادامه این مقاله از سایت گردشگری لحظه آخر به آن می پردازیم. کشتی یونانی که در مرداد ماه سال 1345 به دلایل نامعلومی به گل نشست امروزه این کشتی دچار فرسایش شدیدی شده تا جایی که ممکن است هر لحظه به اعماق آب فرو رود.

گردشگران تور کیش نیز با وجود آسیب های کشتی یونانی باز هم به وسیله قایق ها به بازدید آن می روند. بخش زیرین کشتی که دائماً در آب می باشد کاملا پوسیده شده و آثار چندانی از آن باقی نمانده همچنین هزینه بازسازی و نگهداری آن مقرون به صرفه نمی باشد. بسیاری از گردشگران قیمت تور کیش و اهالی جزیره از این بابت ناراحت و غمگینن زیرا این کشتی رنگ و بوی دیگری را به سواحل این جزیره داده بود همچنین در اطراف کشتی یونانی پارک ها و مراکز تفریحی بسیاری احداث کرده بودند.

رونیکس

پارک ساحلی کیش که در جوار کشتی یونانی تاسیس شده است دارای مراکز تفریحی بسیاری شامل آمفی تئاتر روباز، اجاره دوچرخه، فروشگاه و رستوران است تا گردشگران و بازدید کنندگان بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. با تاسیس این پارک بازدید کنندگان به صورت قابل توجهی افزایش یافته اند و می توان گفت که به محلی برای دور شدن از دغدغه های فکری تبدیل شده زیرا می توانید در این پارک منظره ای زیبا از غروب آفتاب و کشتی یونانی را تماشا کنید که بی شک آرامش بی نظیری را منتقل می کند.

اما با توجه به همه تفاسیر متاسفانه با فرسایش کشتی یونانی سبب شده تا از لیست جاذبه های جزیره زیبای کیش حذف شود و ممکن است دیگر گردشگرانی که به کیش سفر می کنند نتوانند از دیدن کشتی به گل نشسته لذت ببرند همچنین اهالی منطقه که به حضور آن در آب های خلیج فارس عادت کرده بودند نیز به فکر هستند که تا چه روزی کشتی یونانی می تواند در خلیج زنده بماند.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.