تجربه سفری امن را در بهترین قطارهای ایران داشتید؟

0

قطار یکی از محبوب ترین وسایل سفر برای هر مسافری است که قصد دارد تا به مقاصد داخلی مختلف سفر کند. درست است که مدت زمان بیشتری را در سفر با قطار خواهید گذراند؛ اما در عوض، حال و هوای سفر با این وسیله بسیار خاص تر و به مراتب به یاد ماندنی تر از بسیاری از وسایل حمل و نقل دیگر است. قطار هم ایمن است و هم هزینه ی بلیطش آن مناسب است. از آن جایی که نزدیک به ایام نوروز و شروع سفرهای داخلی هستیم و پیش فروش قطارهای نوروزی هم به زودی شروع می شود، می خواهیم تا 9 مورد از بهترین قطارهای مسافربری ایران را به شما معرفی نماییم. اما اگر می خواهید همین حالا بلیط قطار خود را رزرو نمایید اینجا را کلیک کنید.

قطار 5 ستاره زندگی

قطار زندگی یا قطار سبز، یکی از قطارهای شرکت رجا است که از آن معمولا به عنوان هتل متحرک هم یاد می شود! امکانات رفاهی این قطار برای مسافرانش زیاد است و گنجایش جا به جایی آن حداکثر 300 مسافر در هر حرکت است. پرسنل و مهماندارانی که در این قطار فعالیت می کنند، همگی آموزش کامل دیده اند. این قطار مناسب افرادی است که می خواهند سفرهای خانوادگی را ترتیب دهند. قطار 5 ستاره زندگی یکی از بهترین قطارهایی است که می توان در مسیر تهران مشهد بلیط آن را خریداری کرد.

قطار غزال

یکی از قطارهای با کیفیت ناوگان حمل و نقل ریلی ایران، قطار چهار تخته غزال است. غزال یک قطار 9 کوپه ای و 4 تخته متعلق به شرکت بن ریل است و از جمله قطارهای لوکس و پر امکانات ایران به حساب می آید. از جمله امکاناتی که در کوپه های این قطار برای مسافران در نظر گرفته شده عبارتند از: سیستم احضار مهماندار، سیستم صوتی و تصویری، تهویه مناسب و همچنین سیستم پذیرایی.

رونیکس

قطار سیمرغ

سیمرغ یکی از قطارهای ایرانی معروف است که می توانید بلیط قطار آن را برای سفر از تهران به مشهد و یا برعکس خریداری نمایید. امکانات این قطار کامل است و در هر کدام از کوپه های آن برای مسافران، مانیتور قرار داده شده است. از جمله ی دیگر امکانات این قطار می توانیم به شیشه های دوجداره با قابلیت باز شدن، تهویه مطبوع، پذیرایی به صورت انتخابی و کتابخانه اشاره کرد. ظرفیت حمل مسافر این قطار، 32 مسافر در هر یک از 8 کوپه ی خود است.

قطار فدک

قطار فدک هم یکی از قطارهای لوکس ایران است که همچون یک هتل چند ستاره ی متحرک است. امنیت این قطار بسیار بالا و امکانات رفاهی آن کاملا استاندارد است. لازم به ذکر هست که بگوییم فضای داخلی این قطار بسیار زیبا تزئین شده و تخت های آن به نسبت دیگر قطارهای ایرانی بزرگ تر و جادارتر است.

قطار چهار تخته البرز

البرز یکی از قطارهای شرکت رجا است که دارای طراحی داخلی و واگن هایی با وضعیت بسیار خوب است. با این که قطار البرز از نوع درجه 2 است اما به خاطر استفاده از تجهیزات خوبی مثل عایق سرما و گرما، کتابخانه، سیستم تهویه و سیستم های صوتی و تصویری اغلب آن را با قطارهای درجه 1 اشتباه می گیرند.

قطار طوس

طوس یکی دیگر از قطارهای 4 تخته ی شرکت رجا است که از لحاظ تجهیزات و امکانات رفاهی شبیه به قطار سیمرغ است. واگن های این قطار آلمانی هستند و از استقامت خوبی برخوردارند. قطار طوس از 9 کوپه ی 4 نفره تشکیل شده و در مسیر تهران مشهد، تهران تبریز و تبریز مشهد فعالیت می کند.

قطار مهتاب

قطار 6 تخته مهتاب یکی از بهترین قطارهای ایران است که تحت نظر و مالکیت شرکت حمل و نقل ریلی مهتاب سیر جم فعالیت می کند. در حال حاضر، قطار ۶ تخته لوکس مهتاب یکی از بهترین قطارهای ایران برای سفرهای خانوادگی است. از ویژگی های قطار مهتاب این است که سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوبی دارد، سیستم صوتی و تصویری در هر واگن برای مسافران نصب شده است، دارای سیستم تهویه ی مطبوع هواست، کتاب و هدفون به مسافران داده می شود و با بهترین امکانات و منوهای غذایی از مسافران پذیرایی می نماید. اگر می خواهید در مسیرهای تهران مشهد و بالعکس، تهران اهواز، تهران به اندیمشک و بالعکس و یا اهواز مشهد سفر کنید، پیشنهاد می کنیم تا بلیط قطار مهتاب را رزرو نمایید.

قطار کوثر

قطار ۶ تخته کوثر از جمله بهترین قطارهای ایران است که تحت نظارت مجموعه شرکت حمل و نقل ریلی سفیر فعالیت می نماید. از جمله دلایلی که باعث می شود که بلیط قطار کوثر در مسیر تهران مشهد بسیار پر فروش باشد این است که واگن های این قطار دارای عایق های صوتی و حرارتی هستند، غذاهای آن بسیار با کیفیت اند، کوپه هایی بسیار آرام دارد، صندلی های آن برای مسافت های طولانی مناسب است، خدمات مهمانداری این قطار مناسب و حرفه ای است و از لحاظ امکانات کاملا برای سفرهای خانوادگی و گروهی مناسب است.

قطار اتوبوسی پردیس

قطار پردیس یکی از قطارهای شرکت رجا است که با موتور محرک و خودکششی کار می کند. در قطار اتوبوسی پردیس برعکس قطارهایی که بالاتر معرفی کردیم، خبری از تخت و کوپه نیست و به جای آن ها از صندلی های راحت با چیدمان اتوبوسی استفاده شده است. واگن های این قطار کاملا عایق هستند و در نتیجه در برابر سر و صدا، گرد وغبار و باران عایق است. قطار اتوبوسی پردیس برای کسانی مناسب هست که می خواهند تا در مدت زمان کمتری به مقصدشان برسند. بلیط های این قطار را می توانید برای مسیرهای تهران مشهد و بالعکس، تهران همدان و بالعکس و تهران یزد و بالعکس خریداری نمایید.

در این مطلب 9 تا از بهترین قطارهای فعال در ناوگان حمل و نقل ریلی ایران را برایتان به صورت کوتاه و کاربردی معرفی کردیم. اگر قصد سفر با قطار دارید، پیشنهاد می کنیم تا با این قطارها سفر نمایید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.