راهنمای خرید مبل راحتی مدل جدید + قیمت

0

راهنمای خرید مبل راحتی

با نگاهی به دکوراسیون منازل از قدیم تا به امروز ، متوجه تغییرات سلیقه مردم خواهیم شد . در گذشته در بیشتر خانه ها از پشتی ها برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شد ولی امروزه وارد هر خانه ای شوید مبلمان را در انواع سبک ها و طرح ها خواهید دیدو تولید کنندگان مبلمان برای پاسخ گویی به نیاز مردم در این زمینه تنوع محصولات را بالا برده اند و متریال ساخت مبلمان را به گونه ای انتخاب می کنند که رنج قیمتی وسیعی را پوشش دهد.

مبل ها در انواع مختلف سبک ها و مدل ها طراحی و تولید می شوند که رضایت مشتری ها جلب شود . علاوه بر زیبایی و ظاهر مبل ها ، مواد سازنده آن ها هم متنوع می باشند و هر خانواده ای حتی با بودجه کم توان پرداخت هزینه مبلمان را خواهد داشت.

همانطور که اشاره شد مبل ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها برای سبک خاصی از خانه مورد استفاده قرار می گیرند .

رونیکس

مبل های سلطنتی یا مبل استیل ، مبل کلاسیک و نیمه کلاسیک و مبل راحتی از انواع مختلف مبلمان هستند که می توانید با توجه به بودجه و سبک دکوراسیون داخلی منزل خود ، گزینه بهتر را انتخاب کنید.

برای خرید مبلمان حتما ابعاد و متراژ فضا و هدف از خرید آن و همچنین جایگاه قرار گیری را مشخص کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.

 

مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های یک مبل خوب استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت در ساخت آن است. همچنین یک مبل خوب دارای روکش مناسب و با کیفیتی است که نه پرز می دهد و نه خیلی زود رنگ آن عوض می شود .داشتن اتصالات خوب در ساخت مبل و داشتن نشیمن گاه راحت و بدون صدا از دیگر خصوصیات مبل خوب است.

اگر مبلی به خوبی تهیه شده باشد باید سطح صاف و یکدستی داشته باشد . بنابراین در خرید مبل باید علاوه بر ظاهر به فاکتورهای دیگر آن هم توجه داشته باشید که در نهایت خرید خوب و هوشمندانه ای انجام دهید.

بنابراین متریال سازنده ی مبل از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در کیفیت ، قیمت و طول عمر مبل است و شما با داشتن اطلاعات بیشتر ، خرید بهتری خواهید داشت.

 

ابعاد استاندارد برای مبلمان

علاوه بر مواردی که گفته شد ، در زمان خرید مبلمان ، باید به جز ظاهر و سبک و متریال سازنده مبل ، به سایز مبل ها نیز توجه داشته باشید . طول، عرض و ارتفاع از پارامترهای قابل توجه در رابطه با ابعاد مبل هستند و هنگامی که مبل استانداردی تهیه کنید ، استفاده و نشست و برخاست روی آن حس خوبی به شما منتقل خواهد کرد و در طولانی مدت نیز استفاده از این مبل ها شما را دچار آسیب فیزیکی نمی کند .

مبل راحتی آذرخش

نشیمن و روکش مناسب مبل

قسمت نشیمن مبلی که انتخاب می کنید باید در نرمال و مناسب باشد ، به این معنی که نه خیلی سفت باشد و نه خیلی نرم ، که در زمان نشستن بر روی آن بتوانید حس خوبی داشته باشید و راحت بلند شوید و برای استفاده از آن دچار زحمت نشوید . پارچه ای هم که به عنوان روکش مبل از آن استفاده می کنید باید جنس خوبی داشته باشد تا مدت دوام و طول عمر آن بالا باشد و مجبور به تعویض زود هنگام آن نشوید .

در مورد نشیمن مبل ها توجه داشته باشید که از چه نوع فوم و اسفنجی استفاده شده است ، زیرا این فوم ها کیفین های متفاوتی دارند و در مقایسه با اسفنج هایی که در مبل ها به کار می روند دوام و طول عمر بیشتری دارند.

به طور کلی دو نوع فوم برای نشیمن مبلمان دارید که به آن ها فوم گرم و فوم سرد می گویند . فوم های گرم معمولا سفت تر هستند و با استفاده طولانی مدت از آن ها ، به تدریج خاصیت ارتجاعی کاهش پیدا می کند و دفرمه می شود . اما فوم سرد نرم تر است و حالت ارتجاعی بهتری در مقایسه با فوم گرم دارد و طول عمر آن نیز بیشتر است که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه خواهد بود .

 

تعیین میزان بودجه ی در دسترس برای خرید مبلمان

قبل از اینکه برای خرید مبل به بازار یا سایت های اینترنتی مراجعه کنید و با انبوهی از مدل ها مواجه شوید ، حتما رنج قیمت و بودجه ی در دسترس خود را تعیین کنید تا محدوده ی انتخابی شما مشخص شود و گزینه های بلا استفاده حذف شوند . با این کار انرژی و وقت کمتری از شما گرفته می شود و زودتر به نتیجه خواهید رسید . قیمت مبل به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از جمله ی آن ها می توان به سبک و تعداد قطعه در ست و متریال سازنده مبل اشاره کرد.

تست بدنه مبلمان

بهتر است قبل از خریدن مبل ها حتما دسته ها و پایه های مبل را به دقت بررسی نمایید و اتصالات آن را تست کنید تا پایه ها و پشتی محکمی داشته باشد و در غیر این صوت با استفاده از آن پس از مدتی نشست و برخاست ، اتصالات هرز شده و لق می زند و امکان شکستن مبل و حتی آسیب دیدن شما وجود دارد . پس بهتر است هم از چوب خوبی استفاده شده باشد و هم اتصالات آن قابل اعتماد باشد .

 

توجه به فضای در دسترس برای خرید مبل

پس از در نظر گرفتن تمامی فاکتورهایی که به آن اشاره شد ، باید جایگاه قرار گیری مبلمان در خانه را هم مشخص کنید تا هم مدل را بهتر انتخاب کنید و هم ابعاد را با توجه به فضای موجود انتخاب نمایید . با این روش برای چیدمان مبل هم مشکلی نخواهید داشت و تعداد قطعات ست را نیز به درستی انتخاب می کنید . اگر قبل از خرید مبلی که برای منزل انتخاب می کنید این نکته را توجه نکنید ممکن است مبل برای خانه شما کوچک تر یا بزرگ تر از حد نرمال باشد و جذابیت ظاهری فضا را کمتر خواهد کرد .

 

گارانتی مبلمان

قبل از خرید مبل و پرداخت هزینه ، حتما از فروشنده بخواهید که کالای شما را ضمانت کند و گارانتی آن را دریافت کنید . اگر فروشنده ای برای ضمانت محصول خود مقاومت کرد ، نشانه ای از عدم صداقت او خواهد بود ، زیرا تولید کننده خوب محصولاتش را ضمانت می کند تا خیال مشتری بابت هزینه ای که صرف می کند راحت شود .

 

قیمت مبل راحتی

رنج قیمت مبل راحتی را متریال سازنده آن مشخص می کند . پس فوم یا اسفنج نشیمن و پارچه ی روکش و تعداد ست عوامل تعیین کننده ی قیمت خواهند بود . چوبی هم که در ساخت کلاف مبل مورد استفاده قرار می گیرد و فوم و اسفنج نشیمن و پارچه روکش مبل ، در تعیین قیمت موثر خواهند بود .

 

نام محصول قیمت
مبل راحتی چستر کویین 9.200.000 تومان
مبل راحتی مکانیزم آذرخش 9.400.000 تومان
مبل راحتی اسپرت ال کاژو 6,999,000 تومان
مبل چستر فیلد انگلیسی 6,500,000 تومان
مبل راحتی کاترین 7.500.000 تومان
مبل راحتی کاتالان 12,000,000تومان
مبل راحتی کاملیا 12,500,000تومان
مبل کلاسیک پاپ 13,500,000تومان

 

 

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

امکان خرید مبل راحتی و مبل کلاسیک جدید و متنوع با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌ های متنوع در دسته ‌بندی‌ های مختلف مبل راحتی، مبل استیل و کلاسیک، تخت خواب یک نفره، تخت خواب دو نفره، تخت دو طبقه، سرویس خواب، سرویس خواب مدرن یک نفره و دو نفره، میز جلو مبلی و میز عسلی و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.