چگونه با کیف پول آپ از شیوع کرونا جلوگیری کنیم؟

0

این روزها تعداد زیادی از کشورهای جهان، از جمله ایران، درگیر ویروس کرونا (covid-19) هستند. به همین دلیل، همه افراد و سازمان‌ها در تلاش هستند تا برای پیشگیری از کرونا، از هر طریق، قدمی بردارند. یکی از خطرپذیرترین موقعیت‌ها برای انتقال ویروس، ردوبدل کردن اشیا با افراد ناقل ویروس کرونا است. بی‌شک پول نقد و کارت بانکی می‌توانند آلوده به این ویروس باشند. در این شرایط، هنگام حضور در اجتماع، تماس با پول، کارت و دستگاه کارت‌خوان اضطراب داریم و مدام از خود می‌پرسیم که مبادا با این کار پای ویروس سمج کرونا را به بدن خود و اطرفیانمان باز کنیم. حتی اگر کارت یا پول به ویروس کرونا آلوده نباشند، این دغدغه وسواس‌گونه بسیار آزاردهنده است.

با وجود اپلیکیشن آپ و امکاناتی مثل کیف پول آپ می‌توانید ریسک انتقال کرونا و نگرانی‌های مربوط به آن را به‌سادگی و تا حدود زیادی کاهش دهید.

رونیکس

باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت نکات بهداشتی، کیف پول الکترونیک روشی است که می‌تواند سلامتی بدن هنگام پرداخت را تضمین کند.

با استفاده از نشان پرداخت و کیف پول آپ نیازی به تماس مستقیم با دستگاه‌های کارت‌خوان و خودپرداز و حضور در مکان‌های پرخطری مثل بانک نخواهید داشت. با پیمودن چند گام ساده می‌توانید پرداخت‌های خود را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید.

مزایای کیف پول آپ

کیف پول آپ یک کیف پول مجازی در تلفن همراه شماست. برای پرداخت هزینه خریدهای روزانه، پرداخت قبوض، انتقال پول و پرداخت در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها می‌توانید بدون نیاز به ردوبدل کردن پول نقد یا کارت بانکی، از کیف پول آپ استفاده کنید. کیف پول آپ علاوه بر اینکه به شما کمک می‌کند که خریدی آسان و ایمن داشته باشید، مزایای زیر را نیز دارد:

ذخیره پول تا هروقت که بخواهید

کیف پول مثل یک حساب بانکی برای شماست، با این تفاوت که استفاده از آن بسیار راحت‌تر از یک حساب بانکی است. شما می‌توانید تا هر زمان که بخواهید، هر مبلغی را در کیف پول خود داشته باشید. این مبلغ با پاک کردن اپلیکیشن و نصب دوبارۀ آن از بین نخواهد رفت.

انتقال پول به آپ دیگران

درصورتی‌که طرف مقابل شما اپلیکیشن آپ را روی گوشی همراه خود داشته باشد، شما می‌توانید مبلغ دل‌خواه خود را از کیف پولتان به کیف پول او منتقل کنید. برای این کار، فقط باید شماره موبایل طرف مقابل و مبلغ موردنظر را در اپلیکیشن وارد کنید.

انتقال پول به کارت بانکی دلخواه

شما از کیف پول آپ به بیش از ۳۳ مبدأ بانکی می‌توانید پول انتقال دهید. چنانچه کارت بانکی موردنظر مربوط به بانک ملی باشد، فعال‌سازی کارت جهت برداشت از کیف پول به‌صورت رایگان انجام می‌شود. به‌منظور حفظ امنیت کاربران هنگام برداشت از کیف پول، کد ملی صاحب سیم‌کارت و کد ملی صاحب حساب بانکی باید یکی باشد.

امنیت بیشتر با کیف پول دیجیتال

عدم نیاز به همراه داشتن پول نقد و کارت‌های بانکی و همچنین عدم نیاز به ورود مکرر رمز ثابت یا رمز دوم پویا از عواملی هستند که موجب بالا بودن امنیت کیف پول آپ می‌شوند. هنگام پرداخت با کیف پول آپ، پول و اطلاعات امنیتی شما محفوظ و ایمن خواهند بود. در اپلیکیشن آپ تمامی اطلاعات رمزنگاری می‌شوند و هیچ‌یک از رمزها و اطلاعات حساس در تلفن همراه و اپلیکیشن ذخیره نمی‌شوند.

امکان شارژ خودکار کیف پول

با فعال کردن سرویس شارژ خودکار کیف پول، هر زمان که موجودی کیف پول آپ از مبلغ مشخصی کمتر شود، این سرویس کیف پول شما را تا مبلغ تعیین‌شده توسط خودتان، شارژ خواهد کرد. بنابراین کیف پول شما همیشه مقدار مشخصی پول خواهد داشت و دشواری شارژ دوبارۀ کیف پول از دوش شما برداشته خواهد شد.

استفاده از کیف پول آپ بسیار ساده است. درصورت شارژ بودن کیف پول آپ می‌توانید در تمامی پرداخت‌ها از جمله پرداخت با نشان‌پرداخت از کیف پول آپ به‌جای کارت بانکی استفاده کنید.


در ادامه بخوانید: ۷۱ نشانه که می‌گویند هیچ سر‌رشته‌ای در مدیریت پول‌ تان ندارید

اگر می‌خواهید در زندگی، موفقیت مالی کسب کنید
از کارآفرین‌های ثروتمند یاد بگیرید و مثل آنها عمل کنید.

۱۲،۰۰۰ تومان

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.