3 مقصد برای سفر با اجاره ویلا و سوئیت در فصول گرم

0

همه ساله بسیاری از گردشگران در بهار و به ویژه تابستان به دنبال ماجراجویی مسافرتی می‌روند. مکان‌های خنک معمولاً بیشتر مورد توجه مسافران قرار دارند، به همین دلیل آن‌ها سخت به دنبال مقاصد متفاوت برای سفر در فصول گرم هستند. اگرچه ایران از جمله کشورهایی است که در شرایط آب و هوایی از تنوع شگفت‌انگیزی برخوردار است، اما حتی مردم خودمان نیز ایران را کشوری عظیم و در عین حال خشک می‌شناسند. واقعیت این است که ایران مقصدی فوق‌العاده است، زیر از نظر آب و هوایی جالب‌ترین مکان‌ها و مقاصد را در فصول گرم سال ارائه می‌دهد. خُب، به نظر شما متفاوت‌ترین مقاصد سفر در فصول گرم سال چه شهرهایی هستند که می‌توان در آن‌ها اجاره ویلا و سوئیت انجام داد و سفر کرد؟

در کشور، جاهای مناسب برای سفر در فصول گرم به وفور یافت می‌شوند، اما در زیر سه مقصد متفاوت را یک به یک معرفی می‌کنیم.

ماسال: بهترین مقصد برای سفر در فصول گرم با اجاره کلبه و سوئیت

رونیکس

اگر از گرمای طاقت فرسای تابستان خسته شده‌اید و دلتان لَک زده برای هوای خنک، روستای ماسال می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. ماسال در گیلان یکی از زیباترین مکان‌هایی است که می‌توانید در مناطق شمالی ایران از آن بازدید کنید که در گردشگری ایران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. ماسال به بهشت گمشده در گیلان مشهور است و با طبیعت سرسبز، آب و هوای خنک و چشم‌اندازهای زیبا، توانسته دل و روح بازدیدکنندگان خود را برباید. زمانی که برای نخستین بار هوای ماسال را استشمام می‌کنید، سریعاً عاشق ماندن در ماسال و اقامت در این روستای زیبا را در سَر خواهید پروراند. بعد از خوابیدن در یک کلبه چوبی جنگی در زیر آسمان پرستاره، در صبح با صدای پرندگان از خواب بیدار می‌شوید. سپس وقتی از کلبه خارج شدید، به یک‌باره فرشی از ابرها را در زیر پاهای خود احساس خواهید کرد. اجاره ویلا در ماسال را در اولین فرصت انجام دهید و به این منطقه زیبا سفر کنید.

لواسان: مقصدی نزدیک جهت سفر در بهار و تابستان با اجاره ویلا

شش ماه اول سال فرصتی عالی برای دوستداران طبیعت است، خصوصاً برای مسافرانی که از تهران بازدید می‌کنند. اطراف تهران مناطق توریستی بسیار جذابی دارد، یکی از این مکان‌ها «لواسان» نام دارد. این شهر در شهرستان لواسانات واقع شده و دارای باغ‌ها و آبشارهای زیادی است. درواقع، لواسان به عنوان زیباترین جاذبه منطقه شمیرانات در نظر گرفته می‌شود. با مساحت ۷۰ کیلومتر مربع، لواسان مملو از چشم‌اندازهای کوهستانیِ زیبا، جاده‌های دیدنی و هوای پاک است. سبک زندگی آرام و بی‌سر و صدای این شهر به همراه آب و هوای بسیار دلپذیر و خنکش، باعث شده است لواسان مقصدی عالی برای سفر در فصول گرم باشد. تنها کافی است بعد از رسیدن به لواسان از خودرو خود بیرون بیایید و نسیم خنک و هوای تمیز این شهر را با تمام وجود استشمام کنید. با این حال، با اجاره ویلا در لواسان که منطقه‌ای ییلاقی‌ست، می‌توانید از گرما و آلودگی شهر تهران برای مدتی خلاص شوید.

تبریز: مقصدی متفاوت برای سفر در فصول گرم با اجاره سوئیت

تبریز، پایتخت تاریخی، بزرگ‌ترین شهر در شمال غربی ایران مدرن و مرکز جامعه آذری‌های کشور است. شهری سرسبز و کوهستانی که اشباع از مناطق توریستی است. میراث فرهنگی غنی آن به بهترین وجه می‌تواند مساجد، کلیساها و قلعه‌های خارق‌العاده است. تبریز آب و هوای مرطوب و قاره‌ای دارد؛ اگرچه می‌توانید در هر چهار فصل به این شهر سفر کنید، اما باید بدانید که آب و هوای تبریز در طول سال اغلب خنک است. به همین دلیل برای فصول گرم سال می‌تواند یکی از بهترین مناطق کشور برای سفر باشد. همچنین ساکنان این شهر معتقدند که: «در تبریز، شش ماهِ سال هوا بسیار سرد است (پاییز و به ویژه زمستان) و شش ماه دیگر هوا خنک است.» اگر می‌خواهید در بهترین زمان سال به تبریز سفر کنید، بهار و تابستان را انتخاب کنید، اجاره ویلا و سوئیت در تبریز را به سایت شب بسپارید و رهسپار شوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.