مزایای صندلی‌های هپی چیر و مبلمان بین بگ

0

فروشگاه اینتکس لند در ایران با مرکزیت شعبه شهر تهران اقدام به تولید و ساخت مبل شنی ، صندلی های هپی چیر و مبلمان بین بگ می نماید که با حذف واسطه ها این صندلی های یونولیتی را با قیمت ارزان در به فروش می رساند .

انواع مبل های شنی یونولیتی مبل هپی چیر و مبل بین بگ راحتی تکتفره دو نفره و سه نفره بزرگسال ، کودک و نوجوان در واقع از روکش های چرمی ، پارچه ای ، مخمل و خز در سایزهای بزرگ و کوچک تولید می شوند که داخل آنها با فوم ، یونولیت و گرانول پر می شود که امکان ساخت این صندلی ها با همه رنگ های سفارشی توسط نمایندگی اینتکس با گارانتی روکش و پوسته امکان پذیر است .

این مدل مبل های هپی چیر بهترین وسیله برای نشستن استراحت کردن و مطالعه برای همه سنین می باشد یونولیت دانه ای توپی داخل این صندلی ها کاملا قابل انعطاف و با طرز نشستن افراد حرکت می کند و گودی کمر را پر می کند به این ترتیب ارگونومی بدن در حالت استاندارد قرار می گیرد و به این مبل های کیسه شنی طبی خوش نشین گفته می شود که توسط همه پزشکان ارتوپدی نیز قابل تایید و سفارش می باشد که معمولا برای خانم های باردار و افراد سالمند نیز پیشنهاد شده است .

رونیکس

راحتی در نشستن این مبل های کیسه شنی 1 نفره ، 2 نفره و 3 نفره ، رنگ بندی زیبا با تنوع بالا ، سبک بودن و ارزان قیمت بودن آنها باعث شده تا در بازار ایران کاملا جا افتاده و دارای محبوبیت فروش بالایی باشند و قابلیت استفاده در منزل ، شرکت ها ، عکاسی ها ، رستوران ها ، فست فودی ، گالری ، ادارات دولتی و خصوصی ، آرایشگاه مردانه و زنانه و گیم نت ها در رنگ های : سفید ، مشکی ، قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، نارنجی ، گلبهی ، کالباسی ، قهوه ای ، نارنجی ، سرمه ای ، طوسی ، نقره ای ، بنفش ، یاسی و غیره می باشند .

مبل های شنی هپیچیر در کدام کارگاه ها تولید می شوند ؟

مبل های شنی کیسه ای هپی چیر چرم و پارچه ای در کارخانه بزرگ اینتکس لند در داخل ایران تولید می شوند که با خرید بهترین مواد اولیه مثل چرم و دانه یونولیت و توسط خیاطان ماهر و تیم کنترل کیفیت با تجربه تولید و ساخته می شوند که مراحل کنترل کیفی از ابتدای تایید لوازم اولیه ، حین تولید و تایید نهایی تحت نظر کارشناسان خواهد بود .

مزیت استفاده از مبل های راحتی بین بگ شنی

  • مقاومت و تحمل وزن بالایی دارند حتی در برابر بپر بپر کودکان بر روی آنها .
    سبک و قابل حمل و نقل توسط 1 نفر هستند .
    قابلیت تغییر حالت به صندلی ، لمی و دراز کش را دارند .
    قابل شستشو هستند که البته مدل چرمی آنها بسیار راحت تر تمیز می شود .
    مناسب تی وی روم بزرگتر ها ، کودکان و با با کنسول ها برای نوجوانان هستند .
    تنوع رنگ سفارشی بالایی دارند .
    قابل تعمیر بوده و امکان پرکردن دوباره دارند .
    قابل استفاده در منزل و محل های کار می باشند .

صندلی ها و مبلهای شنی هپی چیر و بین بگ در ایران با این سه نام شناخته می شوند ولی در واقع یک نوع صندلی راحتی هستند که کاملا شبیه و از یک روکش و مواد داخلی تولید و ساخته می شوند ولی فقط نام آنها متفاوت است ، کیفیت ساخت این محصولات نیز یکی است و همه با روکش های چرم یا پارچه ساخته شده اند و داخل آنها با یونولیت های سفید دانه ای پر می شود و همچنین اندازه و رنگ آنها را می توانید در کارخانه اینتکس لند به سفارش خودتان تغییر دهید و هر رنگ و اندازه ای که می خواهید خرید کنید و سفارش دهید تا با لوازم و دیزاین شما ست شود .

از مبلهای بین بگ شنی و هپیچیر می توانید در منزل و محل کار استفاده کنید زیرا رنگ بندی های شاد و زیبای این صندلی ها محل استراحت و نشستن شما را شاد و تنوع بصری می بخشند ، ضمنا این مبلمان می تواند با یک رنگ یا چند رنگ قابل سفارش باشد که امکان آن در شرکت تولیدی اینتکس لند امکان پذیر می باشد .

یونولیت داخل مبلهای شنی بین بگ

مواد داخل این مبلها و صندلی ها از مواد پتروشیمی ها است که در صنعت ساختمان ، عروسک سازی و ظروف یکبار مصرف به کار می رود و بسیار قابل انعطاف و سبک هستند از این رو کارخانه های اروپایی از این مواد در داخل مبل های شنی اینتکس استفاده نموده اند که ما نیز در کشور عزیز ایران اقدام به همین کار نموده ایم که بهترین مبل ها را در اختیار هم وطنان عزیز قرار گیرد ، باید توجه داشته باشید که یونولیت و فوم های داخل بین بگ های شنی و هپیچیر ها با توجه به سنگینی وزن افراد و مقدار استفاده بعد از مدتی نشست و افت خواهد داشت که کاملا طبیعی است ودر کارخانه اینتکس لند در قسمت زیر این صندلی های تکنفره ، دونفره و سه نفره راحتی یونولیتی زیپی را تعبیه نموده است که می توان از طریق این زیپ اقدام به پر کردن و شارژ کردن مجددا مبلها نمود تا به حالت اولیه بازگردد .

برای خرید انواع مبل های بین بگ ، هپی چیر و شنی یونولیتی کیسه ای در انواع رنگ های شاد و زیبا به سفارش شما و یونولیت های گرانولی داخل آنها می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی اینتکس لند به آدرس https://www.intexland.ir مراجعه کنید و یا با شماره 021 – 44204854 در تماس باشید ، ضمنا فروش و ارسال این مبلمان برای همه شهرستان های کشور توسط پست ، تیپاکس و باربری امکان پذیر می باشد.

طرز ساخت این مبل های هپی چیر و بین بگ سیستم ساده ای دارد به طوری که اگر کمی خیاطی بلد باشید می توانید آنها را در خانه بسازید برای این کار فقط به خرید روکش و یونولیت دارید تا با دوخت آنها و پر کردن یونولیت ها به داخل آن صندلی راحتی شنی یونولیتی اختصاصی و ارزان خود را بسازید .

 

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.